Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En käynyt ainakaan vuoteen salilla sen jälkeen kun paketti tipahti tontille. Tuossa pohjavaiheessa nyt on vielä ylimääräistä aikaa ja energiaa touhuta vaikka mitä ;)
Purkavat seinät ja ruuvaavat yhteen, uudet yhtenäiset höyrysulut ja uudet gyprocit tilalle. 18.10. aloittavat. Hyvä niin, muuten löytyisi aika paljon paskaa ko. jutusta netistä.
Sanoivat suoraan että kauppias kusetti. Eihän se Finndomon vika ollut vaan kusipääkauppiaan. Sama kusipääkauppias laski myös perustuspaketin "maakunnan halvimmaksi" nyt on ilmennyt että siitä puuttuu tavaraa tuhansilla euroilla. Halpa hinta, väärät määrät. Just joo.
Juttelin oman talomyyjäni kanssa eri tilausvaihtoehdoista ja kertoi että hän suosittelee ihmiselle oikeita suurelementtejä joita vielä saa ja kertoi myyneensä pari "feikkisuurelementtiä" asiakkaiden halusta viime aikoina. Hintaa taitaa olla "feikissä" halvempi? Itse olin omaan talomyyjääni rakennusprojektin aikana tyytyväinen.
Ne ylimääräiset osat on finndomon omaisuutta(lue vaikka papereista), joten en kyllä ymmärrä mistä tuossa voi reklamoida? Ne hakee tiilet pois tai sitten saat ite pitää arvokkaat tiilet ja rakentaa vaikka roskakatoksen ja liiterin katon niistä. Jos ei kelpaa ni hakkaa palasiksi ja hautaa maahan.
Enemmän se vittuttais, jos tiilet jäis kesken ja nosturi olis lähtenyt. Ei ois kivaa nostella tiiliä katolle tikkaita pitkin.
Mut se on totta, että asiakas ne ylimääräiset osat on maksanut talopaketissa. Elämä on. No ite käytin jokaisen ylimääräisen laudan kyllä hyväksi.
Sitten elätellään toiveita että ois luvat taskussa alkuviikosta. Käsittelijän kanssa puhuin ja yksi naapuri pitää vielä kuulla, muuten ois kaikki liput ja laput valmiina. Timpurin kanssa sovittiin jo anturamuottien ja sokkelin teosta. Yritetään valaa laattakin vielä ennen talvea. Ois sitten helppo nostaa väliseinävärkit laatalle ja elementit ympärille.
Päivän Finndomo. Kattoa 300m2. Kattotiiliä 400m2. Toki jokainen neliö on laskutettu asiakkaalta, eli minulta.
Itse en rakennusaikana voinut edes haaveilla,että kerkiäisin kirjoittelemaan työvaiheista nettiin ja vielä pitämään jotain blogia talonrakentamisestaHupella kyllä etenee talo varsin mukavaa vauhtia. Käytkö samalla töissä vai painatko koko päivän rakennuksella? Ja kuinka paljon on muita tekijöitä mukana?

Itse en rakennusaikana voinut edes haaveilla,että kerkiäisin kirjoittelemaan työvaiheista nettiin ja vielä pitämään jotain blogia talonrakentamisesta
Jotkut vaan on näitä supermiehiä(tai perkeleestin talkootyöläisiä rakennuksella):D
Itse en rakennusaikana voinut edes haaveilla,että kerkiäisin kirjoittelemaan työvaiheista nettiin ja vielä pitämään jotain blogia talonrakentamisesta
Jotkut vaan on näitä supermiehiä(tai perkeleestin talkootyöläisiä rakennuksella):D
Huppe, kumpi meistä sääti kun tämä oli hetken lukossa?
En mä oo mitään tehny