Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
arni sanoi:Markus Ruhl ristikkäistaljavedosta:
"Tämän harjoituksen teen saadakseni aikaan kunnon pumppauksen. Olen jo tehnyt tärkeät harjoitukset, joiden avulla rintalihakset saadaan kasvamaan, niin että nämä viimeiset sarjat teen vain, jotta saisin hiukan lisää yksityiskohtia näkyviin" (B&K Nr 1/2004 s. 20)
lasikuitujeesus sanoi:Kuinka moni uskoo että tietyillä liikkeillä saa "yksityiskohtia" näkyviin?
arni sanoi:en ole varma mitä Markku tarkoittaa "yksityiskohdilla" mutta sehän on varma juttu että ristikkäistaljaveto aktivoi erittäin tehokkaasti rintalihaksen sisempää osaa ja toimii näin ollen hyvänä eristävänä liikkeenä tälle rintalihaksen alueelle.
lasikuitujeesus sanoi:tarkoittaako tuntuma lihaksen tietyllä alueella sitä, että lihas kasvaa erityisesti siltä alueelta?
) ja rintalihas kasvoi ns. penkkitissiksi eli yläosa ja rintalihasten "yhtymäkohta" oli surkastunut...ts. ainoastaan pari senttiä nännien yläpuolella oleva alue alkoi saamaan lihaa ja näin ollen alkoi muodostumaan "hyppyri malli"
MKM sanoi:Täällähän alkaa olemaan Muscle & Fiction -lehtien tarinointia hersyvimmilläänpumppausta, sisärintaa, hiontaa, yksityiskohtia...hauiksen huippua vaan tulee ikävä
Rintalihakset kaipaavat taljaliikkeitä yhtä paljon kuin fysiologia bodauslehtiä.
Mutta uskot "sisä" rintaan?WTFarni sanoi:PS. minäkään en usko hauiksen huippu teoriaan
neutraali sanoi:Mutta uskot "sisä" rintaan?WTF
hekottaja sanoi:miten on asian laita, onko taljaliikkeet turhia? itse saan parhaan tuntuman rintaan näillä ja penkki/vinopenkki ei tunnu miltään
neutraali sanoi:Tuolta kannattaa varsin käydä lukeen toi juttu:http://body.planet.fi/kehmyyt.htm
arni sanoi:joo, no mä arvasin että ei ois kannattanut kirjoittaa omia kokemuksia asiasta, lokaa kun tiesi jo tulevan niskaan...
arni sanoi:eivät todellakaan ole turhia lihaksen kasvatusta ajatellen (voimanhankinta eri asia)...
Markus Ruhl ristikkäistaljavedosta:
"Tämän harjoituksen teen saadakseni aikaan kunnon pumppauksen. Olen jo tehnyt tärkeät harjoitukset, joiden avulla rintalihakset saadaan kasvamaan, niin että nämä viimeiset sarjat teen vain, jotta saisin hiukan lisää yksityiskohtia näkyviin" (B&K Nr 1/2004 s. 20)
arni sanoi:tulin lukeneeksi B&K:n Nr 1/2004 s.33-36... en usko että kyseinen lehti kirjoittaa täysin puuta heinää.