En kattonu vikaa jaksoa, mutta eikös Raminin olis "pitänyt" voittaa. Ainakin mitä muistan katsoneeni, niin se oli vaikuttavin. Tietysti se on vaan mun mielipide.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pianotyttö vähäC hajos ku sanottiin niitä adjektiiveja jotka kuvaavat voittajaa ennenku nimi julkastiin. :D Varsinkin rytmikäs-sanan kohdalla se katse jolla se katso sitä piitpokserii ni siitä naamasta loisti pettymys ja viha. Jos joku huomasi sattumalta? ^^
Huomasin tuon saman, mutta tulkitsin sen kyllä hieman erilailla. Ne juontojat pitkitti ja pitkitti sitä voittajan julkistamista ja lähinnä se taisi vituttaa pianotyttöä, heti kun voittaja selvisi niin hymy nousi kasvoille. Who knows...Pianotyttö vähäC hajos ku sanottiin niitä adjektiiveja jotka kuvaavat voittajaa ennenku nimi julkastiin. :D Varsinkin rytmikäs-sanan kohdalla se katse jolla se katso sitä piitpokserii ni siitä naamasta loisti pettymys ja viha. Jos joku huomasi sattumalta? ^^
Mutta luulen että raminille riittää vientiä johonkin suuntaan ilman tätä talentin voittoa.... Oishan se kyllä CV:ssä näyttänyt paremmaltal.
Olihan siellä muuan Tony Halmekin;)joo hollywoodista puhui. heh noilla taidoilla, never.
Mutta enää puuttuu vain maksava yleisö, joka viitsii ilmestyä voittajan keikoille. Kaikki taidot on tavallaan ihan hauskoja, mutta en näe tätä voittanutta apinaa tekemässä keikka suurille yleisöille. Piereskely-ja norsunnussintasaundeilla ei varmaan pahemmin keikkaa irtoa.
Ei toi nyt mitään ihmeellistä talentia ole joku beatboxaaminen, ihmetyttää vaan, et eiks tosta joukosta löytyny mitään parempaa. Jokainen nyt voi mumista mikkiin, jos omaa hiukankin sävel ja rytmikorvaa.
yleisö ei mun mielestä äänestänyt kertaakaan sitä äryttävää penikkaa jatkoon vaan pääsi tuomareiden sääli äänillä. manmiitti ois varmaan finaalissakin päässy 3n joukkoon jos tuomarit ois saanu päättää:wall:No ei se nyt ehkä ihan noinkaan mene Oishan siellä kyllä ollu vaikka se taikuri, mutta saatana yleisö meni äänestämään jatkoon manmeetin :jahas: