Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
heicci_84 sanoi:no yhyy, siis olen käynyt 1,5v salilla ennen tätä puolen vuoden taukoo...
heicci_84 sanoi:Jees, oon käyny suunnilleen 1,5v salilla ja nyt on ollu kohta puolen vuoden tauko intin takia, on tullu käytyä keskimäärin 3-5 kertaa kuukaudessa.
Amerikan Jeesus sanoi:Äääh... oon nyt monta kertaa jo yrittänyt lukea tuota sun ekaa lausettas mutta se ei vain oikein aukea. Kannattaa opetella kirjoittamaan selkeämpää tekstiä kun tuota tahtoo olla niin perkeleen vaikea tulkita.
H.C sanoi:Etpä taida itekkään mitenkään liian nokkela olla jos et tuosta saa selvää.
heicci_84 sanoi:Jees, oon käyny suunnilleen 1,5v salilla ja nyt on ollu kohta puolen vuoden tauko intin takia, on tullu käytyä keskimäärin 3-5 kertaa kuukaudessa.
Amerikan Jeesus sanoi:Kerrotko miten tämä boldattu teksti liittyy tuohon lauseeseen?
Pave sanoi:Sinun housuissa ottaisin kuukauden setin koko kroppa läpi treeniä 3 krt viikossa. Tämän jälkeen jaettu ohjelma. Intin jälkeen sun kunto on tod. näk. perseestä ja tommonen vois tehoo.
D.Yates sanoi:Katotaas. 1.5v treeniä ei mun geeneillä ainakaan tarkoita kovinkaan paljoa kasvatettua lihasta. Arvaanko oikein jotta intissä lähti läskit? Kunnon ryynäystä pienellä sykkeellä mutta pitkällä kestolla? Luulen, että olet aika paljon paremmassa _kunnossa_ kuin ennen inttiä ja syömällä/treenaamalla nyt järkevästi (tarkoittaa ei megabulkille) hommaat jo parissa kuukaudessa mukavasti lihaa ilman kovinkaan järkyttävää rasvojen lisääntymistä.
heicci_84 sanoi:Eli ei siis mitään älytöntä massakuuria päälle, vaan ihan rauhallisesti kannattais alottaa?