Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bodaaja sanoi:Mulla tuli tollanen ihme niskajumi kun otin ranskalaista, kesti paripäivää ja meni pois. Samaa ongelmaa tulee jos teen haukkareita kässäreillä, täytyy kai sit vaan venytellä ku mä oon tällanen jäykkis.

Lääkäriin ja heti! Influenssan jälkitautina on tänä vuonna esiintynyt aivokalvontulehdusta. Käy ainakin poissulkemassa tuo vaihtoehto lekurissa!Nostellaan ylös. Pitkittyneen flunssan seurauksena(yli 2vk) muutamia päiviä sitten alkoi infernaalinen kipu takaraivossa. Kipu siis tuntuu yskiessä, kumartuessa, tai ylipäätään jännitettäessä niin, että päähän kertyy painetta. Kyseessä ei siis todellakaan ole mikään pikku kolotus, vaan kaiken muun toiminnan pysäyttävä viiltävä kipu, joka kuitenkin helpottaa lähes välittömästi paineen poistuessa päästä.
Olisiko kellään hajua mistä voisi olla kyse?
Nostellaan ylös. Pitkittyneen flunssan seurauksena(yli 2vk) muutamia päiviä sitten alkoi infernaalinen kipu takaraivossa. Kipu siis tuntuu yskiessä, kumartuessa, tai ylipäätään jännitettäessä niin, että päähän kertyy painetta. Kyseessä ei siis todellakaan ole mikään pikku kolotus, vaan kaiken muun toiminnan pysäyttävä viiltävä kipu, joka kuitenkin helpottaa lähes välittömästi paineen poistuessa päästä.
Olisiko kellään hajua mistä voisi olla kyse?
Lääkäriin ja heti! Influenssan jälkitautina on tänä vuonna esiintynyt aivokalvontulehdusta. Käy ainakin poissulkemassa tuo vaihtoehto lekurissa!