Takapakkia rytissöö

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
33
Joo puntilta tulin ja sanon että vituttaa kovaa niinkun viime viikollakin.
Penkki kusee silmille :curs:
No viime viikon keskiviikkona kävin ja sillon ei noussu 80.
Tänää kävin niin 75 meni just ja just ave mariaa rukoillen. Kaks viikkoa sitten meni 82,5 kiloa penkistä puhtaast ja olin tosi hyväl tuulel - nyt 75 hikisest ja oon masentunut. Joo meni vähän motivaatio viime viikolla ja nyt on romahtamas kokonaa. En tajuu miten yhtäkkii putoo tulokset tollee... no huoh.
Ei mulla ole virallista ohjelmaa nyt, tänää tuli tämmöst:
Penkki 10x30kg, 15x40kg, 10x50kgx2, 10x60kg, 5x70kg, 1x75kg, 2x70kg ja siitä sitten pienemmillä rämpyttelyä
Dippiä 15x1
Scot-hauiskääntö 15x20kg, 10x30kg
Hauiskääntö 15x30kg, 10x45
Ylätaljaa eteen viielkympil muutama
Ja sit vähän vatsarutistusta.
7 kilsan polkupyörälenkki tuli kotoont ja takas lumes vedettyy.
Joo täyttä paskaa koko homma mutta tämmöstä tää on...
Nyt mua neuvotaan kopsaa joku ohjelma ja semmosta.
Ois kyllä kiva saada neuvoa tohon :)
3-4 kertaa salil käyty ennen viime viikkoo..

ps. tuli käsipainoilki tehtyä

Ainaki kolme vaihtoehtoa tuli mieleen:
a) oot rasittanu liikaa treenaamalla liian usein/liikaa, kevennä viikoksi... tee penkissä vaikka lämppäreiden päälle 5x3x67½ pitkillä palautuksilla rauhalliseen tahtiin, sitten nosta seuraavalle viikolle vaikka 5x3x70kg, sitten 5x3x72½. Tän jälkeen 5x72½ on aivan helppoa kauraa (jollon menee myös 3x75kg?), ja siitä on hyvä lähteä uuteen nousuun. Älä tee failureen asti.

b) oot just siinä pisteessä kun kehitys alkaa. Usein mulla ensin painot jymähtää paikoilleen, mutta sitten taas viikon-kahden päästä paukkuu uudet ennätykset.

c) oot syöny huonosti / ryypiskelly vaikka treenaat lähellä maksimia... soo soo. :)

Ei tosiaan kannata koittaa sitä maximia joka viikko sen huomaa aivan taatusti sitten tuloksessa nimim. kokemusta on tästä asiasta. Keskity vaan tekemään sarjoja vaikka 2x6:sia ja nostat sarjapainoja kerran pari kuussa vaikka 2½kg:lla

Joo puntilta tulin ja sanon että vituttaa kovaa niinkun viime viikollakin.
Penkki kusee silmille :curs:
No viime viikon keskiviikkona kävin ja sillon ei noussu 80.
Tänää kävin niin 75 meni just ja just ave mariaa rukoillen. Kaks viikkoa sitten meni 82,5 kiloa penkistä puhtaast ja olin tosi hyväl tuulel - nyt 75 hikisest ja oon masentunut. Joo meni vähän motivaatio viime viikolla ja nyt on romahtamas kokonaa. En tajuu miten yhtäkkii putoo tulokset tollee... no huoh.
Ei mulla ole virallista ohjelmaa nyt, tänää tuli tämmöst:
Penkki 10x30kg, 15x40kg, 10x50kgx2, 10x60kg, 5x70kg, 1x75kg, 2x70kg ja siitä sitten pienemmillä rämpyttelyä
Dippiä 15x1
Scot-hauiskääntö 15x20kg, 10x30kg
Hauiskääntö 15x30kg, 10x45
Ylätaljaa eteen viielkympil muutama
Ja sit vähän vatsarutistusta.
7 kilsan polkupyörälenkki tuli kotoont ja takas lumes vedettyy.
Joo täyttä paskaa koko homma mutta tämmöstä tää on...
Nyt mua neuvotaan kopsaa joku ohjelma ja semmosta.
Ois kyllä kiva saada neuvoa tohon :)
3-4 kertaa salil käyty ennen viime viikkoo..

ps. tuli käsipainoilki tehtyä

Siis teet pelkästään tätä ohjelmaa, monta kertaa viikossa vielä! Ei se homma vieläkään toimi niin, että pelkästään penkkiä ja hauista ja hyvä niin. Vaihdat ohjelmasi johonkin kunnolliseen, vähennät penkin määrää harjoittelussa, otat yläselän ja ojentajat mukaan, ja jos haluat maksimia nostaa, niin siitä on varmaan miljoona postia täällä, mutta vähennä nyt ainakin toistoja ja järkeistä hieman tuota harjoitteluasi!
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=22726
tai
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=11239&highlight=Miken+2*6

ja ala nyt katsomaan myös noita ohjelmia aloittelijoille, niin ei tarvitse aina masentuneena kotiin polkea lumisateessa (jokainen ihminen on tietävinään totuuden, eikös niin ;-)

Tosiaan nuo muut liikkeet kannattaa ottaa mukaan, kun tukevat myös penkkiä ne vastakkaiset lihakset. Esim. ojentajien treenaaminen on ku pistäs rahaa pankkii penkkiä varten.

No niin vastausta!

Nyt paremmassa vedossa tunnen olevani :D

Tein tänään 3x5x67,5kg + 3 toistoo (kaveri nauratti nii meni vituille)
Ens kerralla 70:llä sama?
Onko mielestänne tämä hyvä tapa maksimin nostattamiseen? :)
Siis en nyt muista tekemisistäni puhu vaan tästä kysyn.

Oon kyllä huomannut itsekin, että penkki on sellainen liike, joka riippuu "päivän kunnosta". Nuo timsen mainitsemat asiat kannattaa tarkastaa. Jos vääntää joka kerralla salilla käydessään tasapenkkiä, niin eipä ihme jos alkaa väsymys painamaan. Sitten tuo syöminen... (toistoa, mutta ei voi liikaa korostaa) ei kannata olettaakaan, että maksimit nousisi, jos syöt aamulla lautasellisen rakettispagettia. Sitä polttoainetta tarvitaan, kun aletaan nostamaan maksimipainoja.

Itsekin olen vielä alle markan nostaja penkistä, mutta tuollaisia kokemuksia on tarttunut "uran" varrelta.

jaahas taas näit rinta-hauis pumppaajii..miks te ylipäätään jaksatte vastata tälläsiin vielä? ohjelmii löytyy ja threadei on vaiks kuinka paljon..

Suositut

Back
Ylös Bottom