Takapakkia kehityksessä / olematon kehitys :(

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maree
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Itsellekkin tuo syöminen on vaikeinta tässä harrastuksessa, muista vaan syödä usein, niin ettei ehdi tulla nälkä. Ei niin että pötsi 2 kertaa päivässä turvoksiin.

Täysmaidolla saa kaloreita helposti ylös. Jos vaikka helpon 1,5 litraa vedät sitä maitoa aterialla, niin yhtäkkiä ootkin saanu lähestulkoon 1000 kaloria lisää. Toki juomisessakin täytyy totuttautua, mutta se on ylivoimasesti helpompaa kuin kiinteän ruuan ahtaminen :)

Kävi itseasiassa mielessä et rupeisin palkkarin ja iltaproteiinin tekemään maitoon et saisin kaloreita, ni tohon sais helposti uppoomaan sen litran. Maito kyl uppoaa hyvin et sen kanssa ei pitäis olla ongelmia.

Pitäiskö mun ottaa vaan suosiolla joku 2-jakonen kerran viikkoon ? Tuntuu vaan jotenkin tosi vähäseltä treeniltä vaikka oon lukenut, et semmonen voi olla hyvinkin toimiva, kun tehdään pääliikkeet raskailla painoilla ja siihen tyylin yksi tai kaksi keskitettyä liikettä lisäksi.

Koska aiemmin on ollut tosiaan 3-jakoisia joilla on sujunut mukavasti. 4-jakoisella mennyt ihan kohtalaisesti, sit on ollut myös 3-jakoinen pyörityksessä 2 on 1 off tekniikalla, eli treenejä on tullut viikolle aina se 4.

Vai pitäiskö vaan ottaa joku ihan uusi 3-jakoinen (vaikka musclechallengesta se hulkin ohjelma) tai joku muu suht semmosilla liikkeillä mitä en aikasemmin ole tehnyt tai ainakaan joka ohjelmass. Kun on tuntunut, että 3-jakoisella luonnistuu mukavasti ja 3 treenikertaa viikossa tuntuu jo paljon enemmältä kuin 2.

johan ton aasiki tajuaa et oot syöny iha liian vähän mut hyvä et ymmärsit sen itsekin.. Mikä siinä syömises niin vaikeeta on? juot usean pirtelö drinksun vaik päiväs ruuan lisäksi, yks hyvä kombo jäätelöö,täysmaitoa,banaania,maitorahkaa,kaakaota,marjoja ja öljyä sekaa. kaloreita helposti 1000-1500 per drinkki ja ton vetasee vaik 5kertaa päiväs eikä tunnu missää... itselläni. Viljat väsyttää joillaki et katsoa vähä mite ite reagoit ilman niitä.

johan ton aasiki tajuaa et oot syöny iha liian vähän mut hyvä et ymmärsit sen itsekin.. Mikä siinä syömises niin vaikeeta on? juot usean pirtelö drinksun vaik päiväs ruuan lisäksi, yks hyvä kombo jäätelöö,täysmaitoa,banaania,maitorahkaa,kaakaota,marjoja ja öljyä sekaa. kaloreita helposti 1000-1500 per drinkki ja ton vetasee vaik 5kertaa päiväs eikä tunnu missää... itselläni. Viljat väsyttää joillaki et katsoa vähä mite ite reagoit ilman niitä.

Tulin varmaan "sokeaks" tolle ruoan määrälle tai kun diettailin viime vuoden syys-marraskuun, jolloin periaatteessa totuin, että määrä x on oikein/riittävä. Tämän jälkeen tilanne muuttui siten, etten itse vastannut ruoan tekemisestä vaan söin koulun tarjoamia aterioita muutaman kerran päivässä ja tähän välipalat päälle.

Sit tossa heinä-syyskuu meni siten, että kokkailin itte, mutta koska en salilla käynyt niin en sen tarkemmin kiinittänyt ruoan määrään huomiota vaan söin sen verran, kun tuntui hyvältä ja tarpeelliselta. Ja nyt taas syksyllä jatkui se, että en kokkaa itse, niin söin vain niin paljon kahdesti päivässä, että nälkä pysyi poissa.

Joo ei siinä varmaan mikään vaiketa ole jos ne kalorit ottaa tyyliin jäätelöstä, mut tosiaan ,kun tänään kokeilin tossa yhdellä aterialla syödä sen 1000kcal niin se teki todella tiukkaa.

Joo ei siinä varmaan mikään vaiketa ole jos ne kalorit ottaa tyyliin jäätelöstä, mut tosiaan ,kun tänään kokeilin tossa yhdellä aterialla syödä sen 1000kcal niin se teki todella tiukkaa.
mielummi jäätelöstä ku salaatin lehdestä. kantsii kokeilla,saatat yllättyä ;) eiku oikeesti miks ihmees sun pitää ottaa paril aterial päivän kalorit? eksä osaa ite tehä ruokaa tai mitn? väärä harrastus sinulle? :D

mielummi jäätelöstä ku salaatin lehdestä. kantsii kokeilla,saatat yllättyä ;) eiku oikeesti miks ihmees sun pitää ottaa paril aterial päivän kalorit? eksä osaa ite tehä ruokaa tai mitn? väärä harrastus sinulle? :D

Haha, osaan ja tykkään todellakin tehdä ruokaa. Tällä hetkellä asun vähän hankalasti asuntolassa. Täällä on yks jaettu keittiö ja 170 asukasta niin pitäis aina venailla, et pääsee tekemään ruokaa. En siis sano että kaikki 170 ihmistä jonossa oottaa, että pääsis kokkaamaan, mutta silti. Osaks tän takia ja ajan säästämisen takia käyn syömässä buffetissa missä yks ateriointi maksaa mulle luokkaa 3 euroa/syö niin paljon kuin haluat. Vaihtoehtona olis tietenkin kokata viikon ruoat viikonloppuna varastoon ja syödä näistä kolmas ateria, mutta jotenkin oon vähän laiskistunut ton kokkaamisen kanssa :(

Pitää varmaan vaan ottaa itteä niskasta kiinni ja tosta vuoden alusta ruveta tekemään ruokaa varastoon.

nojoh onpas vain, toi sopisi tälläiselle possulle hyvi ku 3eetä/ja syyä ku sika,saisin varmaa porttikiellon viikon jälkee :D tulisi halvemmaksi käydä tommoses ku kaupasta raahata kalliita lihoja ym. :) ei muutako kauppaan tutkimaan ja lukemaan tuoteselostuksia missä on paljon mitäki, sun kohalla tietenki nyt ku haluut massaa nii pitäs tuotteet sisältää kaloreita ja proteiinia paljon,ja ei kaikki mitä suuhu laittaa tarvi niin kauheen huippuyper terveellistä olla. Mut hyviä aineita bulkille ja muutenki ovat Erilaiset pähkinät!,proteiini patukat/juomat,Gainerit eli massanlisäys juomat. En minäkää kovi montaa lämmintä ruokaa päivässä aina syö ja hyvi kehittyy.

edit: Sun treeneistä en tiiä oikei mitn et pistä ohjelma kokonaisuudessaan näytölle. Syömisestä ainakin kiikastaa eli tavaraa useammin ja enemmän nassuu.. eka postin luin nii sanoit jotai et 5vuotta reenannu? ja tollaiset tulokset, eli jossain on pahasti pieles ja se ei ei voi ollakko ruoka/treeni. Nukkuvas kuite sanoit hyvin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitää laittaa jotain halpaa mass gaineria tilaukseen samalla, kun tilaan kaikkea tossa vuoden alussa, koska siit saa varmaan parhaan hinta/hyötysuhteen. Tuntuu, että ne tota mun normaalia syömistäkin ( 3-4 annosta, koska ne on oikeesti aika pieniä) välillä kattoo siel pitkään, ku tuntuu et suurinosa siel just syö sen "yhden annoksen" ja lähtee pois.

Mietin tassa viela, et ku oon siel 70-74 painossa ns. normaalikunnossa, etta kandeisko mun lahtea nyt lahestymaan tata siten, etta bulkkailen tasta 78kg ylospain seuraavat 4kk oletettavasti paino silloin 82 tienoilla ja diettaan siita sit touko-elokuun tyyliin samaan painoon missa olen nytten vai onko se ihan typeraa jojoilla noin. Kandeisko mun vaan suoraan nyt dietata itseni sellaseen alkupainoon mista pidan, tyyliin luokkaa 70-72, mika onnistuisi ketolla n. 2 kuukaudessa ja lahtea siita syomaan ja treenaamaan ihan uusilla tavoitteilla, niin sit voisinkin vetaa plussalla vaikka ensi vuoden joulukuuhun milloin oletettu paino 72sta voisi olla 82, jos oletetaan, et syon +500kcal/kk... ja siita diettailla kesaa kohti hiljakseen 2kg/kk jolloin voisin alkaa olevaan jarkevammassa kondiksessa?

Tuntuu, että ne tota mun normaalia syömistäkin ( 3-4 annosta, koska ne on oikeesti aika pieniä) välillä kattoo siel pitkään, ku tuntuu et suurinosa siel just syö sen "yhden annoksen" ja lähtee pois.

Anna katsoa, siinähän kyttäävät. Meillä työpaikkaruokalassa yrittäjällä kiehahti, kun hain seitsemännen broileripihvin. Seuraavana päivänä oli lappu, että vain 2/asiakas (vai oliko se peräti vain 1/asiakas), mutta hieman hymyilemällä ja vihjaamalla se lappu häipy parin päivän päästä.

Lopulta muutama isoruokainen ei tee yhtään mitään tuollaisen ison keittiön sapuskoissa, sitä on aivan turha murehtia. Sun pitää vaan sisäistää se ajatus, että syöminen on (varsin mieluinen) osa tätä harrastusta :D

Älä murehdi syömistä liikaa. Vatsalaukku venyy ku ahtaa sitä sapuskaa sinne koko ajan. Jatkuva ähky on hyvä.

Oot nähtävästi lähes nollissa tällä hetkellä tuloksien suhteen. Lähe kehittämään voimaa lyhyillä sarjoilla. Ite oon pitäny max kuutosia. Jotain apuliikettä voi tehä kaheksan sarjoilla.

Ja se treeniohjelma, nii mieluiten ite valkkaat liikkeet siihen. Oot käyny kuitenki kauon salilla ja tiedät liikkeet suurinpiirtein?

No niistä sitten kokoat itelle ohjelman. Se ei ole hirveän vaikeaa. Teet sen ohjelman itse, ja etenet sen mukaan salilla. Voit huomata että jokin lihas jää treenaamatta tai se olis parempi tehdä toisena päivänä yms., ei hätää, mietit ja muokkaat ohjelmaa sitä mukaan ku on tarpeellista.

Pienta paivitysta, et kyllahan ne painot on alkanu nousemaan, en vaan tieda miten paska ma olen ollut, kun oon junnannut samoilla painoilla. Tanaankin sain heittaa vinopenkkiin kp:lla +10kg per hanska lisaa painoa ja hyvinhan sielta tuli se 8-12 sarja ja normipenkkiin kp:lla 2.5kg, samoin ylataljassa on voinut nostaa sarjapainoa kanssa tyyliin 10kg:lla, pystypunnerruksessa n. 13kg ja niin pois pain. Ei tassa vissiin kaikkea toivoa olekkaan menetetty, kunhan muistaa et pitaa yrittaa iskea aina vaikka joka toinen viikko hieman rautaa lisaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom