Taitaja 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarhu
  • Aloitettu Aloitettu
Olin tuossa torstaina Iisalmessa semifinaaleissa, aiheena Tietokoneet ja verkot. Tuli mieleen onko täältä kukaan muu ollut Taitaja 2005 -kisojen semifinaaleissa jossain päin Suomea. Saisi ainakin jonkun juttukaveriksi Turkuun finaaleihin tälle kynäniskalle :)

Tai jos olette joskus olleet niin kertokaa minkälaista siellä on, siis finaaleissa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
_O/ Täältä löytyy yksi!
Olin viime sunnuntaina Taitaja-kisojen semifinaaleissa Salossa.
Lajina oli CAD-suunnittelu. Kahdeksan parasta pääsi jatkoon, ja itse olin kahdeksas! :)
Tammikuussa sitten finaaleihin Turkuun.

Meidän piti kavereiden kans päästä tonne turkuu paperiprosessihoitajan kisaa, mut sit sieltä ilmotettii, et se onkii vaa joku näytöslaji!!! Ei väkisin!! Ne halus sinne jotai oman koulun kemian/biotekniikan opiskelijoita tai jotai.. eihä ne tiiä mistää mitää!!! Tullaa varmaa katteelee kuiteski..?

Saapa nähdä miten siellä käy. Itsekin menin tonne semifinaaliin vain stipendirahan toivossa koululta. En arvannut et pitää vielä Turkuun lähteä? Mutta sehän tarkoittaa vaan lisää rahaa ja yks rivi lisää CV:seen ;)

Viimevuonna voitin alueellisen karsinnan kokkipuolella. Ja olisi finaali paikka herjennyt taitaja 2004 skaboihin, mutta sairastumisen vuoksi se jäi väliin. Ei maha minkään. Tänä vuonna ei enää kiinnostanut lähteä yrittämään.

jarhu sanoi:
Olin tuossa torstaina Iisalmessa semifinaaleissa, aiheena Tietokoneet ja verkot. Tuli mieleen onko täältä kukaan muu ollut Taitaja 2005 -kisojen semifinaaleissa jossain päin Suomea. Saisi ainakin jonkun juttukaveriksi Turkuun finaaleihin tälle kynäniskalle :)

Tai jos olette joskus olleet niin kertokaa minkälaista siellä on, siis finaaleissa?
En ole ollut, mutta kaveri voitti juuri tuon "Tietokoneet ja Verkot" viime ja edellis vuonna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom