Tai Kane L-Glutamine

Ikä
42
Ostin kesällä 500g purkillisen Tai Kanen L-Glutamiinia. Piti silloin alkaa käyttämään jonkulaista hifipalkkaria, jossa siis tuota glutamiinia olisi semmoiset 10g.

Jonkun aikaa sitä käytin, kunnes luin täältä pakkikselta, että eipä siitä glutamiinista juurikaan mitään hyötyä taida edes tuollaisella määrällä olla.
Lopetin siiten sen syömisen ja purkki jäi hyllyyn pölyttymään.

Tänään aamulla oli vähän kurkku kipeä ja muutenkin tukkoinen olo, niin ajattelin että pitää nyt viimein vedellä se glutamiini alas isoilla annoksilla jos siitä olisi jotain hyötyä lieviin flunssan oireisiin.

Mutta ongelma tosiaa on, että se on tosi pahan makuista ja se pilaa palkkarin maun. Tämän takia lopetin sen käyttämisen silloin kesällä.

Luin jostain joskus aikaisemmin, että glutamiinin laadulla olisi jotain tekemistä maun kanssa. Eli onko nyt niin että kun tuo on pahan makuista niin se on myös huonolaatuista? Miltä glutamiinin kuuluisi maistua, vai kuuluisiko miltään?

Tai Kane nyt vissiin on merkkinä mitä on, niin ei yllättäisi vaikka se huonolaatuista olisi.

Eli vetelenkö nyt kovien pakkasten aikaan pahan makuisia palkkareita. Vai heitänkö roskiin tuon aineen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ingersoll sanoi:
Tai Kane nyt vissiin on merkkinä mitä on, niin ei yllättäisi vaikka se huonolaatuista olisi.
tuo nyt on niin paskapuhetta kuin olla ja voi.

neutraali sanoi:
tuo nyt on niin paskapuhetta kuin olla ja voi.
No juu, siis enhän mä nyt noista eroista oikeasti loppujen lopuksi tiedä. Älä ny hikeenny. Ilmeisesti käytät ite kyseisen firman tuotteita? :)

Sen takia sanoin noin, koska Mannisen Anssi on ainakin useampaankin otteeseen (tosin siitä on jo aikaa) haukkunnut tuota merkkiä huonoksi ja jotenkin oon saanut käsityksen että Tai Kane tekee ainakin joitain melko kyseenalaisia tuotteita.
Yks oli ainakin se Protein nro.1 jossa oli puolet kollageeniproteiinia! Ja ainakin joku outo kreatiinivalmiste niillä vissiin oli (lisätty fruktoosia?).

edit. myykö muuten mikään muu firma kollageeniprotskua jauhona (ihmisille)?

Ingersoll sanoi:
No juu, siis enhän mä nyt noista eroista oikeasti loppujen lopuksi tiedä. Älä ny hikeenny. Ilmeisesti käytät ite kyseisen firman tuotteita? :)

Sen takia sanoin noin, koska Mannisen Anssi on ainakin useampaankin otteeseen (tosin siitä on jo aikaa) haukkunnut tuota merkkiä huonoksi ja jotenkin oon saanut käsityksen että Tai Kane tekee ainakin joitain melko kyseenalaisia tuotteita.
Yks oli ainakin se Protein nro.1 jossa oli puolet kollageeniproteiinia! Ja ainakin joku outo kreatiinivalmiste niillä vissiin oli (lisätty fruktoosia?).

edit. myykö muuten mikään muu firma kollageeniprotskua jauhona (ihmisille)?
olen käyttänyt kyseisen virman tuotteita ja monia muitakin. ei mitään eroa ole toimivuudessa paitsi että tai kanen krea on keskimääräistä parempaa:). tuo kollageeni prode on ainoa tai kanen tuote mistä voin sanoa että on paskaa, koska maha menee aivan sekaisin siitä.

Juu, siis kyllä mäkin uskon että Tai Kanen tuotteet varmaan yleisesti ottaen toimii siinä missä muutkin, ja miksei toimisi jos sisältö on melkein ihan samanlainen. :)

Mutta siis kun ostin tuota Tai Kanen L-glutamiinia niin ostin sitä sen takia koska se oli ylivoimaisesti halvinta glutamiinia mitä siellä kyseisessä luontaistuotekaupassa oli.

Luin vaan joskus jostain että huonolaatuisen glutamiinin (mitä tää sitten ikinä tarkoittaakaan) voi tunnistaa siitä että se on pahan hajuista/makuista. Tietääkö kukaan pitääkö tää paikkansa? Ja siis tuo mun glutamiini on kyllä kummallisen makuista. Miltä glutamiinin kuuluisi maistua, vai kuuluisiko miltään (=neutraalilta)?

ainaki fastin gluta maistuu vielä paskemmalta ku tai kane. jos maistuu hyvältä niin on todennäköisesti feikki glutaa:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom