Tahdon voimaa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jasd
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jasd sanoi:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Jasd&image_id=1709539&navi=true

Laitoin IRC-galleriaan kuvan. Ihan teitä varten :P
Siitä sitten rasvaprosenttia veikkailemaan.

Koko 18 kiloa ei varmastikaan ole lihaa, suuri osa selittyy pituus- ja muulla luonnollisella kasvulla.

Jännitys ei sit tossa kuvassa ole ihan kunnossa :(

Btw, posetuksesta tää kaveri ei tiedä yhtään mitään :rolleyes:
Voimatasot nousuun kovilla sarjoilla, sinuna kokeilisin pääliikkeissä, kuten kyykky, penkki ja mave ryhtyä pikkuhilijaa tiputtamaan sarjatoistoja ja sitä mukaan nostaa rautamääriä..
esim. ekalla viikolla pyrit saamaan just 8 toistoa (esim. x 2),
seuraavalla 6
sitten 4
sitten 2.

Vaatii varmistajaa, esim. penkissä, mutta luultavasti teiltä salilta löytyy muitakin ihmisiä kuin sinä.

Ja sitten uusiks, voit tehdä vaikka muutaman viikon välissä taas pitkillä sarjoilla, 8 - 12 toistoa ja sitten lähteä laskemaan uusiks.

Seuraavan cyclin suosittelisin kyllä tekee 5+5+5 tai 6 x 2... Ihan miten hyvältä tuntuu.

Mun mielestä toi kyykky tulos on ihan hyvä, mutta penkki ja veto on aika heikkoja. Itse veikkaisin, että voi johtua paljolti huonosta tekniikasta? Kannattaa pyytää joku pidempää treenannut tyyppi tarkistamaan onko tekniikka kunnossa(mutta kannattaa kuitenkin muistaa, että penkkipunnerruksessa persettä ei kannata nostaa penkistä, vaikka joku toisin väittäisi).

Tekniikka kuntoon ja penkkiä esim. 2*6 tai 3*5 sarjaa ja vetoa vaikkapa 3*3 ja ensin tietty kunnon lämmittely sarjat. Kyllä noilla pitäs voimat kasvaa.

Ollaan nyt rehellisiä.
Olen täysin vanhempien armoilla tässä ruoka-asiassa, ja syön aika pitkälti siis sitä mitä kaapista löytyy.

Puhuin äitelle äsken tästä, kumma miten sille voi olla noin vaikeaa tuoda kauppareissulla pari purkkia tonnikalaa vedessä. (Ei kai susta oo nyt tulossa joku kunnon kehonrakentaja?!?!)
Toivottavasti tässä johonkin suuntaan edetään tän ruokapuolen kanssa tulevaisuudessa.

Jasd sanoi:
Nyt olen 182/88, leukoja menee onnekkaana päivänä 2 kappaletta. Kun aloitin, olin 178/72 suurinpirtein.
Voimaa tarttis saada lisempää! :evil: Masentavaa kun niin moni vähemmän aikaa treenannut nostaa paljon enemmän joka liikkeessä. Tällä treenimäärällä penkkiennätykseni on 70kg, kyykky(90 astetta) 120kg kakkosella, maastavedossa abouttierallaan 100 kiloa. Luulisi että menisi paljon enemmän joka liikkeessä, tähän massaan nähden. Palautumaan olen nopea mielestäni. Lienee mainittava etten käytä lisäaineita.
Paljonko vyötärön ympärys, jännitä vähän vatsalihaksia mitatessa muttei mitään vacuum posea. 17-vuotiaalle noi on ihan hyviä tuloksia, kun et ole kovin kauaa käynyt salillakaan. Treenaa ohjelmalla kun ohjelmalla kunhan treenaat, kehitystä tulee varmasti ja 19-vuotiaana noi tulokset on ihan eri luokkaa. Malttia ja kovaa treeniä! Niin ja älä turhaan nostele ykkösennätyksiä jos et ole kisoihin menossa vaan keskity nyt pari vuotta sarjapainojen nostamiseen.

Jasd sanoi:
Olen täysin vanhempien armoilla tässä ruoka-asiassa, ja syön aika pitkälti siis sitä mitä kaapista löytyy.
Hyvinhän ne on sua ruokkinut, ei sulla ainakaan kaloreista jää kiinni kehitys, kun olet nostanut painoa 16 kiloa 1,5 vuodessa. Seuraavaksi alat katsomaan vähän tarkemmin minkälaista ruokaa syöt ja kuinka usein. Yritä syödä 30-40 grammaa proteiinia joka aterialla ja ruokaile 3-4 tunnin välein.

Mun mielestä jengi on hakoteillä, kun syytä voimien kehittymättömyyteen lähetään ettimään ruokavaliosta. Kyllähän sen nyt näkee noista kuvista, että jätkä osaa syödä, ei se siitä ole kiinni.

Treenityylissä täytyy olla jotakin perseellää, kun 88kg jätkä 1,5v treenin jälkeen vetää maasta 100kg. Ja sori vaan, mut sun kyykkyjen on pakko olla jotain niiauksia.

Kerro millasia sarjoja oot tehny? Kuinka monta kertaa viikossa? Mitä liikkeitä? Jos oot tähän mennessä reenannu jollain bodausohjelmalla tyyliin lihasryhmä per viikko, niin mä lähtisin lisäämään toisen treenin samalle liikkeelle/lihasryhmälle vielä viikkoon ja pikkuhiljaa niitä sarjapituuksia vois vähentää. Tää vaan esimerkkinä.

gnut sanoi:
Mun mielestä jengi on hakoteillä, kun syytä voimien kehittymättömyyteen lähetään ettimään ruokavaliosta. Kyllähän sen nyt näkee noista kuvista, että jätkä osaa syödä, ei se siitä ole kiinni.

Treenityylissä täytyy olla jotakin perseellää, kun 88kg jätkä 1,5v treenin jälkeen vetää maasta 100kg. Ja sori vaan, mut sun kyykkyjen on pakko olla jotain niiauksia.

Kerro millasia sarjoja oot tehny? Kuinka monta kertaa viikossa? Mitä liikkeitä? Jos oot tähän mennessä reenannu jollain bodausohjelmalla tyyliin lihasryhmä per viikko, niin mä lähtisin lisäämään toisen treenin samalle liikkeelle/lihasryhmälle vielä viikkoon ja pikkuhiljaa niitä sarjapituuksia vois vähentää. Tää vaan esimerkkinä.

Juu. Varmasti osasyy asiaan, mutta näitä on nähty ennenkin. Yleensä kiinni on ollut vaan ravinnosta ja treenistä, miksi tulokset ei nouse. Tässä tapauksessa luulen vian olevan ravinnossa, koska tuskin kukaan 17-vuotias (tiedän, että tässä iässä on jo vähän tajua) on tähän ikään tultaessa riuhunut aivan päättömästi 1.5 vuotta salilla. Jos näin on, niin olettaisin, että joku viisaampi olisi käynyt neuvomassa häntä.

Jasd sanoi:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Jasd&image_id=1709539&navi=true

Laitoin IRC-galleriaan kuvan. Ihan teitä varten :P
Siitä sitten rasvaprosenttia veikkailemaan.

Koko 18 kiloa ei varmastikaan ole lihaa, suuri osa selittyy pituus- ja muulla luonnollisella kasvulla.

Jännitys ei sit tossa kuvassa ole ihan kunnossa :(

Mitähän tohon nyt sanois, varmaan ainakin 20% huonommalla puolella on rasvat...

Mitä tosta kuvasta muka pitäis päätellä? Sullahan on siinä paita päällä.

gnut sanoi:
Ja sori vaan, mut sun kyykkyjen on pakko olla jotain niiauksia.

Sanoin aloitusviestissä että nimenomaan 90 asteen kyykkyjä, ei pohjiin saakka.

Tony Halmeen kirjan vaativa ohjelma, eli isoissa liikkeissä 12-10-8-6-4-2 ja pienemmissä 4x10. Kolmeen osaan jaettu keho, se noin 1,5 kertaa viikossa läpi. (3-5 treeniä viikossa). Pitkään tein kaikissa liikkeissä 4x10, kun pelkäsin pituuskasvun häiriintyvän.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kokeile et sarjat 3-4
toistot 4-8 ja sitä rataa vaan ahkerasti ni eiköhän sitä voimaa ala tulla...
Pistä kreatiini kuuri pykälään!!!

maastavedossa tuloksen on ainakin pakko olla joko täysin puutteellisesta tekniikasta tai korvien välistä.. tuntuuhan maastavedossa 100 kilookin painavalta ekassa nostossa jossei ole lämmitellyt tarpeeksi/ollenkaan.. et ole kuvasta päätellen varustettu kaikista kuikeloimmalla kehotyypilläkään.. kyykky nyt on ihan ok.. penkki no suht-koht ... ruokavalio on tärkeä mitä nopeemmin juot sen palautus drinkin sitä nopeammin lihakset palautuu ja alkaa kasvaa/voimistua se ei tarkota että palautunut heti kun väännät esim hauista ja 20 minsa päästä tunto on hävinnyt eikä ne jauhot ny niin kalliita oo. malto saa 10eurolla ison säkin ja heraa kilon toisella siit se lähtee

Voima puoltahan voi treenata monella eri systeemilla söörtsilläkin löytyy vaikka millä mitalla. Itse tosin olen omaksunut tavan ottaa pääliikettä pienillä toistomäärillä ja progressiivisesti painoa nostamalla ja tulosta on tullut hitaasti mutta varmasti. Syömisellä voi tehdä jo paljon ja palautumise juoma on aika ehdoton (ainakin itselleni).

Penkkiä tehtäessä joko 2x6, 3x5 tai 3x4 (ihan mikä tuntuu itsestä parhaalta) ja kun sarjat menee hyvin läpi lisää painoa jne. . Samoja voi soveltaa sitten MaVe:n ja Kyykkyyn.

En minä noita tuloksia pitäisi mitenkään tavattoman huonoina.

Penkkiin (ja miksei muihinkin) sanoisin, että muista:
1) tarpeeksi pitkät tauot sarjojen välillä (vähintään 3 min), pumppi on pahaksi!
2) tarpeeksi pitkät levot treenikertojen välillä, ei ainakaan saa olla lihat kipeät, mielellään viikko taukoa
3) älä vedä toistoja failureen asti.

D.Yates sanoi:
2) tarpeeksi pitkät levot treenikertojen välillä, ei ainakaan saa olla lihat kipeät, mielellään viikko taukoa

Itse olen saanut parempia tuloksia "kevyesti, mutta usein" -tyylillä. Eli jaetaan se yksi helvetin kova treeni vaikka kahteen osaan. En tiedä Jasdista, mutta itse ehdin ylipalautua viikossa tosi kovastakin treenistä.

Mutta varmasti on minua vahvempia, jotka kannattavat tuota "helvetin kova treeni kerran viikossa".

Monilla tavoilla pääsee samaan kuntoon.

gnut sanoi:
Itse olen saanut parempia tuloksia "kevyesti, mutta usein" -tyylillä. Eli jaetaan se yksi helvetin kova treeni vaikka kahteen osaan. En tiedä Jasdista, mutta itse ehdin ylipalautua viikossa tosi kovastakin treenistä.

Mutta varmasti on minua vahvempia, jotka kannattavat tuota "helvetin kova treeni kerran viikossa".

Monilla tavoilla pääsee samaan kuntoon.
mie taas otan joitain lihasryhnmiö kovaa vain kerran kahdessa viikossa esim olkapäät/ojentajat samana päivänä vuoroteelen kovaa ja se liike joka tehdään isoilla romuilla kovaa otetaan ensin.. ja toinen sitte enmmänki pumppia vaan kevyemmillä painoilla.. toiminut ihan hyvin :david:

Suositut

Back
Ylös Bottom