Tablet -tietokoneet tulee ja jyrää. Keskustelua Tablet -tietokoneista

Onko jollain Nexus 7 tai vastaavaa halpaa android tablettia. Toimiiko Navionicsin tai vastaavan karttaplotteri softa. Kesä tulloo, venettä voisi viritellä ja laittaa tuollaisen sisätiloihin. Vois sitten talvet surffata netissä :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osaako joku sanoa, mistä saan Samsungin tabletissa ilmoitukset takaisin käyttöön. Eli oikeassa alakulmassa on nyt i-kirjaimen päällä ruksi.

Gigantissa nyt tarjouksessa Acerin Iconia B1 tablet 7 tuumaisena. Onko tuosta kellään kokemuksia? Hinta tänään 99e.

- - - Updated - - -

blog.androidsuomi.fi/2013/04/arvostelussa-acer-iconia-b1-tabletti-satasella-laatua/

Samsung galaxy tab 2, 7".

Miksi, oi miksi vitusssa... välillä youtubevideot toimii ja välillä taas ei. Mitään logiikkaa en tästä löydä, välillä samat videot toimii ja huomenna taas ei.
Ei vaan lähde pyörimään vaan jää lataamaan, ja joskus tilttaa kokonaan ja kysyy sammutetaanko selain kun ei vastaa?
Välillä itse videoikkuna on kans väärän kokoinen, oikea reuna leikkaantuu kuvasta pois.

Samsung galaxy tab 2, 7".

Miksi, oi miksi vitusssa... välillä youtubevideot toimii ja välillä taas ei. Mitään logiikkaa en tästä löydä, välillä samat videot toimii ja huomenna taas ei.
Ei vaan lähde pyörimään vaan jää lataamaan, ja joskus tilttaa kokonaan ja kysyy sammutetaanko selain kun ei vastaa?
Välillä itse videoikkuna on kans väärän kokoinen, oikea reuna leikkaantuu kuvasta pois.

Mikä Androidin versio sulla on siinä ja mitä selainta käytät? Uusimmat päivitykset sisässä?

Galaxy Tab 2 10.1" 3G tuli hommattua kun oli niin seitanan halpa DNA Kaupan poistomyynnissä 249€. Mukavastihan tuolla surffailee.

Mikä Androidin versio sulla on siinä ja mitä selainta käytät? Uusimmat päivitykset sisässä?

4.0.3 on, ja nyt päivitän, saa nähdä mikä on tän jälkeen.
Selain on se mikä täs oli vakiona, en ole löytänyt mistään vielä infoa mikä se on, jos olisi pakko veikata niin internet explorer.
Sama youtube ongelma on myös google storesta ladatulla youtube sovellutuksella.

jos työkäytössä on jo kunnon läppäri ja pöytäkone, mikähän ois tällä hetkellä semmonen tabletti, jota porukka estotta suosittelis? mun käyttö ois sillä suht normi nettisurffailua ja naamakirjailua sekä videoitten katselua (vimeo, youtube). hintaa nyt ei kauheesti tarvis olla, ehkä alle 500€. mä oon suht ulkona tästä tablettibuumista, joten oiskos porukalla listata plussia ja miinuksia ipadeistä ja kilpailijoista? tai sitten vihjata mulle joku aiheeseen liittyvä linkki. kiitos.

jos työkäytössä on jo kunnon läppäri ja pöytäkone, mikähän ois tällä hetkellä semmonen tabletti, jota porukka estotta suosittelis? mun käyttö ois sillä suht normi nettisurffailua ja naamakirjailua sekä videoitten katselua (vimeo, youtube). hintaa nyt ei kauheesti tarvis olla, ehkä alle 500€. mä oon suht ulkona tästä tablettibuumista, joten oiskos porukalla listata plussia ja miinuksia ipadeistä ja kilpailijoista? tai sitten vihjata mulle joku aiheeseen liittyvä linkki. kiitos.

Meillä kotona käytössä Samsungin 7 tuumanen Galaxy Tab 2. Aika passelin kokoinen.

Suosittelen ostamaan Ipad Minin ja mikäli tarttet plotteriksi tai haluat polttaa ylimääräistä liittymään niin 3G versiona.

Miksi Ipad? Se on siistein, laadukkaimman oloinen ja siinä on pienimmät reunat. Jos androidilla olis vastaava suosittelisin sitä, koska en pidä Iosista vai mikä liekään.

Tuli tuossa tilattua Galaxy Tab 2 10.1 leikkikaluksi kun sain halavalla. Taidan samantien rootata ja lyödä custon rommin sisään.

ikinä en kyllä ostais tablettia jossa on android. Hyi saatana että siinä on yks paska käyttis. Tää puhelinkin lentää seinään ihan just. Windows 8 tabletin ottaisin ilomielin. Ehkä jopa ipadin.

Vaikee kyllä keksiä, että minkä W8 tai iOS tekis paremmin tabletissa, kun Android. Ehkä joitain yksittäisiä appseja, mut muuten ei oo tullu vielä vastaan mitään, mitä en olis voinu Nexus 7:lla tehdä. Ja makso jonku 230e.

koska win8 tabletilla ei tarvi käyttää mitään kuivia "appseja" vaan sillä voi käyttää kaikkia normaaleja windows-ohjelmistoja. Ei varmaan kaikille tärkeää, mutta mulle olis! Ipadista en tiedä voiko sillä normaaleja ios-ohjelmia. Jos voi niin sekin kävisi.

No se kyllä pitää paikkansa, että kaupasta kotiin kannettu Android-tabletti on kyllä "kuiva" kampe, eikä sillä tee mitään ilman appseja ja muokkaamista. W8 on todennäköisesti "stockina" huomattavasti monikäyttöisempi, mutta jää sitten ainakin vielä jälkeen muokattavuudessa ja monipuolisuudessa. iOS on vähän siitä välistä, paras app-store ja huonoin muokattavuus.

Ipad 4: paras näyttö, ios, akku kestää ikuisuuden, toimii kuin junan vessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom