Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samsung galaxy tab 2, 7".
Miksi, oi miksi vitusssa... välillä youtubevideot toimii ja välillä taas ei. Mitään logiikkaa en tästä löydä, välillä samat videot toimii ja huomenna taas ei.
Ei vaan lähde pyörimään vaan jää lataamaan, ja joskus tilttaa kokonaan ja kysyy sammutetaanko selain kun ei vastaa?
Välillä itse videoikkuna on kans väärän kokoinen, oikea reuna leikkaantuu kuvasta pois.
Mikä Androidin versio sulla on siinä ja mitä selainta käytät? Uusimmat päivitykset sisässä?
Nyt on 4.1.2 ja tänään taas toimii..
jos työkäytössä on jo kunnon läppäri ja pöytäkone, mikähän ois tällä hetkellä semmonen tabletti, jota porukka estotta suosittelis? mun käyttö ois sillä suht normi nettisurffailua ja naamakirjailua sekä videoitten katselua (vimeo, youtube). hintaa nyt ei kauheesti tarvis olla, ehkä alle 500€. mä oon suht ulkona tästä tablettibuumista, joten oiskos porukalla listata plussia ja miinuksia ipadeistä ja kilpailijoista? tai sitten vihjata mulle joku aiheeseen liittyvä linkki. kiitos.
jos työkäytössä on jo kunnon läppäri ja pöytäkone, mikähän ois tällä hetkellä semmonen tabletti, jota porukka estotta suosittelis? mun käyttö ois sillä suht normi nettisurffailua ja naamakirjailua sekä videoitten katselua (vimeo, youtube). hintaa nyt ei kauheesti tarvis olla, ehkä alle 500€. mä oon suht ulkona tästä tablettibuumista, joten oiskos porukalla listata plussia ja miinuksia ipadeistä ja kilpailijoista? tai sitten vihjata mulle joku aiheeseen liittyvä linkki. kiitos.
Ipad 4: paras näyttö, ios, akku kestää ikuisuuden, toimii kuin junan vessa.