Tablet -tietokoneet tulee ja jyrää. Keskustelua Tablet -tietokoneista

Hei kumman ostan, saman hintaluokan värkit.. Ja perustelut kiitos. Ipad 2 16 wifi vs Samsung Galaxy Tab 2 10.1 WIFI. Ymmärsin ettei ipad:s ole usb liitintä? Se olisi pakko olla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ipad 2 16 wifi vs Samsung Galaxy Tab 2 10.1 WIFI. Ymmärsin ettei ipad:s ole usb liitintä? Se olisi pakko olla.

Miksi pitää olla? Jos haluat esim muistitikkua käyttää niin iPadillä ei onnistu.

No eikai tuohon jää sitten kun yksi vaihtoehto. :D

Miten saan Samsung Galaxy Tab 2:sta kuvat ulos kun ei ainakaan USB johdon kanssa tule lasta ei paskaa tästä, kone ei löydä tabia. Pitääkö asetuksista joku laittaa päälle että saa kuvat ulos tabista?

Miten saan Samsung Galaxy Tab 2:sta kuvat ulos kun ei ainakaan USB johdon kanssa tule lasta ei paskaa tästä, kone ei löydä tabia. Pitääkö asetuksista joku laittaa päälle että saa kuvat ulos tabista?
Joo, ei varmaan tapa mitä haet, koska onhan siihen Samsungilla softa mutta yks hyvä tapa on hankkia Dropbox, ja pistää se automaattisesti synkkaa kuvat. Sit asentaa koneelle sen DB:n myös.

Näin teen itse, koskaan ei tarvitse erikseen tehdä mitään vaan kuvat ovat aina saatavilla olen sitten millä koneella tai älylaitteella tahansa.

Joo, ei varmaan tapa mitä haet, koska onhan siihen Samsungilla softa mutta yks hyvä tapa on hankkia Dropbox, ja pistää se automaattisesti synkkaa kuvat. Sit asentaa koneelle sen DB:n myös.

Näin teen itse, koskaan ei tarvitse erikseen tehdä mitään vaan kuvat ovat aina saatavilla olen sitten millä koneella tai älylaitteella tahansa.

Ouu damn. Siihen homma sitten tyssääkin jos pitää netistä kumminkin puhelimeen ladata se DB? Netti tulee tablettiin käyttöön vasta perjantaina/maanantaina.. No jos tietty löytäs jonkun hyvän ja avoimen Wi-Fi yhteyden ja sillä latailisi DB:n puhelimeen..

Miksi pitää olla? Jos haluat esim muistitikkua käyttää niin iPadillä ei onnistu.

No siks just että voi siirtää musaa esim. ipodiin. Mun ipod johto on usb. Ja muutenkin muistitikku on varmaan ainut tiedonsiirto systeemi. ihme paska sit koko ipad, miksei ne ole stna voineet laittaa usb liitintä :) Kai se samsung sit on se valinta.

Ouu damn. Siihen homma sitten tyssääkin jos pitää netistä kumminkin puhelimeen ladata se DB? Netti tulee tablettiin käyttöön vasta perjantaina/maanantaina.. No jos tietty löytäs jonkun hyvän ja avoimen Wi-Fi yhteyden ja sillä latailisi DB:n puhelimeen..
Juuri näin. :) Wifiä siis etsimään.

Tietty onnistuuhan tuo väkisin jotenkin muuten, toi oli vaan ehdotus kun on niin kätevää. Toimiikos tämä:
Part 1: Connect Galaxy Tab 2 7.0 to PC
1. Connect to your Galaxy Tab 2 7.0 to PC with USB cable.
2. check under the USB Connection notification to see which option is selected: There are 2 options, connect as "Media device (MTP)" and connect as "Camera (PTP)".
3. Select MTP option, later your PC will connect to the Tab 2 and shows the internal and external storage of the Tab as two different drives in Windows Explorer.
4. Now, you can transfer videos, music, photos to Galaxy Tab 2 7.0 from PC freely.
PS: You can also download and install the Samsung Kies, and connect PC to Galaxy Tab 2 7.0 with Kies to sync media.

Tosiaan toi PS mainitsee myös ton Kies softan, sillä viimeistään saat kuvat kopsattua.

Juuri näin. :) Wifiä siis etsimään.

Tietty onnistuuhan tuo väkisin jotenkin muuten, toi oli vaan ehdotus kun on niin kätevää. Toimiikos tämä:
Part 1: Connect Galaxy Tab 2 7.0 to PC
1. Connect to your Galaxy Tab 2 7.0 to PC with USB cable.
2. check under the USB Connection notification to see which option is selected: There are 2 options, connect as "Media device (MTP)" and connect as "Camera (PTP)".
3. Select MTP option, later your PC will connect to the Tab 2 and shows the internal and external storage of the Tab as two different drives in Windows Explorer.
4. Now, you can transfer videos, music, photos to Galaxy Tab 2 7.0 from PC freely.
PS: You can also download and install the Samsung Kies, and connect PC to Galaxy Tab 2 7.0 with Kies to sync media.

Tosiaan toi PS mainitsee myös ton Kies softan, sillä viimeistään saat kuvat kopsattua.

Joo, no ei mun kone ainakaan löydä tota tabia. Eikä tabistakaan tunnu saavan USB tiedonsiirto juttua päälle Kiessin kautta.. No, sitten odottelen että saan netin / tai löydän sen Wi-Fi yhteyden jostain ja sillä upin kuvat. Kiitos kuitenkin.

En ainakaan nopealla haulla löytänyt ketjusta mitään noista Archosin tableteista; onkohan kukaan ehtinyt niitä kokeilla? Omenoita en halua ja ainakin tuo Samsung tuntuu omiin sormiin liian litteältä.

Saanko kysyä miksi ei omenaa? Periaate kysymys?

On siinä sitäkin. Ei aleta tässä kuinkaan vääntää, hyviä pelejä ovat mitä olen kavereilta kokeillut.

Ei ei, ihan mielenkiinnosta kysyin. :)

No siks just että voi siirtää musaa esim. ipodiin. Mun ipod johto on usb. Ja muutenkin muistitikku on varmaan ainut tiedonsiirto systeemi. ihme paska sit koko ipad, miksei ne ole stna voineet laittaa usb liitintä :) Kai se samsung sit on se valinta.

Tietsikan kautta kierrättämällä onnistuu.

TML tai joku nero vois kertoa onko musiikille erikseen mitään ohjelmaa Play-storessa että saisi musiikkia siirreltyä koneen ja tabletin välillä? Tää konekkaan ei löydä tablettiani vaikka USB yhdistetty, joten joku langaton versio pitäs löytää, siis semmonen niinkuin DropBox, mutta musiikin siirtelyyn.

Jos ootte tähän mennessä kokeillut liittää niitä laitteita koneen edestä löytyviin usb-portteihin, kokeilkaapa vaihtaa se koneen taakse. On tullut tässä huomattua tämmönen mystinen homma kun androidien kanssa leikitty, että noissa koneen etuliitännöissä on jotain hämärää mitkä ei pelaa puhelimien/tabien kanssa. Samaa ongelmaa on ollut useammallakin kaverilla.

Asuksen tableteista löytyy kaikista usb-liittimet. Ja toimiikin vielä.

TML tai joku nero vois kertoa onko musiikille erikseen mitään ohjelmaa Play-storessa että saisi musiikkia siirreltyä koneen ja tabletin välillä? Tää konekkaan ei löydä tablettiani vaikka USB yhdistetty, joten joku langaton versio pitäs löytää, siis semmonen niinkuin DropBox, mutta musiikin siirtelyyn.
Spotify Premium kehiin, ja sen lisäksi että saa striimit se siirtää myös omat musat wifin kautta. ;-) Kumma ettet saa toimii tuota, erikoista. Valittiinkos nykyään Samsungeissa vielä Kies moodi kun sitä käytetään? Ennen näin.

Saahan sillä DropBoxilla siirtää myös ne musiikit? Vai menikö mulla nyt jotain oleellista ohi? Tiedostojahan ne sun biisit on siinä kuin mitkä tahansa muutkin.

Joo, kyllä sain loppujen lopuks USB:n kautta kun kikkailin vähän. DropBoxista niitä en saanu siirrettyä, en ainakaa keksiny mistään.
Ja BBO kyseessä on Samsungin Galaxy Tabletti.
TML eihän mulla ny oo varaa semmosiin.. ;) Vois tosissaan investoida siihen Premiumiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom