Taas siitä palautusjuomasta..plaah..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ostin kreatiinia, proteiinia ja maltoa. Kyselin jo aiksemmin niistä suhteista palautusjuomissa jne. koska olin pihalla asioista. Ei se mitään, sama homma jatkuu edelleen, kattelin niitä pussien kylkiä, ja siel on annostusohjeena että maltoa 25 grammaa veden kanssa, creaa 5 grammaa veden/mehun kanssa, ja heraproteiinia 30 grammaa veden kanssa. Eiks nää oo nyt aika kaukana siitä, ku luin palstalta että "ota palautusjuomaan Desi molempia(prot & malto) ja sekoitus veteen." Missäs suhteessa mä nyt laitan noita jos teen itelleni palautusjuoman? :itku:

Jaksu sanoi:
Ostin kreatiinia, proteiinia ja maltoa. Kyselin jo aiksemmin niistä suhteista palautusjuomissa jne. koska olin pihalla asioista. Ei se mitään, sama homma jatkuu edelleen, kattelin niitä pussien kylkiä, ja siel on annostusohjeena että maltoa 25 grammaa veden kanssa, creaa 5 grammaa veden/mehun kanssa, ja heraproteiinia 30 grammaa veden kanssa. Eiks nää oo nyt aika kaukana siitä, ku luin palstalta että "ota palautusjuomaan Desi molempia(prot & malto) ja sekoitus veteen." Missäs suhteessa mä nyt laitan noita jos teen itelleni palautusjuoman? :itku:

No yksi desi prodejauhoja on noin 30gr. Palkkareissa suhde on yleensä se puolet ja puolet. En itse sekoittele palkkareita mutta ymmärtääkseni kun otat vettä sen 3-4dl, siihen desi molempia ja kukkura teelusikallinen kreaa niin pitäs olla drinkin valmis.....?

Siirsin tämän tänne, kuuluu paremmin tähän osioon.

Ja sitten asiaan. Tästä palautusjuomatakin on vähän kahta mielipidettä. Osa laittaa hh/p suhteessa 2:1 ja osa suosii 1:1 suhdetta. Tämä desi molempia tapaus on enemmänkin tota 2:1 suhdetta ja tässä 1:1 suhteessa pitääkin jo vähän käyttää puntaria.

Itse suosin tota 1:1 sudetta ja pp/h on siinä molempia n. 50 grammaa, dietillä hiilareita jopa vähemmänkin. Kreatiinia laitan 5 grammaa.

Jos oot plussalla ja jos ei tuo rasvankertyminen ole suurin ongelma, niin voi käyttää 2:1 suhdettakin, mutta kannattaa sen malton kanssa läträämisessä olla varovainen. Löytyy kilot äkkiä vyötäröltä. Itse en ole palautumisessa huomannut mitään eroa jos tota hiilaria laittaa enemmän kun proteiinia.

Timba79 sanoi:
Ja sitten asiaan. Tästä palautusjuomatakin on vähän kahta mielipidettä. Osa laittaa hh/p suhteessa 2:1 ja osa suosii 1:1 suhdetta. Tämä desi molempia tapaus on enemmänkin tota 2:1 suhdetta ja tässä 1:1 suhteessa pitääkin jo vähän käyttää puntaria.

Juu, niin siis tätä tarkoitin että kun itse en ole noita sekoitellut, en tiedä tarkkaan mikä tulee oleen suhde ravintoarvoissa, mutta juurikin desi molempia on myös yleinen.. Kiitos kun selvensit.

ok..30g=1desi?!

oolrait...se selvens taas..hetkeks heheh. :) Toi crea on nyt sit selvä et se on se teelusikallinen..mut eli kai se n.30 grammaa protskua on desin mitta?!

-ASTR- sanoi:
:offtopic: Voiko palautusjuoman korvata oikealla ruualla joka sisältää paljon proteiinia ja hiilaria?

Palautukseen pitäisi saada nopeasti imeytyviä hiilareita ja proteiineja, "oikea ruoka" on tähän yleensä liian raskasta. Tietysti oikea ruokakin palauttaa, muttei niin hyvin kuin palkkari. Mieluiten ottaa sen palkkarin ja siitä ~1½ tunnin jälkeen kunnon ruokaa.

Wondadog sanoi:
Juu, niin siis tätä tarkoitin että kun itse en ole noita sekoitellut, en tiedä tarkkaan mikä tulee oleen suhde ravintoarvoissa, mutta juurikin desi molempia on myös yleinen.. Kiitos kun selvensit.

Kunnon tuurilla sitten vastasin sinullekin, koska kirjoitin viestiäni kanssasi samaan aikaan.

Malto painaa enemmän mitä hera, eli desi molempia jos laittaa, niin hiilaria on paljon enemmän mitä proteiinia.

Menen tänään ostamaan ensimmäiset lisäravinteeni ja ajattelin ostaa jonkun valmiin palautumisjuoman, ja ehkä jotain proteiinia ja maltoa. Eikös joissain palkkareissa ole valmiina kreatiini ja glutamiini? Mikä olisi hyvä valmis palkkari, jota saisi perus urheiluliikkeistä ja hinta olisi kohtuullinen...? Kannattaako tässä iässä käyttää kreatiinia ja glutamiinia ja mitä hyötyä tuosta glutasta itseasiassa on?

-ASTR- sanoi:
Menen tänään ostamaan ensimmäiset lisäravinteeni ja ajattelin ostaa jonkun valmiin palautumisjuoman, ja ehkä jotain proteiinia ja maltoa. Eikös joissain palkkareissa ole valmiina kreatiini ja glutamiini? Mikä olisi hyvä valmis palkkari, jota saisi perus urheiluliikkeistä ja hinta olisi kohtuullinen...? Kannattaako tässä iässä käyttää kreatiinia ja glutamiinia ja mitä hyötyä tuosta glutasta itseasiassa on?

Muscle+:aa FASTilta on aika varmasti ravinteita myyvässä liikkeessä. Siinä on valmiina kreatiinia. Ravintoarvot on hyvät ja niin on hintakin.

Glutamiinipitoista valmista palkkaria voi olla joko Leaderin After, Optinum nutritionin After Max tai Evolutionin phase3. Näitä en oo kyllä nähny ainakaan täällä jyväskylässä missään mistä oon katellu.

En tiiä vaikuttaako ikä mitenkään kannattaako kreaa ja glutaa käyttää. Glutamiini nopeuttaa palautumista ja lisää immuniteettia eli pitää flunssaakin ehkä vähän loitolla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mgh sanoi:
Muscle+:aa FASTilta on aika varmasti ravinteita myyvässä liikkeessä. Siinä on valmiina kreatiinia. Ravintoarvot on hyvät ja niin on hintakin.

Glutamiinipitoista valmista palkkaria voi olla joko Leaderin After, Optinum nutritionin After Max tai Evolutionin phase3. Näitä en oo kyllä nähny ainakaan täällä jyväskylässä missään mistä oon katellu.

En tiiä vaikuttaako ikä mitenkään kannattaako kreaa ja glutaa käyttää. Glutamiini nopeuttaa palautumista ja lisää immuniteettia eli pitää flunssaakin ehkä vähän loitolla.

Kiitos vastauksesta! Voisikohan tuo glutamiinin auttaa kun olen aika usein flunssassa? Kuinka paljon tuo Muscle+ sitten maksaa? Ja mites malto? Kannattaako sitä ostaa ja milloin sitä pitäisi käyttää?

Suositusten mukaanhan kolmen kuukauden kreatiinin käytön jälkeen pitäisi pitää kuukauden tauko, mutta jos sitä kreaa on palkkarissa niin mitäs sitten? Pitäisikö sitten vaan käyttää kuukauden ajan semmoisia palkkareita missä ei ole kreaa?

-ASTR- sanoi:
Kiitos vastauksesta! Voisikohan tuo glutamiinin auttaa kun olen aika usein flunssassa? Kuinka paljon tuo Muscle+ sitten maksaa? Ja mites malto? Kannattaako sitä ostaa ja milloin sitä pitäisi käyttää?

Muscle +
After Max
Malto

Maltolla et kauheasti mitään tee jos palautusjuomajauheessa sitä on valmiina.

-ASTR- sanoi:
Muscle+ p/hh suhde on 1:1, mutta tavoitteena on myös nostaa painoa, eli voiko siihen Muscle+ lisätä vielä maltoa niin, että p/hh suhde on esimerkiksi 1:2 ?

Voi, mutta se muutama kymmenen grammaa hiilaria lisää ei hirveästi vielä kalorimääriä nosta, että ei sillä mitään kovin isoa massan lisäystä yksinään saa aikaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom