taas ohjelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaikki on varmaankin jo kyllästyneitä kommentoimaan muiden treenejä, mutta jos vielä tätä viitsisitte. Salilla olen käynyt about vuoden ja siihen nähden tulosta on tullut ihan kivasti,mutta ei riittävästi (ei kai sitä koskaan). Lähinnä haluaisin tietää teenkö liikaa/liian vähän ja ovatko liikkeet hyviä. Kiitos etukäteen kaikille, jotka viitsivät kommentoida.

1.pv jalat
- Kyykky/prässi 3-4*6-12
- Suorin jaloin maastaveto/takareisilaite 2-3*8-12
- reisiojennus 2-3*6-10
- pohkeet seisten/istuen 3*paljon

2.pv lepo

3.pv kädet
- kapea penkki 3-4*6-12
- hauiskääntö tangolla 3*10-15
- yhdenkäden ojentajapunnerrus 3*10
- keskitetty hauiskääntö 3*10-12
- ojentajat taljassa 3*10-12

4.pv lepo

5.pv selkä
- maastaveto/hyvää huomenta 3*4-12
- kulmasoutu käsipainoilla 3*8-12
- ylätalja eteen 3*6-12
- alatalja 2*12

6.pv rinta ja olkapäät
- penkki tangolla/käsipainoilla 3-5*4-10
- pystypunnerrus käsipainoilla 3*6-10
- vinopenkki käsipainoilla 3*6-10
- vipunostot 3*10-12
- vipunostot takaolkapäille 3*10-12

7.pv lepo

Ai niin ja tietysti vatsoja vielä jonakin päivänä!

Originally posted by Corleone
Kaikki on varmaankin jo kyllästyneitä kommentoimaan muiden treenejä, mutta jos vielä tätä viitsisitte. Salilla olen käynyt about vuoden ja siihen nähden tulosta on tullut ihan kivasti,mutta ei riittävästi (ei kai sitä koskaan). Lähinnä haluaisin tietää teenkö liikaa/liian vähän ja ovatko liikkeet hyviä. Kiitos etukäteen kaikille, jotka viitsivät kommentoida.

1.pv jalat
- Kyykky/prässi 3-4*6-12
- Suorin jaloin maastaveto/takareisilaite 2-3*8-12
- reisiojennus 2-3*6-10
- pohkeet seisten/istuen 3*paljon

2.pv lepo

3.pv kädet
- kapea penkki 3-4*6-12
- hauiskääntö tangolla 3*10-15
- yhdenkäden ojentajapunnerrus 3*10
- keskitetty hauiskääntö 3*10-12
- ojentajat taljassa 3*10-12

4.pv lepo

5.pv selkä
- maastaveto/hyvää huomenta 3*4-12
- kulmasoutu käsipainoilla 3*8-12
- ylätalja eteen 3*6-12
- alatalja 2*12

6.pv rinta ja olkapäät
- penkki tangolla/käsipainoilla 3-5*4-10
- pystypunnerrus käsipainoilla 3*6-10
- vinopenkki käsipainoilla 3*6-10
- vipunostot 3*10-12
- vipunostot takaolkapäille 3*10-12

7.pv lepo

Seuraavanlaisia juttuja pisti silmään:

Rintaa 9-11 sarjaa, etureisiä 5-7 sarjaa (kyykky mukaan lukien). Pitääkö rintaa tosiaan treenata 2 kertaa niin paljon kuin etureisiä?

Onko pystypunnerrus tarkoituksella rintaliikkeiden välissä? Itse en ole koskaan kokeillut, mutta vie varmaan puhtia pois vinopenkistä.

Pientä RINTA-HAUIS-painotteisuutta olen huomaavinani :p

Minun makuun aika paljon noita sarjoja, mutta jos ehdit seittämän päivän kierrolla palautua, niin mikäs siinä. Liikkeiden suhteen sulla on aika samanlainen maku kuin mulla, puolet kokonaisvaltaisia ja puolet keskitetympiä (ainakin noin suurinpiirteen).

En minä tuosta mitään vikaa löydä, kirjotinpahan vaan aikani ratoksi ;)

Re: Re: taas ohjelma

Originally posted by Persetan
Seuraavanlaisia juttuja pisti silmään:

Pientä RINTA-HAUIS-painotteisuutta olen huomaavinani :p

No pitäiskö jättää toinen hauis- ja toinen rintaliike pois ettei leimautuis rinta-hauispelleksi ;) Eli ei kai tuossa nyt liikaa ole? Penkin 3-5 sisältää 2 toosi kevyttä sarjaa. Ja siis joko tangolla tai käsipainoilla.

En löydä loogisuutta minkä takia sun pitäis selkäliikkeitä treenata kaks kertaa viikossa ?

Tai minkä takia noin paljon rintaa, rinta tulee vähemmälläkin.

Jokainen liike kerran viikossa, ei kahta kertaa esim. kyykkyä ja samalla viikolla vielä goodm:ää.

Ja merkkaa ne vatsat sinne ohjelmaan, muuten luistat niistä herkästi ja ihmettelet myöhemmin miten kaverit pystyy kyykkää 2x sun painoja.

edit : ja pystypunnerrus välissä on ihan jees, no problem

Re: Re: Re: taas ohjelma

Originally posted by Corleone
No pitäiskö jättää toinen hauis- ja toinen rintaliike pois ettei leimautuis rinta-hauispelleksi ;) Eli ei kai tuossa nyt liikaa ole? Penkin 3-5 sisältää 2 toosi kevyttä sarjaa. Ja siis joko tangolla tai käsipainoilla.

Sori, mun moka. Sotkin sen pystypunnerruksen rintaliikkeeksi, kun olit sen niin ovelasti piilottanu sinne rintaliikkeiden väliin. Ja itsekin teen hauikset sekä käsipainoilla että tangolla.

Originally posted by ]abe
En löydä loogisuutta minkä takia sun pitäis selkäliikkeitä treenata kaks kertaa viikossa ?

Tai minkä takia noin paljon rintaa, rinta tulee vähemmälläkin.

Jokainen liike kerran viikossa, ei kahta kertaa esim. kyykkyä ja samalla viikolla vielä goodm:ää.

Ja merkkaa ne vatsat sinne ohjelmaan, muuten luistat niistä herkästi ja ihmettelet myöhemmin miten kaverit pystyy kyykkää 2x sun painoja.

edit : ja pystypunnerrus välissä on ihan jees, no problem

Ahaa. Olis pitäny selittää paremmin. Eli rintalihasliikkeitä on kaksi penkki ja vinopenkki. Kapea penkki ottaa mulla ainakin ojentajiin. Ja mavea ja kyykkyä en yleensä tee samalla viikolla, joten siksi nuo vaihtoehdot. Kauttaviiva siis tarkoittaa joko mave TAI good morning. Vatsat on kerran viikossa aina ne vaan unohtu ja en viitsinyt editoida kunnolla. Ja munkin mielestä pystypunnerrus tuossa välissä on hyvä. Ja jos selkäliikkeillä tarkoitat suorin jaloin mavea, niin mun on pakko tehdä se takareisiliikkeenä, kun käyn yleensä salilla, jossa ei ole takareisille muuta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom