RawOstrich sanoi:Yritä etsiä fruktoosisuklaata, se sopii ketoosin kanssa paremmin yhteen (fruktoosi imeytyy kolme kertaa tavallista sokeria hitaammin).
Mutta fruktoosi täyttää mieluusti maksan glykogeenivarastoa ja ketoosi taas johtuu juuri maksan glykogeenivarastojen tyhjenemisestä. Eli minusta ketoosin kanssa paremmin sopii nimenomaan muut sokerit kuin fruktoosi ja sakkaroosi.
Mä oon kyllä huomannu todellakin, et oon jotenki "hitaampi", ku yleensä. Eilenki yks jätkä yritti päissää pistää iha halvalla, ku ei oikee meinannu keksiä vastaan sanottavaa.. Tai sit vaan pikkuhiljaa alkaa hiusten värin vaikutukset tulla näkyviin *blond* :D Muuten on kyllä nämä ketodietin saavutukset ollu positiivisia, vaikka tätä onkin vasta neljä päivää kestänyt.. Jatketaan
Tähän asti homma on mennyt ok, paitsi kaksi ensimmäistä päivää oli orastavaa päänsärkyä. Hiilarit olen pyrkinyt pitämään ~30g tietämillä. En ole kuitenkaan ns. millitarkkaan noita lakenut. Ihme kyllä mulla ei ole ollut oikeastaan missään vaiheessa nälkä! Toisaalta olen "säätänyt" syömiseni noin 3-4h sykleihin eli 5-6krt päivässä. Lieneekö tuo syy siihen? Ruokana olen syönyt normia ketosapuskaa, kanaa, kalaa, lihaa jne. Aina kun ei ole aikaa, niin otan ateriankorvikkeena/lisänä ~30-40g kasea + ~10g heraa, sekä vähän kreaa, glutaa, vitamiineja ja erilaisia öljyjä(kala, oliivi ja rypsi). Puntilla käyn 3-4krt vko:ssa ja teen 2 x vko:ssa aerobista treeniä. Totaalisia lepopäiviä on 2vko:ssa. Punttitreeneissä olen pyrkinyt pitämään sarjojen ja toistojen määrät suhteellisen vähäisinä. Sarjoja noin 8 per lihasryhmä. Pääliikeissä toistot max 5-8 toistoa ja apuliikkeissä 8-12 toistoa.