Noniin, elikkäs, salilla oon nyt n. 3kk käyny, eikä siinä mitään, olen harkinnut aloittaa 1-jakoisella ohjelmalla, kun nyt ei ole oikein mitään erityistä ohjelmaa ollut.
Kaikki muut liikkeet sujuvat hyvin, kyykyn teen prässillä, olen täältä lukenut, että sillä saa peräti enemmän massaa, saa nyt nähdä, kokeillaan. Mavea en vielä ole kokeillut.
Penkki, tässä ongelmani. En vain osaa sitä tekniikkaa. Mittanu 170/55.
Tanko vispaa, eikä koske rintaan, kuin pitäisi.
Senpä takia tämä liike vain tuppaa jäämään pois. Treenaan 3-4krt/vk.
Eli, mistä voisin saada valmiin treeniohjelman, ja mistä näkisi jonkun videon, missä tämä penkin taktiikka on selitetty.
Perusteet kunnossa, selässä lievä kaari, tangon pitää koskettaa rintaa, tekniikka hioa sopivilla painoilla (minulle merkkaa pelkkää tankoa alkuun) kuntoon, mutta en vain ymmärrä miksi se ei mene.
Vastailkaapi, kiitän!
Kaikki muut liikkeet sujuvat hyvin, kyykyn teen prässillä, olen täältä lukenut, että sillä saa peräti enemmän massaa, saa nyt nähdä, kokeillaan. Mavea en vielä ole kokeillut.
Penkki, tässä ongelmani. En vain osaa sitä tekniikkaa. Mittanu 170/55.
Tanko vispaa, eikä koske rintaan, kuin pitäisi.
Senpä takia tämä liike vain tuppaa jäämään pois. Treenaan 3-4krt/vk.
Eli, mistä voisin saada valmiin treeniohjelman, ja mistä näkisi jonkun videon, missä tämä penkin taktiikka on selitetty.
Perusteet kunnossa, selässä lievä kaari, tangon pitää koskettaa rintaa, tekniikka hioa sopivilla painoilla (minulle merkkaa pelkkää tankoa alkuun) kuntoon, mutta en vain ymmärrä miksi se ei mene.
Vastailkaapi, kiitän!