T5 Stak

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli onko kellään kyseisestä tuotteesta kokemuksia ja laittaaks viestiä että toimiiko toi aine(pitäisi parantaa "pumppia")!Ainakin aika kovan hintainen ja näytti sisältävän 32g hiilaria (joka oli pelkkää sokeria!)/100g

paskaa..
kokeilin ja ainoo mitä huomasin oli paska maku jota salilla seurasi pahaolo.. ja sitte salilla hikoilin ku pieni sika.. :rolleyes:

mulla toimi ihan hyvin. ainakin voiman ja painon lisäystä huomasin . mä otin sitä n.15-20 ruokalusikallista (annostus oli 10 ruokalusikallista)
ja se toimi. miks ette ite kokeillu ottaa isompaa annosta? en tiiä sit kuvittelinko.....
enemmän kuin kehitystä.... tapahtu.... :rolleyes:

Ei toiminut! Ostin moisen purkin messuilta kun saivat ylipuhuttua. Sinne meni rahat ja jäi paha maku suuhun. mutta tulipahan kokeiltua.

Sain kaverilta purkin tuota ja ajattelin kokeilla vaikka pelkästään sen sisältämän kreatiinin takia. Ei viittis poiskaan heittää. Aamulla vedin tuota stakkia veden ja funlightin kanssa. Hyi saatana, että se maistu hirveälle! Sellasta ällön makeelta ja vieläkin on paha maku suussa. Nyt tarvitaankin hyviä neuvoja, miten tuon saa alas. Purkissa ei muuten kerrottu koska, tuota kannattaa ottaa. Itse aattelin ottaa aamulla tai palkkarissa kun sisältää niin paljon sokeria.

no mulla tuo tuntu toimivan,mutta sitten huomasin että se johtu vaan siitä että treenasin paremmin eli aluksi kuvittelin t5stakin auttavan,sama asia ois kun söis hiilikapseleita ja purkin kylessä lukis lisää 600% kasvuhormonin tuotantoa niin sitten alkais oma mielikuvitus "laukata"

EDIT: älä osta!

Suositut

Back
Ylös Bottom