t-paitojen sloganit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu
Omistin paidan, jossa luki "Human Shield". Ei siinä sinänsä mitään ihmeelllistä, mutta 90-luvulla Lähi-Idässä se ei naurattanut työkavereita.

Nykyään on salipaitana mm. Hizbollahin logolla varustettu paita, joka on saanut kulmia kohoilemaan TG:llä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noista autontakalasi teksteistä "hauskin" mitä olen nähnyt on ollu "En ole rasisti, vihaan kaikkia".

Stuntmanin katalogissa oli myös t-paita, jossa luki "Keijo".

Onhan niitä hyviä huumoripaitoja. Yksi klassikko on Adolf Hitlerin European Tour Euroopan lipulla. Mielestäni yksi hienoimmista paidoista on myös erään ruotsalaisen mölyorkesterin paita, jossa lukee..please die...ja totta mooses siinä on mies hirttäytymässä. Onhan tosta trio nisk. paidasta tehty parempikin versio(tosin ei kyseisten inisijöiden toimesta)...minulle vittuillaaan-paita. Itse en kanna julkisella paikalla sadisti-paitaa brutaalimpaa(jos sitäkään), vaikka kapissa olisi myös raiskaaja-paitakin. Taas kerran tämä kieroutunut huumori pesii itunsa siitä, että jotkut eivät saata ymmärtää....mistään mitään.....on se hurjaa juu. Paras paita on kuitenkin ihan yksivärinen ilman tekstejä, ainakin on neutraali ja ei joudu rasismin uhriksi.

:worship:

Mun paidassa lekee
YKS VITUN PÄIVÄNSÄDE
Ja en laita sitä päälle sukujuhliin, lähinnä "heimojuhlissa" tulee pidettyä ja illalla.

Meikällä on yks paita minkä olen ansainnut syömällä kerralla paljon. Oikein kirkkaan keltainen t-paita, jossa selässä lukee "Have eaten The Giant Amarillo Grill". :)

Mulla on sellainen kulunut t-paita vieläkin jossa edessä teksti 'Alottelija'.

ei tartte selitellä toi paita päällä vaikka kikkailisi mitä tahansa..

Joskus kaupungilla näin tyypin jolla luki paidassa:
" i'm bad with names... Can I just call you asshole?"
jokainen sitte ajatelkoon mitä ajattelee tosta mutta... itse en ehkä laittaisi moista paitaa päälleni... :jahas:

Originally posted by cemoto
Mun paidassa lekee
YKS VITUN PÄIVÄNSÄDE
Ja en laita sitä päälle sukujuhliin, lähinnä "heimojuhlissa" tulee pidettyä ja illalla.
mulla on samanen pipo, mutta siinä lukee vaan VITUN PÄIVÄNSÄDE

Oltiin viime viikolla kaveriporukalla Ruotsinristeilyllä ja osalla meistä on hienot punaiset t-paidat, jossa lukee isolla CCCP. No, samalla laivalla oli sitten venäläisiä jalkapallohuligaaneja bussilastillinen, joten tivolihan siitä syntyi :( No, tuloksena oli, että yksi venäläinen putkaan :zzzz: ja kaverille 20€ hajonneesta paidasta.

Laivajepet oli helvetin asiallisia ja kun homma oli selvitetty, niin ne kysy, että oisko meillä mitään muuta t-paitoja, että niillä ei olisi lisähommia tiedossa :) Olihan meillä :thumbs:

en tiedä onko kukaan teistä nähnyt kisiksellä jotain chirkku ryhmää joilla kaikilla on pienen pienet shortsit joissa isolla hanurin kohdalla cheer... itselläni herätti hilpeyttä kun koko sakki venytteli kurkottaen käsiä jalkoihin paljastaen kyseisen tekstin kunnolla. :kippis1:

Originally posted by Kuningasankka
Osalla meistä on hienot punaiset t-paidat, jossa lukee isolla CCCP. No, samalla laivalla oli sitten venäläisiä jalkapallohuligaaneja bussilastillinen, joten tivolihan siitä syntyi :(

Minkäs takia venäläiset kimmastu neuvostoliitto paidasta?

Tänään näin röntgenkuvan, joka piti pipoa, jossa luki persepano. Mietinpä siinä sitten itsekseni, että taitaa olla aika saakelin tampio.

liekkipieru.com sivulta voi tilata paitoja joissa lukee että "pieru on perseestä". lieskat takanakin, perseen kohilla. :thumbs: :rolleyes:

Posiva OY:n, hoitaa esim. Eurajoella ydinpolttoaineen loppusijoituksen, mainospaita on myös hyvä: Syvälle menevää osaamista. Kaksimielistä? :D

Omasta mielestäni suurin osa huumoripaidoista on aika vammasia, tai en ainakaan itse pukisi päälle. Sensijaan jonkun amisauton takalasiin liimattava tarra "älä naura, tyttäresi saattaa olla takapenkillä" on aika hauska :D

Yksi harvoja paitoja, joille olen nauranut on muijan yhden päällä ollut "Sexinstructor - first lession free!" :confused:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom