t-paitojen sloganit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu
Tällainen teksti tulee helvetin pienellä fontilla t-paidan alaosaan:

Kerran olet jo noin lähellä niin otapa samantien suihin

Jahas. Beaten by odu :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuska-metallifestareilla myytiin paitoja, joiden etumuksessa luki "saatanaako tuijotat".

Tää on näitä todella typeriä tekstejä:
"He is the next BIG thing!" entisen salin nuori rintahauisjannu tykkäs kovasti pitää tätä paitaa treenatessaan.

Onhan se typerää kun paidassa lukee vaikka underground princess tai london punk.

Trio niskalaukaus paitoja näkee aika paljon, joten niissä ei mitään kummallista.
Tuskassa oli eräällä saunan takana on vielä tilaa... t-paita ja pitkähihanen roikku housuis kiinni ja siin luki liiterin takana on vielä halkoja...

Itsellä on mm. ruumisliinan tee se jo tänään teksti ja hirttosilmukan kuva sekä manaaja paita minkä takana lukee your mother sucks cocks in hell!

toi suomalainen saatananpalvoja on mun mielest impaled nazarenen paita

Metallikansa EI ole saatananpalvojia!
(välihuomautus)

Tällaisen näin salilla ollessani Porissa:

FUCK
you you
FUCKING
FUCK

voi voi....

Sellainen paita mitä voisin itse harkita käyttäväni olisi bändipaita jossa waspin äijät komeilee.... sit pitäis tietenkin olla mustat kiiltonahkahousut joiden haarassa komeilee sirkkelin terä!

...vitsi...

Hengenvaara

Mä painoin kerran itselle sellaisen paidan jossa oli sellainen hengenvaarakyltti selässä mut sen kolmion sisällä oli salamojen sijasta haba. Oke,i en ole koskaan julkisesti pitänyt, enkä kyllä muutenkaan.

ex-korispelaaja Dennis Rodmanilla oli sellanen t-paita missä luki "I'm not gay, but my boyfriend is", jos tietää vähänkään millanen äijä on niin aika sopiva paita! :D

Kumikamelillta löytyy sitten vastaveto Rautiais-Timpalle: selässä lukee " Minulle vittuillaan " . Mulla on molemmat, voi aina aamulla valita millä mielellä lähdetään liikenteeseen.

Tällä hetkellä päällä toinen Kumikameli-paita, selässä teksti " Teeskentelen tervettä "

Originally posted by Phat
Ikävä kyllä itselläni ei näitä juuri ole, syystä että tälläiset t-paidat ovat tyypillsesti huonolaatuisia ja ikävän mallisia.

Hauskoja kyllä on, esim Haluatko Miljönääriksi-logoinen paita jossa teksti oli vaihdettu "Haluatko Mieshuoraksi"-tekstiksi.
Väkivalta lopettaa vittuilun-paita on kyllä yksi ärsyttävimmistä, toimisi korostetun laihan ja pienen kaverin tai mahdollisesti tytön päällä mutta yleensä kantajat näyttävät olevan tosissaan, mm. RMJ:ssa yhdellä järjestysmiehellä oli tuollainen paita, hieman älytöntä.. Tuolle tekstille kun keksisi nasevan vittuilutekstin kirmaisin teettämään kyseistä paitaa.

Väkivalta lopettaa vittuiluni?

Mielestäni hyvä slogani-paita voi olla todella hyvä ja kertoa kantajastaan mutta sitten nämä paidat mm."hiihdä tai haista paska","vittuile vaan",keskisormi,"vittu"...Menevät jo hyvän maun ulkopuolelle.Ja muutenkin erilaiset voimasanat eivät mielestäni kuulu t-paitaan.

Itsekin tunnustaudun "I might be schitzofrenik but I´m also Jesus" -paidan omistajaksi

Mulla oli joskus sellainen missä luki: "Sorry it's not my turn to give a shit"
Yksi mikä olisi hauska saada: "Nobody knows I'm a lesbian", samanlainen jota axl rose aikoinaan käytti :D

Originally posted by Hullu Kani
Väkivalta lopettaa vittuiluni?
:lol2:
Sanoma pitäisi olla tyyliin "Vittuilu lopettaa typerien Väkivalta lopettaa vittuilun-T-paitojen käytön" mutta nasevassa muodossa. :)

Originally posted by Phat
:lol2:
Sanoma pitäisi olla tyyliin "Vittuilu lopettaa typerien Väkivalta lopettaa vittuilun-T-paitojen käytön" mutta nasevassa muodossa. :)
Eipäs vaan " Väkivalta lopettaa typerien Väkivalta lopettaa vittuilun-T-paitojen käytön" :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom