T.Ohjelman asettelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turre101
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Antza
Esim. minulla Maksimykkönen on 130, joten otan nopeusvoimaa 80-90 kilolla riippuen treenistä joko 8x3 x 80kg tai 8x2 x 90kg, toki vaihtelen ärsykettä ja painoa myös siinä välillä. Joka toisto tehdään 100% teholla ja räjähtävästi. Eli ilmaa keuhkot täyteen, lasku rinnalle, pysäytys---> täydellä voimalla ylös. Palautukset 30s-60s sarjojen välillä.
- Kovia treenejä -:kippis1:

Noin ajattelinki, mulla ennätys on vaatimaton 70kg, oon tehnyt joskus tuollaisia (en tiennyt nimitystä) 1-2 toiston räjähtäviä sarjoja n. 45 kg painoilla, tuntuu "avaavan" paikat hyvin. :)

Kovia treenejä sinnekin ja meheviä lihaskipuja.. :hmmm:

Re: ..

Originally posted by juhata
Niinkuin Tomi joskus kirjoitti, että kaksi liikettä ja 3-4 kovaa sarjaa. Selälle ja jaloille luonnollisesti enemmän likkeitä.

Toimii kuin junan vessa ja aikaa säästyy. :-)

kannattaa kuitenkin muistaa että eri ihmisillä toimii erilaiset reenisysteemit. mun mielestä ei kannattaisi yleistää mitään tiettyä määrää esim. sarjoille/toistoille koska toisilla voi toimia hyvinkin eri määrät. varmaan tympeä jos kysyy täältä että onko tää mun ohjelma hyvä ja sit heti sanotaan että ei tuo voi toimia ihan väärät sarjat ja toistot... tietenkin esimerkiksi tuo ohje 2 liikettä ja 3-4 sarjaa on varmasti hyvä perusohje, mutta paras jokaisen reenaajan on itse kokeilla ja löytää itselleen juuri sopivin tapa.

Re: Re: ..

Originally posted by andor
mutta paras jokaisen reenaajan on itse kokeilla ja löytää itselleen juuri sopivin tapa.

Totta. Joskus tosin tuntuu että se ei löydy millään, treenissä saa kyllä itsensä ajettua loppuun monellakin tapaa, mutta aika harvalla kerralla saa tosiaan sellasen tuntuman että lihaksissa tuntuu "käytön jäljet" seuraavana päivänäkin, se on harvinaista herkkua. :hmmm:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom