Töppäykset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja läski77
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kerran sparrasin leikkimielellä veljeäni vastaan joka on yli
90 KILOINEN SIKA. No meni minuutti possulta loppui kunto ja suojaus roikkui
houkuttelevasti no ei mennyt kuin 5sekuntia niin pamautin etummaisen koukun
josta hänen tajuntansa sumeni ja huuli aukesi heti perään kunnon
Takimmainen suora joka lennätti Lihavan Patsaan selälleen kaappia vasten jossa on peili joka meni rikki.

Emäntä otti vähän pulttia.

Itse olin mokan kohteena pistehanskoihin lyötäessä. Pitelin pistehanskoja ja kaverin piti lyödä vasen-oikea -suoria niihin. No, kyseinen sälli oli vasta-alkaja ja epäröi ratkaisevan sadasosan että lyökö hän nyt suoraan samanpuolen pisteeseen vai ristiin. Ja epäröintihän kävi sitten minulle kalliiksi. Isku nimittäin tuli suoraan pistehanskojen keskelle eli päin allekirjoittaneen nenua. Ja se sattui. :itku:

Kerran treenattiin polvija tyynyihin ja hupsista kun siitä sitten polvi lipesi suoraan kaveria tauluun.Vähän säikähdin,nenä kun ei nyrkkiäkään tahdo kestää saatikaan sitten polvea. Onneksi ei osunut suoraan polvella vaan "polven yläpuolella"(reidellä?).
Kaveri ei vissiin tiennyt,että päätä pitää pitää mahdollisimman ylhäällä vaikka toinen roikkuukin niskassa. Ja olihan siinä omaa huolimattomuutta tietenkin.
Ja onhan noita munille vetämisiä yms. aivan tajuttomasti.

Nyt tulee mieleen omat Kickboxing kokeilut. :) Alkeiskurssilla piti "matsata" eli haettiin pisteitä reisistä, kyljistä ja olkapäistä. No minulla oli tyttö vastustajana ja siinä koskin sitten olkapäähän niin tytön ilme muuttuu uhkaavasti ja sitten pamahtaa nyrkki suoraan nenän päähän. Oma ilme oli
:confused:

Juzz sanoi:
:offtopic: Kuinka yleistä nämä tatamit intissä on ? Löytyykö joka paikasta ? Helpottaisi kyllä kummasti jos pääsisi välillä treenaamaankin.

Immolas on ainakin ihan kunno tatami. Koko on sellaset 10m x 6m. Sit löytyy pari nyrkkeily/potkusäkkii sekä potkutyynyjä. Mut ei meilä sielä mitää ohjattuu toimintaa (koulutusta) ollu, et ihan omien taitojemme varas möyrittii ja temppuiltii.

Ekoja kertoja matsatessa kaveri onnistui tekemään pirun nopean alapyyhkäisyn, minä rojahdin selälleni ja kaveri hyppäsi päälle. Sain kuitenkin jonkinlaisen vastakkaisen niskalenkin kaverista ja vielä jalat ylävartalon ympäri. Kaveri äheltää ja rimpuilee ja minä kiristän otetta. Ajattelin, että kyllä se kohta taputtaa. Vitut. Rimpuilu vain koveni ja niskalenkkini tietysti kiristyi. Eipä tullut mieleen, että kuristin samalla kaveria, joka olikin aika sekainen ja sinisen näköinen, kun valmentaja keskeytti touhun. Miksiköhän se ei taputtanut? :confused:

En mä ainakaan taputa jos ei tunnu että jokin paikka hajoaa, pelkkä kipu ei riitä. Jos toinen kuristaa niin että ehtisi vielä taputtamaankin niin tietää ettei ole kunnon kuristus ja vielä voi jotain vääntää vastaankin :)
Kerran on taju lähtenyt kuristuksesta ja silloin se käy nopeammin kuin ehtii sanomaan "torsti". Tuota tapausta taas voisi pitää treenikaverin töppäyksenä.

Kyudoharjoituksissa ammuin seinästä läpi.

Karateleirin kobudo-osuudessa pinkaisin bo:ni kanssa iloisesti eturiviin danien sekaan keltaisine vöineni.

Eilen otin senkan yhen poistun nenästä.

...kyllä sitä aina sattuu ja tapahtuu...nämä tulivat mieleen näin ensimmäisinä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom