Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
[mutu]Käsittääkseni joissain julkisissa viroissahan tuommoista hakumenetelmää käytetään, kun halutaan virkaan jokin tietty henkilö, joka sitä on tähänkin asti hoitanut, esimerkiksi sijaisena. Tällöin räätälöidään tuo hakemus sellaiseksi, ettei kukaan muu sitä voi täyttää.[/mutu] Joku lakia ja käytäntöjä paremmin tunteva voinee tarkentaa, kuten siihenkin, että voisikohan tuommoinen työllistämistuki tulla tässä kysymykseen..?Flesh sanoi:Oliskohan tuolla jotain muuta "työvoimapoliittista" merkitystä? Siis pistivät yleiseen hakuun niin hurjat vaatimukset, ettei kukaan vaan vahingossakaan hae ja sitten palkkaavat jonkun serkun veljen kaiman! En kyllä keksi syytä siihenkään, ideoita?
EDIT: Lähinnä siis ajattelin, että saako yritys tuolla tavoin joitain työllistämistukia tms. En ole itse asiaan perehtynyt, tuli vain mieleen!
stranger sanoi:[mutu]Käsittääkseni joissain julkisissa viroissahan tuommoista hakumenetelmää käytetään, kun halutaan virkaan jokin tietty henkilö, joka sitä on tähänkin asti hoitanut, esimerkiksi sijaisena. Tällöin räätälöidään tuo hakemus sellaiseksi, ettei kukaan muu sitä voi täyttää.[/mutu] Joku lakia ja käytäntöjä paremmin tunteva voinee tarkentaa, kuten siihenkin, että voisikohan tuommoinen työllistämistuki tulla tässä kysymykseen..?
Kipi I sanoi:- kielitaito: suomi, englanti,ruotsi,saksa ja kanada
- koulutus: kissainsinööri tai DI koulutus
- yhteistyökykyinen & sosiaalinen kissoille
- osaa tehdä itsenäisiä päätöksiä. Esim pihalla.pitääkö siivota paska tästä vai ei?
- osaa toimia kissojen ryhmässä (tiimityöskentely)
- hallitsee luonnon (osaa laatia kävelyreitin)
- aikaisempi kokemus kansainvälisistä kissoista
- ulkoisesti sopiva työhön
- hallitsee eläinten lisäravinteiden käytön
- hallitsee kissan lelujen käytön sekä opastuksen kissalle
- kykenee palvelemaan kansainvälisiä kissoja yllämainituilla kielillä
Gillyanne sanoi:Siinä on meikäläisen tuleva työpaikka :lol2: :D
Ai mut pahus vieköön, kun mä en ole inssi... ei tällainen melkein valmis maisteri kelpaisi? Ja kieltämättä tuon KANADAN kanssa voipi hieman heikkoa olla :lol2:
naksu sanoi:Samoilla linjoilla ollaan, camoon hei, luulevatko oikeasti löytävänsä tältä planeetalta ihmisen joka on yliopistokoulutuksen omaava, kielitaitoinen, malliksi sopiva ja haltsaa salihommat....ei oikeen mee yhteen nää kriteerit!![]()
Madiggen sanoi:Samoilla linjoilla ollaan, camoon hei, luulevatko oikeasti löytävänsä tältä planeetalta ihmisen joka on yliopistokoulutuksen omaava, kielitaitoinen, malliksi sopiva ja haltsaa salihommat....ei oikeen mee yhteen nää kriteerit!![]()

Temp Human sanoi:

kantti sanoi:julkisuutta tuo on saanut lyhyessä ajassa valtavasti.
Juu, kyllä taitaa kääntyä Gymiä vastaan jos tosiaankin olisi mainoskikka. Itse uskoisin, että joku työvoimapoliittinen kikkailu.Laffer sanoi:Julkisuutta kylläkin mutta jos tuo on tarkoitettu mainoskikaksi niin ei toimi ainakaan minun kohdallani.
Kipi I sanoi:Niin onhan se kiva että on töissä pätevä henkilö!!
Tarvisko joku muuten töitä?
Palkkaan jonkun kissa talooni hoitamaan kissoja!
Hakemukset voi lähettää minulle emailiin!
Niin ja muuten vaatimukset hakijalta:
- kielitaito: suomi, englanti,ruotsi,saksa ja kanada
- koulutus: kissainsinööri tai DI koulutus
- yhteistyökykyinen & sosiaalinen kissoille
- osaa tehdä itsenäisiä päätöksiä. Esim pihalla.pitääkö siivota paska tästä vai ei?
- osaa toimia kissojen ryhmässä (tiimityöskentely)
- hallitsee luonnon (osaa laatia kävelyreitin)
- aikaisempi kokemus kansainvälisistä kissoista
- ulkoisesti sopiva työhön
- hallitsee eläinten lisäravinteiden käytön
- hallitsee kissan lelujen käytön sekä opastuksen kissalle
- kykenee palvelemaan kansainvälisiä kissoja yllämainituilla kielillä
huoh.