Töölö gymille töihin

Käsittämätöntä. Jos tuo palkka ei ole virheellisesti ilmoitettu niin on kyllä suhteellisuudentaju ties missä. Ylensäkään "kunnollisissa" työpaikka ilmoituksissa ei mainita tarkkaa palkkaa, sehän on neuvottelukysymys.

Ei toi voi olla totta. Yksi outo juttu on myös toi koulutusvaatimus. Miksi vitussa valtsikka? Varmaan löytyy muilta aloilta enemmän koulutusta kyseiseen hommaan. Ja toi matematiikan vaatimus, että osaa laatia budjetin. Kyllä sekin muuta vaatii kuin pelkästään matematiikkaa. Mites tonne molliin saa noita ilmoituksia, tuskin sinne tosta vaan voi lähettää niitä?

Pitäis varmaan keksiä toisaan joku kuvitteellinen jamppa joka hallitsee noi kaikki, ja puhuu vielä flaamia päälle. Ja viimeinen niitti on kielten ohella palkka, vaikka kuinka harjoitusajalta olisikin.

Herranjestas!
Laskeskelin just et kaikki täsmää mut sit näin tuon palkkavaatimuksen. Pakko soittaa kansalaisopistolle ja perua portugalin matkat ja palauttaa kirjastoon kaikki uuno Epsanjassa- elokuvat. ;)

Oliskohan tuolla jotain muuta "työvoimapoliittista" merkitystä? Siis pistivät yleiseen hakuun niin hurjat vaatimukset, ettei kukaan vaan vahingossakaan hae ja sitten palkkaavat jonkun serkun veljen kaiman! En kyllä keksi syytä siihenkään, ideoita?

EDIT: Lähinnä siis ajattelin, että saako yritys tuolla tavoin joitain työllistämistukia tms. En ole itse asiaan perehtynyt, tuli vain mieleen!

HOHOHOHOHOOO

En käsitä miksi mikään toimiva yritys haluaa munata itsensä tuolla tavalla. Ehkä tämä onkin Juha-Pekka Tuovisen hakemus koomikoksi.

huhhuh.. Jollain on ihan kiitettävästi huumorintajua tai sitten tuossa on tosiaan taka-ajatuksena se, että ne ei yksinkertaisesti halua työkkärin kautta sinne ketään..?

IsoDino :thumbs: :lol2:

Flesh sanoi:
Oliskohan tuolla jotain muuta "työvoimapoliittista" merkitystä? Siis pistivät yleiseen hakuun niin hurjat vaatimukset, ettei kukaan vaan vahingossakaan hae ja sitten palkkaavat jonkun serkun veljen kaiman! En kyllä keksi syytä siihenkään, ideoita?

EDIT: Lähinnä siis ajattelin, että saako yritys tuolla tavoin joitain työllistämistukia tms. En ole itse asiaan perehtynyt, tuli vain mieleen!
[mutu]Käsittääkseni joissain julkisissa viroissahan tuommoista hakumenetelmää käytetään, kun halutaan virkaan jokin tietty henkilö, joka sitä on tähänkin asti hoitanut, esimerkiksi sijaisena. Tällöin räätälöidään tuo hakemus sellaiseksi, ettei kukaan muu sitä voi täyttää.[/mutu] Joku lakia ja käytäntöjä paremmin tunteva voinee tarkentaa, kuten siihenkin, että voisikohan tuommoinen työllistämistuki tulla tässä kysymykseen..?

stranger sanoi:
[mutu]Käsittääkseni joissain julkisissa viroissahan tuommoista hakumenetelmää käytetään, kun halutaan virkaan jokin tietty henkilö, joka sitä on tähänkin asti hoitanut, esimerkiksi sijaisena. Tällöin räätälöidään tuo hakemus sellaiseksi, ettei kukaan muu sitä voi täyttää.[/mutu] Joku lakia ja käytäntöjä paremmin tunteva voinee tarkentaa, kuten siihenkin, että voisikohan tuommoinen työllistämistuki tulla tässä kysymykseen..?

Niin mulla tuli lähinnä mieleen jokin tälläinen oppisopimus- tai harjoittelupaikka, jota varten voisi saada jotain tukia. Ihan villi heitto se tosin oli, koska en keksinyt mitään muuta järkevää selitystä noin älyttömälle hakemukselle.

Niin onhan se kiva että on töissä pätevä henkilö!!
Tarvisko joku muuten töitä?
Palkkaan jonkun kissa talooni hoitamaan kissoja!

Hakemukset voi lähettää minulle emailiin!

Niin ja muuten vaatimukset hakijalta:

- kielitaito: suomi, englanti,ruotsi,saksa ja kanada
- koulutus: kissainsinööri tai DI koulutus
- yhteistyökykyinen & sosiaalinen kissoille
- osaa tehdä itsenäisiä päätöksiä. Esim pihalla.pitääkö siivota paska tästä vai ei?
- osaa toimia kissojen ryhmässä (tiimityöskentely)
- hallitsee luonnon (osaa laatia kävelyreitin)
- aikaisempi kokemus kansainvälisistä kissoista
- ulkoisesti sopiva työhön
- hallitsee eläinten lisäravinteiden käytön
- hallitsee kissan lelujen käytön sekä opastuksen kissalle
- kykenee palvelemaan kansainvälisiä kissoja yllämainituilla kielillä

huoh.

Kipi I sanoi:
- osaa tehdä itsenäisiä päätöksiä. Esim pihalla.pitääkö siivota paska tästä vai ei?

Siinä on meikäläisen tuleva työpaikka :lol2: :D

Ai mut pahus vieköön, kun mä en ole inssi... ei tällainen melkein valmis maisteri kelpaisi? Ja kieltämättä tuon KANADAN kanssa voipi hieman heikkoa olla :lol2:

Gillyanne sanoi:
Siinä on meikäläisen tuleva työpaikka :lol2: :D

Ai mut pahus vieköön, kun mä en ole inssi... ei tällainen melkein valmis maisteri kelpaisi? Ja kieltämättä tuon KANADAN kanssa voipi hieman heikkoa olla :lol2:

Joo no sun tapauksessa voidaan unohtaa nuo vaatimukset ;)

naksu sanoi:
Samoilla linjoilla ollaan, camoon hei, luulevatko oikeasti löytävänsä tältä planeetalta ihmisen joka on yliopistokoulutuksen omaava, kielitaitoinen, malliksi sopiva ja haltsaa salihommat....ei oikeen mee yhteen nää kriteerit! :david:

Madiggen sanoi:
Samoilla linjoilla ollaan, camoon hei, luulevatko oikeasti löytävänsä tältä planeetalta ihmisen joka on yliopistokoulutuksen omaava, kielitaitoinen, malliksi sopiva ja haltsaa salihommat....ei oikeen mee yhteen nää kriteerit! :david:

Ja vaikka vaaditut kriteerit täyttyisivätkin, niin ryhtyisikö kyseinen sankari tuolla palkalla (1000euroa/kk) kyseiseen hommaan? Epäilen! Ehkä tuosta palkasta onkin jäänyt yksi nolla uupumaan:)

Edit: Itse en valitettavasti osaa portugalia:)

Temp Human sanoi:
Noniin nyt hakemukset vetämään :hyper:
tänne

Hehee!! Päivän parhaat naurut. Sain ton jo aamulla ja kyllä hauskaa on riittänyt duunikavereiten kanssa. :lol2: :lol2: Ei voi olla tosimielellä väännetty ilmoitus tai jos on niin jossain sutii ja pahasti! :david:

kantti sanoi:
julkisuutta tuo on saanut lyhyessä ajassa valtavasti.

Julkisuutta kylläkin mutta jos tuo on tarkoitettu mainoskikaksi niin ei toimi ainakaan minun kohdallani. OMG nyt on pakko lähte Töölö-Gymille pumppaamaan sillä onhan siellä siivoojillakin esperanto hallussa ja vähintään DI-paperit ja sukellusvenekoulutus. ;)

liekö saisivat sitten kun ei hakemuksia tule niin paremmin työllistämistukiaisia? työmarkkinatuella nuoria yms..?

Kipi I sanoi:
Niin onhan se kiva että on töissä pätevä henkilö!!
Tarvisko joku muuten töitä?
Palkkaan jonkun kissa talooni hoitamaan kissoja!

Hakemukset voi lähettää minulle emailiin!

Niin ja muuten vaatimukset hakijalta:

huoh.

Hei Kipi, kiinnostuin tarjoamastasi työpaikasta, mutta ei taida kokemus riittää tohon paikkaan. Olen käynyt seuraavat koulut/ kurssit: Ammattikoulun kissa-linja, Aikuisopiston syventävä kissan viikset-kurssi sekä olen osallistunut Helsingin yliopiston pierevät kissat-seminaariin vuosina 1991-2004. Esimerkiksi kansainvälisistä kissoista minulla ei ole kokemusta lainkaan.:( Tulen kissojen kanssa hyvin toimeen ja olen tosi ahkera ja tunnollinen. Miten olis?

:lol2:

edit- anteeksi :offtopic:

Back
Ylös Bottom