Täysstoppi prässissä ja pahaolo?

:nolo: Pikasöötsillä ei löytynyt...

Osaisiko joku kertoa mitä h*****ttiä tänään tapahtui?
Lyhyesti taustaa. Aloitin prässin teon noin 2-3kk sitten, aloituspaino yhteensä 140kg. Joka viikko pystyin lisään 10kg, ja tein just ja just sen 3 x 10. 2 vk sitten tulos oli jo 220kg, ja tein sen 3 x 10. Sitten pidin yhden kevyen viikon välissä.
Tänään laitoin painoksi 235kg, mutta ekan ja tokan sarjan jälkeen loppui voimat ihan totaalisesti. En saanut kelkkaa hievahtamaan enää milliäkään. 10-10-0?!?!? Ja nyt illasta iski oksettava paha olo....

Sapuskapuoli on selkeästi plussalla, ja tänään olen syönyt ihan normaalisti.
Tänään ennen prässiä tein SJMVn sijaan normaalin jalkapainotteisen maven, 110kg 3 x 10. Kyllähän se takareisissä tuntui enemmän kuin normaalisti, mutta ei mitenkään pistävästi tai kipeytyen...

Onko teillä tullut ikinä noin täysstoppeja pitkiä sarjoja tehdessä? Vai tekikö tämä poika ekaa kertaa 3kk kunnon treenin..? :D :whip:

tänää viimeks tuli täys stoppi ku tein olkapunnerruksia kp:lla 26kg. eka sarja 8toistoo, toka sarja 7 ja ei noi nyt nii kuolettavan tuskallisia ollu mutta kun kokeilin kolmatta sarjaa ei stna liikkunu mihinkää =/ nuita sattuu sillo tällö

hmm...muuta en osaa sanoa kun että oothan juonu tarpeeks...nimittäin jos on jatkuvasti lämmössä eikä nestettä nautita tarpeeksi niin illalla meinaa lähteä taju ja laatta lentää,kokemusta nimittäin on

Hmm, join kyllä normaalisti mutta on totta että hikoilin poikkeuksellisen paljon treenin aikana, paita oli aivan likomärkä. Naukkailin treeninkin aikana vettä mutta tuo voi olla yksi vaihtoehto että treenin lopussa ei nesteitä ollut tarpeeksi.. Tai sitten summa summarum.

Nooh, kai näitä joskus sattuu. Ei kun huomenna uudestaan. :whip:

Normi Mave ottaa enempi etureiskoihin kun sjmv... se kenties vei voimia, ja olit lisännyt 15kg painoa präsiin, niin sekin voi olla yks seikka.

Mulla tulee aina kunnon jalkatreeneissä viimeisissä sarjoissa täys stoppi ja meinaa purjo lentää.
Ja toinen on kovat selkätreenit, niissä ei onneksi ihan niin voimakkaita reaktioita ole, mutta melkein.

Kyllä se seinä kehityksessä tulee aina vastaan ja sit saakin hinkata tuloksia ylös.

Jos aina sais lyödä kympin viikossa lisää rautaa tankoon, niin monella pakkislaisella ois prässissä rautaa tuhansia kiloja.

Diag. M1 sanoi:
Kyllä se seinä kehityksessä tulee aina vastaan ja sit saakin hinkata tuloksia ylös.

Jos aina sais lyödä kympin viikossa lisää rautaa tankoon, niin monella pakkislaisella ois prässissä rautaa tuhansia kiloja.

Juu. Ja todennäköisesti toi on onnistunut vain sen takia, että olen pelannut korista vuosia, ja jaloissa oleva "ruuti" vain on totutettu oikeaan tasoonsa 2kk aikana hermottaen jne miten se nyt hienosti sanotaan.

Lähinnä vain yllätti se että kaikissa muissa liikkeissä mulla on 2 kympin jälkeen menee aina vähintään se 7-8, ja tuollainen täysstoppi oli eka laatuaan.
Mutta niinkuin sanottu, voimat vaan loppu. Mielenkiinnolla odotan seuraavaa jalkapäivää.. :)

Wondadog sanoi:
Juu. Ja todennäköisesti toi on onnistunut vain sen takia, että olen pelannut korista vuosia, ja jaloissa oleva "ruuti" vain on totutettu oikeaan tasoonsa 2kk aikana hermottaen jne miten se nyt hienosti sanotaan.

Lähinnä vain yllätti se että kaikissa muissa liikkeissä mulla on 2 kympin jälkeen menee aina vähintään se 7-8, ja tuollainen täysstoppi oli eka laatuaan.
Mutta niinkuin sanottu, voimat vaan loppu. Mielenkiinnolla odotan seuraavaa jalkapäivää.. :)

Eipä siinä koripallossa turhaa ruutia pääse jalkoihin kertymään :) Tollainen täys stoppi on ihan normaali,varsinkin kun kevyeltä viikolta lyöt enemmän rautaa tankoon. Illalla tullut huono olo johtuu vaan ihan siitä että oli kova treeni. Itsellä kovien kyykkyjen jälkeen on illalla pirun vaikea saada nukutuksi ja on ihan sairaan kuuma kokoajan.

ps. tuli vaan mieleen erään koripallo aluevalmentajan lausahdus.. "nopeutta ei voi kehittää". Asiantuntijoita kaikki tyynni.

Back
Ylös Bottom