Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näkyykö porukalla btw palat ihan jännittämättä vatsaa?
Eipäs. Vatsalihakset ovat äärimmäisen tärkeä osa ruumiin ja selän hyvinvointia ja niillä on isompi osuus kaikessa kuin luuletkaan. Näkyvä six packi(eli super alhainen rasva% tai anoreksia) on yliarvostettu.
Eiköhän se geeneistä johdu.Mul on aika oudot vatsalihakset, toisel puolel ylin on tosi pieni ja toisel puolel taas tosi iso. Löytyiskö ehdotuksia miten parantaa ylimpiä vai johtuuks se vaa geeneist?
Mun mielestä isot kädet ja levee selkä ynnä reilu kroppa on pirusti hienompi juttu ku riutunut teinipojan vartalo sixpäkillä, kuten usein asia on.
Kyllä vaatii jo jokusen vuoden treeniä suoralle vatsalihakselle, jotta saa näkymään alimmatkin poimut hieman valaan mittoihin kasvaneena. Kyllä mun mielestä on mukavempaa olla 15 kg kevyempi 8-10 % rasvoissa, kun kulkee sekä aerobiset treenit että punttien nostelu, kuin että olisi 15 %> rasvat ja pöhöttynyt ulkomuoto ja perseen hilaaminen lenkkipolulle olisi tuskaisampaa, eikä toisekseen sarjapainotkaan olisi yhtään sen suuremmat. Ei koske vain ja ainoastaan vatsalihaksien erottuvuutta, vaan koko kroppa on siistimmässä kuosissa.
True, pyydän anteeksi malttini menettämistä.wannabetuner,
Aika ristiriitaista. Aluksi soimaat toisten haukkumisesta ja heti itse syylistyt aivan samaan. Ehkä jotkut haluaa olla isoja ja vahvoja. Toisille se "low fat" fitness/bodailu on vaan ihan yhtä tyhjän kanssa. Keskity siis vaan siihen itsesi kehittämiseen.