Täydellinen sixpack ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro6pack
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miks pitää olla alhainen rasva% että näkyisi?
Minulla on rasva% about 15, ja kyllä ne näkyy siitä huolimatta. En ole alipainoinen taikka anorektikko. (183cm/79kg)

Näkyykö porukalla btw palat ihan jännittämättä vatsaa? Itellä ainakaa näy vaikka sitä on vatsoja reenailtuki männä vuosina ahkerasti, ja nyt taas jatkettu pari kk sitten. Jännittämällä kyllä sitten erottuu päkki. Enkä mikään lihapullakaa oo.(187/67)

Näkyykö porukalla btw palat ihan jännittämättä vatsaa?

Tää olis kiva tietää. Ainahan näkee noita kuvia tyypeistä joilla on hullut six packit, mutta näkyykö niistä mitään vatsaa jännittämättä? Tietysti monihan pitää vatsaa osittain jännitettynä koko ajan, jotta ryhti pysyy kunnossa jne...

Kyllä vaatii jo jokusen vuoden treeniä suoralle vatsalihakselle, jotta saa näkymään alimmatkin poimut hieman valaan mittoihin kasvaneena. Kyllä mun mielestä on mukavempaa olla 15 kg kevyempi 8-10 % rasvoissa, kun kulkee sekä aerobiset treenit että punttien nostelu, kuin että olisi 15 %> rasvat ja pöhöttynyt ulkomuoto ja perseen hilaaminen lenkkipolulle olisi tuskaisampaa, eikä toisekseen sarjapainotkaan olisi yhtään sen suuremmat. Ei koske vain ja ainoastaan vatsalihaksien erottuvuutta, vaan koko kroppa on siistimmässä kuosissa.

Mul on aika oudot vatsalihakset, toisel puolel ylin on tosi pieni ja toisel puolel taas tosi iso. Löytyiskö ehdotuksia miten parantaa ylimpiä vai johtuuks se vaa geeneist?

Tavoitteena ''täydellinen 6-pack''
Tällähetkellä näkyy kaikki palikat, mutta ovat turhan riutuneita, koska vuoden treenaillut niitä ilman, että paino on noussut --> vain itseasiassa laskenut..

Tavoitteena siis kunnon palikat. Niiden saavuttamiseksi pitää reenata, reenata, reenata vatsoja, nostaa painoa, vatsat menevät sen seurauksena kokonaan piiloon ja sitten, kun niitä on reenaillut tarpeeksi tai uskoo treenanneensa tarpeeksi --> laihduttaa ja tadaa palikat ovat muuttuneet vahvemmiksi..

Meneekö asia noin vai olenko ihan kujalla?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä vaatii jo jokusen vuoden treeniä suoralle vatsalihakselle, jotta saa näkymään alimmatkin poimut hieman valaan mittoihin kasvaneena. Kyllä mun mielestä on mukavempaa olla 15 kg kevyempi 8-10 % rasvoissa, kun kulkee sekä aerobiset treenit että punttien nostelu, kuin että olisi 15 %> rasvat ja pöhöttynyt ulkomuoto ja perseen hilaaminen lenkkipolulle olisi tuskaisampaa, eikä toisekseen sarjapainotkaan olisi yhtään sen suuremmat. Ei koske vain ja ainoastaan vatsalihaksien erottuvuutta, vaan koko kroppa on siistimmässä kuosissa.

Ite taas täysin erimieltä. Suurin osa on 8-10 rasvoissa niin kyniksiä, että vaatteet päällä on kun ne roikkus hengarissa. Miettii kuitenkin kuinka suuren osan ajasta olet paita päällä vai ilman paitaa.

Enkä nyt puhu mistään 20% jokunorsu rasvoista, vaan perus 13-16%.

Miksi täällä ruoskitaan toisia saman harrastuksen parissa häärääviä nuorukaisia?
Voimanostaja, kehonrakentaja tai puuhelmipoika, sama päämäärä, muokata omaa kehoa raa´alla työllä.
Suomen nuorisosta niin iso määrä käy salilla (NOT) että kannattaa niitä vähiä jotka jaksavat yrittää niin moittia että varmasti lopettavat, oli motivaation lähteenä mikä tahansa.
Ehkä jos joku haluaa ne palikat näkyviin ja treenaa ne niin kyseinen tyyppi parin vuoden päästä innostuu kasvamaan lisää ja silloin on nimenomaan pääpaino poissa vatsoilta ja aloitetaan se "oikea" kehonrakennus.
Itselleni nimenomaan kävi näin.
15 kesäisenä kun oli sikspäkki oltava niin jos joku silloisista karpaaseista olisi tullut sanomaan salilla minulle että "Kampaa ny poika naamas ja mee pururadalle juoksemaan, tuossa ei ole mitään järkeä" niin enpä välttämättä olisi tästä hommasta innostunut.
Nyt kuitenkin olen saanut kipinän tähän puuhaan uudestaan kun silloin nuorena oli jo hieno tunne kuinka ihan vain omalla työllä pystyi olemaan "erilainen" kuin muut:hyvä:.
Toki nykyisellään palikat eivät enää näyttele pääosaa harjoituksessa vaan tarkoitus on saada ihan sitä itseään tasaisesti joka puolelle kroppaan mutta mitään jokinorsua en ole itsestäni kasvattamassa, vituttaa ne terassi-bodarit joita lauantaisin baarien edustoilla näkee kun selkä ja kädet on kuin työmaakontista kasvaisi kaksi puuta poikkipäin mutta rasvaa on silti 40% kehosta.
Kauhea ähkiminen päästä tuolista ylös ja lompakko putoaa lattialle niin kaverin on se nostettava kun itse jos menee polvilleen niin ylös ei nouse ilman apuja.
Juosta jaksaa kokonaista 100m:jahas:
Eli kuten varmaan päättelittekin niin tämä entinen puuhelmipoika on mieluummin 80kg low fat- kuin nämä
fatman-skinnyimage1.gif

wannabetuner,

Aika ristiriitaista. Aluksi soimaat toisten haukkumisesta ja heti itse syylistyt aivan samaan. Ehkä jotkut haluaa olla isoja ja vahvoja. Toisille se "low fat" fitness/bodailu on vaan ihan yhtä tyhjän kanssa. Keskity siis vaan siihen itsesi kehittämiseen.

wannabetuner,

Aika ristiriitaista. Aluksi soimaat toisten haukkumisesta ja heti itse syylistyt aivan samaan. Ehkä jotkut haluaa olla isoja ja vahvoja. Toisille se "low fat" fitness/bodailu on vaan ihan yhtä tyhjän kanssa. Keskity siis vaan siihen itsesi kehittämiseen.
True, pyydän anteeksi malttini menettämistä.
olis editti niin muokkaisin tuosta lopun pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom