Täydellinen juhlatila Helsingistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dear_a
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt on haussa täydellinen juhlatila Helsingistä - jos aiheesta on ollut threadeja aikaisemmin, antakaahan vinkki! :)

Täydellinen juhlatila olisi:

* mahtuu n. 100-200 henkilöä
* mahdollisimman lähellä Helsingin keskustaa
* edullinen
* omat juomat sallittu / erittäin edulliset juomat talolta ostettuna
* mielellään myös itse saisin hoitaa ruokatarjoilun
* kiva tilana, siis että ok (näköinen/oloinen) mesta ylipäätään

Vinkkejä? Häitä ei (valitettavasti? :D ) ole tiedossa, muuten vaan isot juhlat. Tuollaista tilaa tuskin on, mutta kriteerit on tärkeysjärjestyksessä, kai. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on haussa täydellinen juhlatila Helsingistä - jos aiheesta on ollut threadeja aikaisemmin, antakaahan vinkki! :)

Täydellinen juhlatila olisi:

* mahtuu n. 100-200 henkilöä
* mahdollisimman lähellä Helsingin keskustaa
* edullinen
* omat juomat sallittu / erittäin edulliset juomat talolta ostettuna
* mielellään myös itse saisin hoitaa ruokatarjoilun
* kiva tilana, siis että ok (näköinen/oloinen) mesta ylipäätään

Vinkkejä? Häitä ei (valitettavasti? :D ) ole tiedossa, muuten vaan isot juhlat. Tuollaista tilaa tuskin on, mutta kriteerit on tärkeysjärjestyksessä, kai. :)

Merimelojien juhlatilaa kannattaa ainakin harkita. tilaa on 120 vieraalle, kävelymatkan päässä keskustasta, n. 500 €/ilta, omat juomat ja ruu'at sallittu, loistavat näkymät seurasaarenselälle.

http://merimelojat.sporttisaitti.com/tarjontaa_muille/majan_vuokraus/

Mun mielestä Tukkutorilla sörnäisissä oli siisti juhlatila. Tietenkään nimeä en muista, mutta siitä oli hesarissa juttu joitain kuukausia sitten.

Suomenlinnassa on muuten kanssa tosi siistejä tiloja.

Suomenlinna kuulostaa mun korvaan hauskalta. Ihan keskustan vieressä ja silti niin erilainen paikka.

Vuokratiloja on myös mm. Svenska Gården hakaniemessä hämeentiellä ja vuosaaressa telakan vuokratila. Näistä jälkimmäinen ei ole kyllä lähelläkään keskustaa.

Hakaniemessä Svenska Gården täyttää kaikki nuo vaatimukset.
Rempattu tosin just nyt, taitaapi olla H3 nykyisin??!??!
http://www.h3.fi

EDIT: Myöhässä ;)

Kiitokset vinkeistä! Etsintä ja tutkinta jatkuvat... :)

Jos jollakulla on hyviä kokemuksia juhlatiloista keskustan tuntumasta, voi laittaa kommenttia tähän ketjuun tai ihan vaikka privaakin.

Esiintymislavasta paikalle plussaa.... :D

Kiitokset vinkeistä! Etsintä ja tutkinta jatkuvat... :)

Jos jollakulla on hyviä kokemuksia juhlatiloista keskustan tuntumasta, voi laittaa kommenttia tähän ketjuun tai ihan vaikka privaakin.

Esiintymislavasta paikalle plussaa.... :D

Gårdenilla on ISO esiintymislava.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom