"tästä on jo puhuttu..."

Musta on veemäistä, jos joku alottaa keskustelun, niin sitten siihen lähes aina joku neropatti-näsäviisas-ruudinkeksijä vastaa, että "kato edellisiä threadeja samasta aiheesta blabla...". Jos mistään ei saisi kirjoittaa, mistä on jo joskus keskusteltu, niin tällä foorumilla ei enää keskusteltaisi mitään. Kaikki aiheethan on jo vähintään kahteen kertaan aloitettu ja lopetettu. Vaikka aiheet tulee aina pysymään samoina, niin mielipiteethän kuitenkin muuttuu...?

Ja seuraavaksi joku juntti varmaan kaivaa tällekin aloitukselle vastineen jostain arkistojen pölyistä...:down:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tua ny mitää haittaa suuree propleema on siinä notta viästiketjut tuppaa venymähän nii julumetun pitkiksi notta ku tutkaaloo koko aihehen läpitte nii menöö turuhan paljo aikaa ja hyvät trossaalut jää kattomata.

Joo, ja sit jos pistää jonkun oman viestin johonkin 100 vuotta wanhan threadin perään, ja joka on vielä threadin 101 viesti, niin kuinka moni viitsii sitä edes lukasta vs. Uusi viestiketju:wall:

Originally posted by Jack the ripped
Joo, ja sit jos pistää jonkun oman viestin johonkin 100 vuotta wanhan threadin perään, ja joka on vielä threadin 101 viesti, niin kuinka moni viitsii sitä edes lukasta vs. Uusi viestiketju:wall:
Luulisin että jengi on kiinnostuneempi siitä 100:n viestin ketjusta kuin yhdestä uudesta viestistä johon kukaan ei edes vastaa koska aihetta on jo jauhettu kaikinpuolin siinä vanhassa ketjussa. :)

Riippuu tietysti vähän keskustelun aiheesta, mutta ite nyt luen mieluummin tuoreita viestiketjuja, kyllä niihin näyttää vastauksia tulevan ihan kiitettävästi (kunnes joku taas vinkkaa että tästä on jo keskusteltu...)

Vanhoissa viestiketjuissa esim. näistä 100:sta viestistä kun noin 30 on "hieman" rönsyillyt aiheesta sivuun, tyyliin:

"Oon saanu treenattua tuon hauiksen huipun aika hyvin erottuvaksi."

johon joku vastaa: "Huipuista tuli mieleen että TV 2:lta tuli mielenkiintoinen dokumentti vuorenhuipuista."

Ja sitten: "Joo eikös Etelä-Amerikassa niiden huippujen lähellä asusta laamoja?"

"Joo mun äidillä on laamankarvaturkki" jne jne jne...

Originally posted by maxi
Riippuu tietysti vähän keskustelun aiheesta, mutta ite nyt luen mieluummin tuoreita viestiketjuja, kyllä niihin näyttää vastauksia tulevan ihan kiitettävästi (kunnes joku taas vinkkaa että tästä on jo keskusteltu...)

Vanhoissa viestiketjuissa esim. näistä 100:sta viestistä kun noin 30 on "hieman" rönsyillyt aiheesta sivuun, tyyliin:

johon joku vastaa: "Huipuista tuli mieleen että TV 2:lta tuli mielenkiintoinen dokumentti vuorenhuipuista."

Ja sitten: "Joo eikös Etelä-Amerikassa niiden huippujen lähellä asusta laamoja?"

Nainhän se välillä meneen....

How about esim. minä?

Uusissa ketjuissa tahtoo olla se vika, että ei pelkästään aihe, vaan myös suuri osa siinä esitetyistä mielipiteistä ja faktoista on esitetty ennenkin. Jos haluan saada uutta tietoa aiheesta, tympäisee lukea uusi ketju, jossa on vanhat asiat. Olisi parempi, jos ihmiset lukisivat sen vanhan ketjun ja lisäisivät uudet ajatukset sinne perään.

On sekin kyllä totta, että 100 viestiä on turhan pitkä ketju. Mieluummin etsisin muutaman hyvin nimetyn ja aiheessa pysyvän lyhyen ketjun takaa jotain tietoa kuin yhden ylipitkän. Ks. esim. surullisenkuuluisa HST-thread.

Originally posted by maxi

Tarkennuksena tähän että en tosiaan tarkoita että luen mieluummin uusia viestiketjuja jotka ovat mallia: "miten mun pitäis treenata että saisin massaa?" ja "laatikaapa mulle joku ruokaohjelma.."

Tällaiset jututhan ovat perus-search kamaa ja tällaisia ketjuja on ihan turha edes aloittaa. Tosin modet , ja muutkin, ovat ansiokkaasti opastaneet threadin aloittajan oikealle polulle.

Kuten aiemmin tuli sanottua, uudet threadit pysyy ainakin aluksi paremmin aiheessa, ei vanhoissakaan mitään vikaa ole kunhan ne on ON TOPIC, ainakin treenipuolella. Huumori kukkikoon jne, mutta turhan löpinän vois minusta jättää yleiselle puolelle...

mun mielestä se on vaan hienoa että joku nostaa jonkin vanhan keskustelun naftaliinista ja siihen otetaan sitten kantaa...
näin täällä tampereella..:confused:

Kaikkein huvittavinta on kun joillain foorumeilla on laitettu, että esim. 40 päivää vanhoihin ketjuihin ei voi postata. WHOOT?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom