tästä ei kyl ikinä saada selvyyttä mut..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zevor
  • Aloitettu Aloitettu
kattelin tos tuota tämän vuoden paras levy threadiä ni pistetäämpä näin SUURIN klassikko? se levy joka sai SINUT innostumaan... kotimainen/ulkomaalainen

Sentenced - Amok :hyper:

In flames - Jester Race :rock:

stratovarius - visions

slayer - season in the abyss (eka hevilevy :D )

Mike sanoi:
Sepultura - Arise, Mansen silloisesta Metal gardenista, siitä lähti alamäki.

Sama levy. Kuulin tuon biisin Arise vuonna 1991 ja siitä lähtien on metallia kuunneltu ahkerasti. Sitä ennen Waspia, Kissiä jne...

ps. Ei mistään huonosta levystä olekkaan kyse. Tuo levy on tänä päivänäkin helvetin kova!

Ei siis mikään klassikko muuten kun että siitä lähti tuo rankemman metallimusan innostus. Amorphiksen Tales From The Thousand Lakes on SE levy :whip:

pori1980 sanoi:
stratovarius - visions

Haa, mulla kanssa stratovaariuksesta. Nykyjään maku on hieman raskaamman puoleinen eikä tuollaista kanan huutoa millään jaksa sieltää. Funny'ol world.

Ei mitään epäilystä kaikkien aikojen klassikosta.....

DEATH ja levy LEPROSY

Hyvänä kakkos klassikkona

Napalm Death- From enslavement to obliteration

ja kolmosena

Cryptic Slaughter-tuotanto

Kotimaisista on sytyttänyt kunnolla
Kingston Wall....+ Suomesta tulee kyllä nykyään ylivoimaisesti parhaat metallibändit

Vastaan tähän pitkän kaavan kautta. ;) Vanha kun olen, niin ensin kuunneltiin kovasti sellaisia bändejä kuin Deep Purple, Led Zeppelin, Black Sabbath. Sitten alkoi löytymään sellaisia bändejä kuin Judas Priest, AC/DC, Iron Maiden. Myöskin hieman melodisemmat vaihtoehdot kuten Whitesnake, Rainbow ja Van Halen olivat usein kuuntelussa.

Sitten kuulin eräänä päivänä radiosta jotain ihme räminää ja kuuluttaja sanoi että bändi on Metallica. Taisipa olla joku puolen tunnin mittainen kooste jostain Metallican keikasta. Laitoin ohjelman nauhalle ja kuuntelin sen pari kertaa. En kuitenkaan rakastunut bändiin vielä tässä vaiheessa.

No, pari vuotta myöhemmin Metallicalta ilmestyi Master of Puppets ja tämä on mielestäni kaikkien aikojen paras metallilevy. :worship:

Tykkään myös Metallican 90-luvun levyistä vaikka ne eivät ole samalla tavalla pelkästään vihaista mättöä kuten 80-luvun kiekot. Bändi on tehnyt tyylinvaihdoksia ja minusta se on ihan hyväksyttävää.

Slayerin ja Panteran suhteen olen myöhäisherännäinen. Dimebagin kuoleman jälkeen olen soittanut paljon Cowboys from Hell ja Vulgar Displays of Power -levyjä ja täytyy sanoa että hienoja klassikoita.

Judas Priestin Defenders of the faith, vaikkakin metallin kuuntelu alko kun kissin creatures of the night ilmesty... kotimaisista children of bodomin eka levy...Mourning palace oli mullaki se biisi mistä blackin kuuntelu alko...

Slayer - Reign In Blood :rock: :rock: :rock:

PS.Topic vois olla vähän kuvaavampi...

pori1980 sanoi:
stratovarius - visions

slayer - season in the abyss (eka hevilevy :D )

tjaa, Judas Priestin Painkiller ajaa ohi slayerin

Back
Ylös Bottom