tästä ei kyl ikinä saada selvyyttä mut..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zevor
  • Aloitettu Aloitettu
Meikäläiselle tärkein levy, Obituary - World Demise
Kotimaisesta: Amorphis - Karelian Isthmus. Minkä jälkeen kyseinen poppoo, ei enää tehnytkään mitään varteenotettavaa.

Sitten näitä "uuden heräämisen" levyjä:
Candlemass - Nightfall: Doom metal...
Solstice - The new dark age
Grief - Miserably Everafter
Church of misery - Masters Of Brutality

Guns N' Rosesin Appetite oli juuri ilmestynyt ja kuullessani radiosta Welcome to the Jungle- biisin, tiesin että poppispäiväni ovat ohitse, tämä on se mun juttu. Seuraavana tuli hankittua Metallican Ride & Puppets, sekä juuri ilmestynyt Justice, josta sitten innostuin kitaransoiton aloittamaan.

Tais olla Iron Maiden, joka miut sai kuuntelemaan heviä... No sitä ennen kyl saatto olla Anthrax eli tais 90-luvun alussa alkaa Anthraxista, levyä en kyl muista. Sen jälkeen tais tulla Testament tietooni jne.

The greatest Ozzy Osborne
levy: Bark at the moon

vision sanoi:
alle 10 v. sain perhetutuilta black sabbathin paranoidin c-kassun,voittajaa ei oo löytyny vieläkään =)

Suomalaisista peer gyntin backseat oli toinen maailmaa avartava kokemus toimii vielä nykyäänkin :taatto:
Oon suht kateellinen. Ainoa kasetti jonka perhetutuilta oon ikinä saanut oli Konsta Hietanen - Kone (1994).

kone.jpg

:itku:

Ala-asteella tuli kuunneltua Metallicaa jonkun verran, mutta pääasiallinen musiikkimaku liikkui Pandorassa, Dr.Albanissa ja muissa sen ajan poppiporukoissa.

Sepulturan näin livenä -96 ja siitä lähti metalli-innostus kunnolla. Eka levy oli Sepulturan venäjältä ostettu epäaito kokoelma. Siinä oli Sepulturan parhaita biisejä ja myöhemmin tuli hankittua oikeita albumejakin.

Ensimmäinen biisi ja myös levy mistä sitten uppouduin Blackmetalliin oli Cradle of Filth - Dusk and her Embrace. Tuo on ehkä kaikkein kuunnelluin levy minulla kautta aikain.

Back
Ylös Bottom