Tärinää Treenin Aikana??

Eli mistähän mahdollisesti johtuu, ku paikat tärisee treenin aikana vaikka ei olisi edes isot painot menossa ja jaksaa muuten ihan hyvin. Varsinkin rintaa tehdessä käsivarret tutisee niin perkeleesti.

No lihakset ainaki on toiminnassa jos rupee oikeen täriseen :) Eipä oo varmaan muutaku hyvä asia. Kyllä se tutina loppuu ku lihaa tulee lisää. Itellä joskus ennen tärisi ku teki penkkiä. Ei oo tosin enää esiintyny ko. oiretta. Aika parantaa

Mulla ainakin joskus kun vatsaa treenaa niin alaslasku vaiheessa täristää välillä niin että oksat pois.Kysyin kaverilta että näkyykö se että tärisee vai tuntuuko vain.Sanoi että täris niin että luuli mun pään irtoavan.En tiedä mikä siinä on,joka treenissä ei kumminkaan tärise, ihme juttu...

Juo enemmän vettä, niin ei paikat tutise. Kaksi tuntia ennen reeniä vetelet vettä naamaan puolen tunnin välein aina parisen desiä. Ja sitten tietenkin reenin aikana kunnolla. Mutta ei niin paljon että tulee ähky, mutta aina kun janottaa. Itellä toimii ja joskus reenin aikana voi mennä parikin litraa.

Sama homma. Jalkoja treenatessa alkaa välillä mieletön tärinä. Etenkin etureisiä treenatessa jalka väpättää hullun lailla. Alkaa jo parin toiston jälkeen mutta sen jälkeen jaksaa tehdä toistoja kuitenkin reilusti. Vaikuttaa varmasti kanssatreenaajista huvittavalta kun kaverilla jalka väpättää ja vääntää hampaat irvessä. Veden juonti ei hirveitä auta, tulee juotua aika reilusti päivän mittaan vettä mutta tärinä on ja pysyy. Olen ajatellut että se on vaan heikkoutta ja tarvitsee vain treenata kovemmin :) Ei tuosta mitään haittaakaan taida olla.

Veden runsas juominen vaikuttaa itselläni ainakin ratkaisevasti siihen tuleeko treenistä hyvä. Hyvin pienikin nestevajaus voi helposti pudottaa suorituskykyä jopa 10%. Runsas kofeiinin käyttökin voi alkaa tärisyttämään, varsinkin jos sitä käyttää vain treenissä eikä muuten juo kahvia tai käytä kofutabuja ollenkaan. No sit tietysti, jos käyttää efedriiniä treenissä (ei muuten), niin melko varmasti tärisee.

Back
Ylös Bottom