Tänne loistavat torrent ja ed2k sivut!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja o_O
  • Aloitettu Aloitettu
En usen etsinnän jälkeen löytänyt tämmöstä sivua minne vois koota kaikki hyvät waretus sivut. Joten postatkaa lyhyesti ja ytimekkäästi, lisäksi laittakaa tähdillä omat arvio sivusta. Laittakaa myös hyvät subi sivut (vain suomi subit). Itse käyn näiltä yleisimmiltä sivuilta:

Leffat, etc.
ShareConnector :5:
EarthReactor :5:
DivxSerwis :4: (Tänne tulee yleensä uutuudet aikaisemmin kuin shareconnectorille)
FinReactor :5: ehdoton!

Subs:
Subland
DivxFinland

Kannattaa käydä tämmönen filu ku: "In Memory Of ShareReactor". Imuta se vaikka emulella. Siitä saat kaikki ShareReactorin rellut ennekuin se "kuoli". Tosin saat ne earthreactoriltakin.

Jos :wanha: niin sanokaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös Finreactorilla ole hieman vaikeat ajat tällä hetkellä?

kuten jossain muuallakin mainitsin, finreactorilla vallitsee mielestäni aika järjetön natsiratiosysteemi jossa käyttäjät bannataan ilman varoitusta. Joo, sanotaanhan se säännöissä mutta silti. ja se serveri taisi olla aika usein alhaalla.. miten lie tuolla karhuclanissa, voisi joutessaan reggautua ja katsella. Itse käytän filelistiä, sieltä löytyy ihan kivasti leffoja mutta todella vähän musiikkia.
www.filelist.org

Onhan se aika :david: systeemi finreactorissa. On aika vaikee pitää ratio yli yhden jos ei rellaa mitään.

Fat Rat sanoi:
Miten niin?

Mun uppi on vaan 256k ja muilla on paljon enemmän. En ehdi upata niin paljon että saisin 1:den ration koska muut nopeammat yhteydet ehtivät upata mun puolesta. Jos jollakin sattuu olemaan ratio yli 1 jollakin on pakko olla alle 1 -> se jolla on alle 1 bannataan vaikka se olis yrittäny upata niin paljon kun pystyy. Jos se ratio olis jotain 0.7 luokkaa homma toimisi paljon paremmin.

Nää viestit on aika :offtopic: juttuja mut iha sama. Te varmaan tarkotatte sitä torrent.finreactor.com sivua ku on noita ratio juttuja. Ite otan ihan vaan ed2k linkkejä tuolta www.finreactor.com sivulta. Ja oon ottanu joitain torrent filuja ilman mitään ongelmia. Laittakaa vaan emule pyörii niin tulee varmasti ja tasasesti. Tai jos haluaa nopeesti jonkun niin joutuu kyllä turvautumaan torrentteihin, Azureus on aika hyvä ohjelma siihen.

Anteeksi maalaisuuteni, mutta onko Emulesta mennyt "söötsi" rikki vai mihin noita sivuja tarvii? Käsittääkseni mulen ideahan on, että ei tarvi tietää mitään sivuja kunhan on vain connectoitunut jollekin serverille.

Nimim. ko mää vaan söötsaan sieltä.

kekexx sanoi:
Anteeksi maalaisuuteni, mutta onko Emulesta mennyt "söötsi" rikki vai mihin noita sivuja tarvii? Käsittääkseni mulen ideahan on, että ei tarvi tietää mitään sivuja kunhan on vain connectoitunut jollekin serverille.

Nimim. ko mää vaan söötsaan sieltä.

No joo, ennemmin otan joltain luotettavalta sivulta filut ku rupeen ettimään. Tosin kyllä silleenkin löytää aivan hyvin jos osaa katsoa filut oikein, ettei vaan tule mitään paska laatusia tai dubattuja. Dubattuja on tullu pari sen takia. No oma maku kaikilla. ;)

minkäs takia kukaan ei ole maininnut www.suprnova.org saittia..?? itse kuitenkin käytän sitä ja varsinkin elokuvia tuntuu löytyvän varsin hyvin.. Yksi asia jäi ihmetyttämään se oli se että kun latasin elokuvan niin se tuli noin 15 osassa?? Miten saan osat yhdistettyä??

o_O sanoi:
No joo, ennemmin otan joltain luotettavalta sivulta filut ku rupeen ettimään. Tosin kyllä silleenkin löytää aivan hyvin jos osaa katsoa filut oikein, ettei vaan tule mitään paska laatusia tai dubattuja. Dubattuja on tullu pari sen takia. No oma maku kaikilla. ;)

Tarkkana saa välillä olla joo, esim Commando oli aika korni ranskaksi dubattuna... :D

juici sanoi:
minkäs takia kukaan ei ole maininnut www.suprnova.org saittia..?? itse kuitenkin käytän sitä ja varsinkin elokuvia tuntuu löytyvän varsin hyvin.. Yksi asia jäi ihmetyttämään se oli se että kun latasin elokuvan niin se tuli noin 15 osassa?? Miten saan osat yhdistettyä??

No Earthreactorilta löytyy samat filut kun supernovalta.

Sinun pitää purkaa ne 15 osaa, aloita ekasta paketista niin se purkaa kaikki.

Suositut

Back
Ylös Bottom