Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samalla tuli sen verra hyvä fiilis et päätin ruveta absolutistiks...kerta ei tunnu tuo juominen onnistuvan edes ykkösoluella ni vittuako sitä sit juomaan, juodaan maitoa ja kokista. Viime juhannuksena lopetin juomisen ja se kesti jouluun asti, sit vedin 2kk ihan normaalisti, maaliskuussa vähä taas taukoa ja nyt viimesen 2kk koittanu ykkösellä pärjätä mut sitä menee iha samaa tahtia ku kolmostaki :S Pari stnan kallista viskipaukkua joskus on ok, pihinä en raaski juoda enempää 
Ketjun nimen vois kyllä muuttaa perse.GIF-threadiksi...Ilo on huomata, että GIF-threadiin on tullut uusi viesti. Korjaan, ilo on huomata, että Rodeny on postannut uuden viestin GIF-threadiin. Sitä voi iloisesti todeta itselleen, että kohta on varmasti suloisesti keinuvaa persettä silmien edessä, kun postin tarkastaa.
Näin oluen ystävänä ja sen mausta pitävänä voin vaan sanoa, että me likes!Päätettiin isäukon kans aloittaa yhteinen harrastus. Ostetaan semmonen pieni olutpanimo nii voidaan itse tehdä lagerimme :D
Lisäks lauantaina alkaa kesäloma ja sillon parhaan kaverin kanssa kahdestaan mökille rentoutumaan ja ottamaan kaljaa, sit maanantaina sonisphere ! Aika hyvä lomanalotus mun mielestä ja tulee ihan kohdilleen kyllä 

Viikon sisään olen allekirjoittanut uuden työsopparin, saanut naapurilta huomautuksen "rakkauden tekojen" aiheuttamasta melusta sekä varannut kesäksi reissun, josta haaveilin vuosia. Nyt kulkee... :dance2: