Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Päätettiin isäukon kans aloittaa yhteinen harrastus. Ostetaan semmonen pieni olutpanimo nii voidaan itse tehdä lagerimme :D

Ilo on huomata, että GIF-threadiin on tullut uusi viesti. Korjaan, ilo on huomata, että Rodeny on postannut uuden viestin GIF-threadiin. Sitä voi iloisesti todeta itselleen, että kohta on varmasti suloisesti keinuvaa persettä silmien edessä, kun postin tarkastaa.

opin just pari uutta laulutekniikkaa.
edit. oon laulanu ehkä 6-7 vuotta silleen "kunnolla", mut polttanu koko sen ajan. Nyt kun on ollu 3kk polttamatta niin jotenkin noi hommat onnistuu huomattavasti paremmin.

Sain jään murrettua ja käytyä salilla ekaa kertaa kahteen kuukauteen :) Samalla tuli sen verra hyvä fiilis et päätin ruveta absolutistiks...kerta ei tunnu tuo juominen onnistuvan edes ykkösoluella ni vittuako sitä sit juomaan, juodaan maitoa ja kokista. Viime juhannuksena lopetin juomisen ja se kesti jouluun asti, sit vedin 2kk ihan normaalisti, maaliskuussa vähä taas taukoa ja nyt viimesen 2kk koittanu ykkösellä pärjätä mut sitä menee iha samaa tahtia ku kolmostaki :S Pari stnan kallista viskipaukkua joskus on ok, pihinä en raaski juoda enempää :)

Samalla päätin myös ruveta lyhentää asuntolainaa ylimääräset 200e/kk ja lopettaa yhen tutun muijan kans pelehtimisen, hakkaan mieluummi vaikka hanskaan kunnes oikeesti mielenkiintone naine astuu elämään :D

Ilo on huomata, että GIF-threadiin on tullut uusi viesti. Korjaan, ilo on huomata, että Rodeny on postannut uuden viestin GIF-threadiin. Sitä voi iloisesti todeta itselleen, että kohta on varmasti suloisesti keinuvaa persettä silmien edessä, kun postin tarkastaa.
Ketjun nimen vois kyllä muuttaa perse.GIF-threadiksi...

Päätettiin isäukon kans aloittaa yhteinen harrastus. Ostetaan semmonen pieni olutpanimo nii voidaan itse tehdä lagerimme :D
Näin oluen ystävänä ja sen mausta pitävänä voin vaan sanoa, että me likes!

Sain dietin vihdoinki alotettua ja kilo putos puolessa viikossa jo (nestettä) :) Lisäks lauantaina alkaa kesäloma ja sillon parhaan kaverin kanssa kahdestaan mökille rentoutumaan ja ottamaan kaljaa, sit maanantaina sonisphere ! Aika hyvä lomanalotus mun mielestä ja tulee ihan kohdilleen kyllä :)

Niin sitä tuli polkastua pattitreenitki käyntii ku sai aikaseksi hommattua salikortin.. Kerkeshä sitä aikalailla kuukauden touhuamaa pelkkien lajitreenien ja aerobisten kimpussa.. :)

Viikon sisään olen allekirjoittanut uuden työsopparin, saanut naapurilta huomautuksen "rakkauden tekojen" aiheuttamasta melusta sekä varannut kesäksi reissun, josta haaveilin vuosia. Nyt kulkee... :dance2:

Ensi maanantaina saan kuukaudeksi virittyä yövuoromoodiin. Helvetin kivaa, kun saa pitkän aikaa olla samassa unirytmissä! :)

Sain huippu vuokrakämpän saunalla varustetuna aivan keskustasta. Avioero vireille, 4vk kesäloma alkoi tänään ja jo ens viikon aikana mahdollisesti velaton ja parikyt tonnii tilillä. Vielä kun saisi viikonloppuna möröt karistettua uuden kämpän makkarista niin kaikki olisi täydellistä.

reilu 4kg ribsejä(baby back ja spare ribs) jääkaapissa odottelemassa dry rubbia ja savustamista. Ei malta odotella viikonloppua, että saa lihat kypsymään :)

Voi kun olen iloisella tuulella vaikka sataa vettä.. parit kesälomareissut sain juuri lyötyä lukkoon, joten innolla niitä odotan:)
Ja muutenkin kaikki jänniä uusia asioita tapahtumassa.. voi että elämä on ihanaa!

Back
Ylös Bottom