Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

^^Kohta ois edessä nakkikeiton kokkeilu. On muuten erittäin hyvää

Kyllä...

...Omassa keitossa on 300g HK.n grillinakkeja ja 580g 1paketti HK.n sinistä. On sitten makkaranakkikeitto.

Edit : Iloinen olen myös :
- Detroitin 19 peräkkäinen kotivoitto. :hyvä:
- MANU 2 - Liverpool 1:)

Mulla tulee paketillinen nakkeja ja kuutisen perunaa. Eli varmaan kertaluontonen annos josta ei jääkaappiin jää. Innostuin myös ostamaan ainekset mokkapaloihin jos sais illalla aikaseks leipoa pellillisen.

Detroit se jaksaa myös yllättää noilla rankkarivoitoilla. Joka kerta tuntuu myös olevan eri voittomaalintekijä.

Viime viikolla allekirjoitin työsopimuksen 31.8. saakka. Kevät koulun ohella yhtä päivää ja kesällä täyttä viikkoa. Oman alan hommia ja työpaikka josta voisi olla mahdollisesti hommia valmistumisen jälkeenkin.

Ainiin. Illalla alkaa pärräkortin kurssi.

Ei kuumetta tällä hetkellä, 36,5:ssä lämpö. Lauantaina kylmetyin hiukan juoksutapahtuman yhteydessä ja eilen oli 38,5 kuumetta ja hieman koomapäivä, yö aika sekava kans. Aamulla huono olo ja melkein 38 kuumetta, tulin silti töihin koska tunnit menossa ylitöiden puolelle joten tulisi aika lailla takkiin jos saikulle jäisin. Nyt tropit tehonneet ja olo suht normaali. On se vaan karmea olo olla ihan vuoteenomana.

Hyvin Hyvin iloinen...Tätä on odotettu.

The Walking Dead jatkui eilen...Katson sen siis tänään!!!-->:)

Season 2, Episode 8
Aired: February 12, 2012
Nebraska

Ei vittu tein ensimmäistä kertaa elämässä toffeeta ja tuli niin hyvää.

meikä dr. öetker

me-gusta.jpg

Ei voi vaimoa ainakaan yrityksen puuttesta moittia. Vaikka eroprosessi on meneillään niin lähetti postin kautta pullollisen Johnny Walkeria ystävänpäivälahjaksi. Ei sillä että tämä minun tunteita häntä kohtaan muuttaisi, mutta ainahan se viski tekee iloiseksi.

Jes jes jes! Yli vuorokauden kestänyt aivan törrrkee vitutus loppui kuin seinään! Ei tarvinnu mennä kuin salille, jauhaa muutama hassunhuono läppä ja veivata reeni käyntiin. Näin =)!

Juttelin yks päivä pomon kansssa ja saan siltä huippu suositukset seuraavaa duunia varten :) Lisäks se sano mulle että pitää musta kiinni kynsin ja hampain koska huippuja tyyppejä on vaikea löytää, ja ei kuulemma millään haluais musta luopua koska oon ollu niin hyvä työntekijä ja musta on kuulemma vaikka mihin.. Mutta silti lupasi suositella jos meinaan tässä hilautua toiselle paikkakunnalle. Jeeee

Ja sit se vittuiliki seuraavana päivänä ku vastasin puhelimee että "vieläks sulla muka taipuu käsi korvalle niin ettei hauis ota vastaa?" :D

Hahaa, pitkästä aikaa vähän punttitreenin tuntua. Oikeastaan ensimmäinen vetotreeni varmaan vuoteen ja 180x7 ja 200x5 lähti varsin helposti. Onhan nuo nyt vielä painoina aivan naurettavia, mutta siitä se lähtee. Hyvältä tuntui. Aijai. Ja lopuksi paukuttelin kaikki liikkeet aivan tappiinsa saakka ja vielä soutulaitteella kaikki mehut pois. Nyt on olo kun olisi jossain toisessa ulottuvuudessa.

Ens jaksossa alkaa kuntosali kurssi :) Pitää suunnitella pari simppeliä ohjelmaa, done. Ruokavalio, done. Treenipäiväkirja, done. 24 itsenäistä salikäyntiä, done. Vähä pitää vaan satuilla miltä milläki kerralla tuntu.. Mut voiko olla helpompaa tapaa saada opintopisteitä? Lähiopetuski on luultavasti tyyliin tutustumista eri liikkeisiin...

Voi wiide, pitkällisen harkinnan (joo siis puol vuotta) jälkeen maltoin vihdoin tilata unelmieni sohvan. Siis älkää naurako. Elämäni on pientä ja tyydyn näinkin hurjiin elämyksiin:D. Nyt mä oon taas niiin veloissani ja on hinnalla pilattu, mutta on sitä sohvaa kaveriporukalla odoteltukin! Hain pari ööliä lähikiskalta ja juhlistan issekseni.

Back
Ylös Bottom