Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Mä oon ollu viikon niin hymyä että.. :) Huolimatta siitä, et aamulla herääminen veny ja huomasin kuinka katti oli kusassu mun treenilaukulle, niin tänään on ollu aivan mahtava päivä! Kävin vetäsemässä ensimmäiset kimppatreenit ja aamu sellaset, kaverin kanssa, vaikka vähän jutteluks se näin alkuun meniki, niin aivan mahtava treeni!

Tuo Heatseekerin pasteema kelkka on kyllä ihan helevetin hieno. Olen aina ääneen ihastellu sitä paikallisessa kelkkakaupassa käydessä. Uuh mama. Enhä mie kelkoista mitään tiiä, mutta on siinä tosiaan jännä tuo takaiskunvaimennusratkaisu. :eek: JÄNSKÄ.

Tuo ProRide alusta on jännä, suorastaan erikoisjännä. Mutta kunhan nyt pääsee käytännössä toteamaan miten se toimii.

Ja jotain iloista tähän....öö...no olin tänään töissä, pyhäpäivältä 3x palkka.

Kerrankin sain vatsalihakset kunnolla kipeeksi treenin jälkeen! En tosin tiedä onko tämä niin hyvä asia, äsken meinasin tukehtua karkkiin kun ei voinu yskiä kunnolla kipeiden vatsalihasten takia..:D Hyvä minä.

Olkapää ollut kipeänä jo monta kuukautta eikä mikään auta. Alkaa pikkuhiljaa vituttaa.

No perkele. Mitäs lääkärit/mille oot sitä käyny näyttämäs on sanonu asiasta?

Jaa tuli näköjään väärään trediinkin viesti. Ihan tosissani luulin kirjoittavani tuonne vitutustriidiin. No, ensi kerralla paremmin.

Trnaja, mistäs sitä tietää, kiertäjäkalvosimessa on jotain. Fysioterapeutti epäili tulehdusta ja lääkäriä ei kiinnosta.

Oon kyllä niin onnellinen siitä, että olen saanut itselleni niin hienon miehen. Edelleen jaksan ihmetellä mitä olen tehnyt ansaitakseni hänet :) Elämä on kyllä kaikkinensa aika hieno juttu kun tämmöisiä yllätyksiä järjestää.

Olen hyvin hyvin iloinen !!!...:)

http://dome.fi/musiikki/uutiset/uskomaton-thin-lizzy-loyto-uusia-levyja-tiedossa

Uskomaton Thin Lizzy –löytö! Uusia levyjä tiedossa
4.1.2012

Thin Lizzyn aikaisemmin julkaisematonta materiaalia on löydetty lähes 700 kappaletta. Ennen vuotta 1986 eli Phil Lynottin kuolemaa nauhoitettuja teoksia aletaan nyt julkaista.

Universal Music on saanut käsiinsä sadoittain Thin Lizzyn julkaisemattomia versioita vanhoista klassikoista ja lukemattomia kappaleita, joita ei tiedetty olevan olemassakaan. Kaikkiaan arkistolöytö käsittää lähes 700 kappaletta. Ensi kesäkuussa on määrä ilmestyä ensimmäinen levyllinen nyt löydetystä materiaalista.

Arvokas materiaali on nauhoitettu yli 30 vuotta sitten ja kun Thin Lizzyn alkuperäinen kokoonpano hajosi, niin nauhat päätyivät kolmannelle osapuolelle. Yhtye on kertonut tästä salaperäisestä fanista, jolle nauhat aikoinaan päätyivät hyvin vähän, mutta onnekkaasti ne ovat selvinneet tähän päivään asti.

Vielä ei ole tiedossa millainen levykasa arkistosta julkaistaan, mutta joka tapauksessa tämä on Thin Lizzyn ja rockin historian kannalta mielenkiintoinen löytö.

Lähde: Guardian

(c) Dome.fi

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tippu aamupaino eilisestä 4,3kg ja silti uudet enkat penkissä. WUU!

Mie oon kyllä ihan pimeä kun jaksan hehkuttaa tuosta valkosesta töhnästä tuolla pihalla, mut oon vaan niin ilonen kun ulkona on taas valosaa!! Syksy oli niin märkä ja pimeä, ja kohtahan se kevätkin jo tulee, ettei tässä muuta voi kun hymyillä...:)

Mie oon kyllä ihan pimeä kun jaksan hehkuttaa tuosta valkosesta töhnästä tuolla pihalla, mut oon vaan niin ilonen kun ulkona on taas valosaa!! Syksy oli niin märkä ja pimeä, ja kohtahan se kevätkin jo tulee, ettei tässä muuta voi kun hymyillä...:)
Sulla on varmaan auto katoksessa... :D

nimimerkillä: Vitusti lumitöitä taas aamulla

Olen aloittanut aamutreenauksen, 20-40 min lenkki tai kuntopyöräsessio tullut tehtyä nyt muutaman kerran. Kuudelta ylös ja heti kuntoilemaan. Näinä päivinä on riittänyt todella paljon virtaa ja ollut hyvä ja energinen olo. Lisää kilometrejä tai korvaavaa aerobista tulee myös hyvin tällä tavalla.

Olen karttanut aamulla treenaamista mutta usein silti herännyt kuudelta, nyt tuntuu saavan lisää aikaa ja parempilaatuista sellaista päivään ja ehtii aamulla silti tehdä toimet rentoa tahtia eikä tule kiire (töihin noin 9:ksi). Tätä tapaa tulen kyllä jatkamaan, eikä kyse ole mistään uudenvuodenlupauksesta. Kiva myös leikkiä vähän "huippu-urheilijaa" kun treenaa kahdesti päivässä. :)

Sulla on varmaan auto katoksessa... :D

nimimerkillä: Vitusti lumitöitä taas aamulla

Haha, ei oo auto katoksessa:D Pienellä raapalla tänään yritin töniä lumia pois auton päältä, täytyy kyllä käydä ostaa kunnon varrellinen lumiharja ni homma saattais helpottua:).

Mä oon kelannu, et jos hommais lehtipuhaltimen tuohon auton lumestaputsaamiseen aamuisin :D

Onko kukaan kokeillu?
En oo kyl autoo testannu mut raksalla tuli vähä puhallettuu lumia pois lehtipuhaltimella ni kevyt pakkaslumi lähti ongelmitta mut yhtää jos oli märkää/painavaa ni ei lähteny ei sitte millää :)

Mua suositeltiin viime viikolla hakemaan erästä työpaikkaa. Hain viimeisenä hakupäivänä, mut haastateltiin, ja tänään aamusta ilmoitettiin että paikka on mun. Niinpä irtisanouduin tänään iltapäivästä lähes viiden vuoden jälkeen työpaikaltani, ja kahden viikon päästä suuntaan kohti uusia tuulia. Isomman pomon paikka, helvetisti kovempi palkka, ja uraputki auki.

Ei paljon iloisempi voi olla :)

Back
Ylös Bottom