Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Ennen lääkärikäyntiä stressasin kovasti, että vuodesta 2008 on kovasti huonontunut näkö ja silloinkin kusetin tsydeemiä muistelemalla näkötaulun viimeisen rivin (hehheh), tulos olikin sitten 2.0 eli paras. Tällä kertaa marssin sitten rehdisti katsomaan taulua toinen silmä peitettynä. Mites kävikään, 2.0 tuli tulokseksi kaikissa testeissä eli erinomainen, huh mikä helpotus xD. Nyt voi elää (pelata pc:llä) taas ihan rauhassa :rolleyes:

Löysin taas pakkotoiston foorumilta innon elämään :D:D jotenkin viime aikoina oon ollu allapäin ja ei oo oikeen päässy juttelee missään mutta eilen tulin tänne pitkän tauon jälkeen ja ai että kun teki hyvää kirjotella juttuja :D thank youuuuuuuuuuuuuu very much

Otin just äsken piiitkän vaahtokylvyn, paljon kynttilöitä, hyvää rauhallista musiikkia ja aloin vaan kelailemaan, että hitto mä olen onnellinen ja mulla on asiat todella hyvin tällä hetkellä:-)

Kaksi kuukautta kiinnittämistä odottanut peili on vihdoin seinällä, ja näyttää juuri niin kivalta kuin toivoinkin. Jes! :)

Huomenna lienee asiaa tuonne "Vituttaa niin ankarasti" -ketjuun, kun 15 -kiloinen peili on tipahtanut yön aikana alas :D

Kouluhommat tältä syksyltä toivottavasti paketissa, tänään oli viimeinen tentti. Toivottavasti menee läpi, ettei tarvitse uusia. Vierähti kyllä helvetin iso kivi hartioilta, mielialakin nousi kohisten. Nyt viinaa :kippis1:

Flunssa on parantunut, ja tänään pääsee karateharjoituksiin ja salille illalla!

Todella kivaa oli jumppailla ! Tätä lisää.

Aamulla treenailees ojentajia, oli melko vaisu treeni diietistä johtuen mut sai raskaas ranskalaisespunnerrukses enemmä toistoja ku viimekerralla. Voimaa on näköjää nii vitusti. :puntti:

Back
Ylös Bottom