Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Korjasin rakkaan macbookini IHAN ITSE!! Apple Storen kaveri sanoi etta kone on mennytta tavaraa, mutta jostain syysta innostuin eilen illalla itse leikkimaan silla. Vitusti aikaa siihen meni ja menetin ihan kaikki tiedostot, mutta nyt toimii :) Ja kohta mulla on kaksi maccia, koska ehdin jo tilata uuden! Tosin en tieda onko se niin kovin hyva asia kun miettii miten paljon rahaa olen tuhlannut ihan turhaan nyt kun tama vanha sittenkin toimii.

Tuntuu tosi hyvalta kun kerrankin onnistui oikeasti tekemaan jotain, varsinkin jotain mika ei ole todellakaan ole omaa erikoisalaa.

Ihan mahtavista mahtavin iltalenkki pitkästä aikaan ja mielettömän upeissa maisemissa. Viime juoksulenkistä kulunut useampi kuukausi, mutta tuntui, että juoksu kulki ainoastaan paremmin!:)

Muutan perjantaina solusta yksiöön :)

tumblr_lmskb8V4SO1qzpvhao1_500.png

Mulle just soitettiin, että huomenna olisi sellainen työhaastattelu, että mut pistetään suoraan töihin kahdeksi tunniksi ja katsotaan mun asiakaspalvelutaidot. Tää työpaikka on ihan unelmieni paikalla ja kaikkea mitä olen halunnut ja en nyt tiedä miten mistään tulee mitään, koska mun kädetkin tärisee ihan vitun paljon ja jaiks jännittää:D

Mutta todellakin hyvä uutinen!

Eikö tosta vois juridisesti tulla jotain ongelmia, jos sattus jotain kakkaa?

Jos siis sitä työtä ilman työsopimusta/vakuutusta?

En tosiaan tiedä, mutta aika jännältä kuulostaa.

Eikö tosta vois juridisesti tulla jotain ongelmia, jos sattus jotain kakkaa?

Jos siis sitä työtä ilman työsopimusta/vakuutusta?

En tosiaan tiedä, mutta aika jännältä kuulostaa.

Totta, mutta kysymällähän noi aina selviää.

Kovia treenejä :)

Ensi viikolla pääsen juttelemaan yhteen aika kiinnostavaan paikkaan väitöskirjan tekemisestä! Rahaa tuskin tulee mainittavasti herumaan, mutta homma itsessään on juuri siltä alueelta, mitä toivoisinkin, ja varmasti avaa haluamiani ovia jatkossa. :) :) :)

Epäkkäät, latsit, takaolkapäät ja alaselkä kipeenä eilisestä treenistä, kerranki meni treeni oikeille lihaksille.... :D

Back
Ylös Bottom