Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Löysin Tuskasta, pitkän etsimisen tuloksena hienon Pentagrammi kantasormuksen ja ostin sen pois kuleksimasta...:rock:

Työkaveri vinkkasi, että esimies on laittanut HR:lle pyynnön vakinaistaa mut! Kuulemma budjetissa on tilaa ja lupa vakinaistaa, niin taidan saada vakkarisopparin :) Sen lisäksi olisi tulossa kolmas palkankorotus vuoden sisään.

Oltiin pari viikkoa sitten lomailemassa Kouvolan suunnalla ja takaisin ajettaessa räpsähti automaattisen nopeusvalvonnan salama. Tossa samassa kohdassa oli liittymä oikealle, jonne piti suunnistaa ja samalla tarkkailin huonosti sijoitettua gepsiä. Ajattelin että nyt otti olkileipä... Nopeutta oli mittarin mukaan n. 90km/h ja olin näkevinäni sivusilmällä, että juuri sekuntia ennen kun välähti olis ollut 50km/h-rajoituskyltti...

Onneksi tuli vaan kirjallinen huomautus ja lukemat olivat 87 - 80 km/h:n alueella... Tiedä sitten minkä kyltin tulkitsin hätäpäissäni 50km/h:n kyltiksi. :D Kai noistakin lukemista on tosin sakkoja saanut?

Vettä tulee sit niin prkl, mut silti hymyilyttää :D

Sain vihdoinkin varmuuden tuosta jalkojen "pituus erosta". Eroa ei kuulemma ollut ja voin treenata aivan normaalisti! Takareidet mulla on kireämmät kuin etureidet, sain siis venyttely ohjeita, sekä ym. jalkajumppaa. Hieno, nyt voikin huoleti treenailla! :)

Tänään alkoi kymmenen päivän loma, ylihuomenna tyttöystävä tulee kolmen viikon reissusta takas. Koulu alkaa kymmenen päivän päästä ja pääsee muuttamaan takas sivistyksen pariin aivan uuteen kämppään. Pitkästä aikaa on aika seesteinen olo :)

Tänään alkoi kymmenen päivän loma, ylihuomenna tyttöystävä tulee kolmen viikon reissusta takas. Koulu alkaa kymmenen päivän päästä ja pääsee muuttamaan takas sivistyksen pariin aivan uuteen kämppään. Pitkästä aikaa on aika seesteinen olo :)

Että mä ootan sitä, että pääsen muuttaa sivistyksee. Tällä hetkellä viikot menee helvetin landella, vaan viikoloppusi pääsee elämän parii.

Kunto on vissiin noussut kun saa juosta ihan tosissaan jos meinaa saada sykkeen nousemaan yli 170 (harmi ettei hapenotto ole noussut samaa tahtia mutta kuitenkin). :)

Näin yöllä aivan mahtavan hyvän unen, ja nyt olen siitä asti kun heräsin ollut ihan helvetin hyvällä tuulella. Hyvä että saa naamaa enää persulukemille kun kokoajan vain hymyilyttää!

e. 1000 postaus!

Back
Ylös Bottom