Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Isobroidi tuntuu löytäneen elämänsä naisen ja sain just kuulla et olivat menneet tänään kihloihin. Olipas mukava uutinen muutenkin onnistuneen päivän päätteeksi.. :)

Avovaimo herätti tuossa joku aika sitten kun lähti töihin ja kerto et kun tuun töistä kotiin niin mua oottaa pannullinen kaffia ja pellillinen dallaspullia syntymäpäivän kunniaksi :D

Ja kaiken lisäks tuolla ei oo pilvenhattaraa taivaalla :)

Avovaimo herätti tuossa joku aika sitten kun lähti töihin ja kerto et kun tuun töistä kotiin niin mua oottaa pannullinen kaffia ja pellillinen dallaspullia syntymäpäivän kunniaksi :D

Ja kaiken lisäks tuolla ei oo pilvenhattaraa taivaalla :)

Kyllä minäki hymyilisin! Mitäs muuta sua odottaa?

Kyllä minäki hymyilisin! Mitäs muuta sua odottaa?

Jaa-a.. Lahjankin sain jo etukäteen et luultavasti tulee vaan käsittämättömän huono olo tuosta pullavuoren sokerimäärästä :D

Kesäloman piti alkaa perjantaina......mutta tuli kiintiöt täyteen ja se alkaakin nyt.

Asfaltti on kuumaa, jäätelö kylmää, bensa halpaa ja naiset kauniita.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Todellisuudessahan istun tässä koneella seuraavat neljä viikkoa:jahas:

Ja se pakollinen kesäpiisi.

Katellaan syssymmällä, mä lähen ongelle.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Paasin ensimmaisesta yliopistovuodestani lapi!!! Ja kaiken lisaksi toiseksi parhaalla kokonaisarvosanalla! Sain yhden First Classinkin ;)

Muistin juuri kun kaivoin lompakkoa että huomenna on TILIPÄIVÄ!!! Ja muuten lyhyt päivä töissä, koskien palkan maksussa tapahtunutta virhettä eli 2h normaalia lyhyempi päivä :):):):)

ALyssa sanoi:
Paasin ensimmaisesta yliopistovuodestani lapi!!! Ja kaiken lisaksi toiseksi parhaalla kokonaisarvosanalla! Sain yhden First Classinkin

Ja selvisit vain yhtä opettajaa deittaamalla?

Nyt ois uudistettu vaimoke, ja duuni. Auto lähtenee parin viikon sisällä ja asunto alkusyksystä. Eli AAAA luokassa uudistettua elämää, mahtavuutta! (AAAA= Akka,Auto,Asunto ja Ansiotyö)

Ja selvisit vain yhtä opettajaa deittaamalla?

:lol2: Joo, ei siihen paljon tarvittu. En kylla saanut sen opettamasta moduulista Firstia :jahas:

Enää huominen töitä jäljellä ennen hurjaa viikon mittaista kesälomaa. Töitten jälkeen sitten nokka kohti Oulua ja lauantaina lähdetään kavereitten kans Bulgariaan pitämään hauskaa :)

Oli ihan hyvvee kebabia. :haart:

Kerro kaikki likaiset yksityiskohdat!

Olivat tulleet salille ja päättäneet yllättävästi kasvattaa rintalihaksiaan penkkipunnerruksen avulla. Heidän piti säätää telinettä, mutta kovasti siinä oli vaikeuksia, vaikka kuinka tappia kiskoivat. Tuossa penkissä kun sattuu tapin alla olemaan jonkinlainen varmistusruuvi, joka pitää avata, että korkeutta voi säätää. Aikani siinä itsekseni virnuiltua menin mitään sanomatta penkin luokse vahingoniloisena ja avasin tuon ruuvisysteemin kiertämällä sitä vastapäivään. Kas kummaa, tappikin alkoi liikkua! Voi sitä ihmetystä poikien keskuudessa, kun he huomasivat, että ruma, vanha ja ilman geeliä salille tullut höntti pystyi johonkin, mihin he eivät.

Ps. Koska olen humanisti, ette voi odottaa minun tietävän punnerruspenkin osien virallisia nimiä.

Back
Ylös Bottom