Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Jussi starttaa torstaina!!! Kaikki on valmista. Tänään hain renukengät, bisset, viinit ja viinat! C'mon Himos! THIS BITCH IS ON FIRE!!

Tilasin just kyykkyhäkin ja maksoin laskut.. silti jäi rahaa 200 euroo vielä tälle kuulle (työtön.)

o_660365.png

Kohta juhannus, perjantaiaamuna mökille, huomenna hakee jussin ruuat sun muut juomat ni ei tarvii niistä enää ressata, maastavedos tuli uus enkka, töissä tiedän mitä tehdä seuraavina päivinä ja työtä saa tehdä sillä tahdilla kuin haluaa, saa olla mökillä perjantaiaamusta sunnuntai-iltaan :):) Ja kerrankin tulee (tänää) mentyä aikaisin nukkuu.

Torstaina ruotsinlaivalle :dance:

Duunissa ei kovinkaan kiire ja aloin sitten aikani kuluksi keräillä tyhjiä Battery Stripped tölkkejäni kasaan että veisin pullonpalautukseen. Entisen työhuoneeni pikkukeittiöstä päätin lähteä etsimään tyhjiä muovipusseja tölkeille, ja löysinkin altaan alla olevasta kaapista. Katsoin sitten että mikäs muovipussi tuossa on täynnä tavaraa ja hieman raotin sitä. Sisällä 2 x 1.5l Pepsi Max, Karpalovichy 1.5l, Fastin suklaaprodea avaamaton pussi ja paketillinen erittäin kalliita ja toimivia reseptilääkkeitä. Ja ne kaikki oli mun :lol2:

Pussi on ollut yli kaksi vuotta piilossa, limsoista oli hapot kadonneet mutta lääkkeet ovat päiväyksistä päätellen edelleen voimassa. Proteiinipussi on ajautunut mukaan joskus paljon myöhemmin sillä siinäkin on käyttöaikaa mukavasti. Mielenkiintoinen löytö ettenkö sanoisi :D

Sunnuntaina katsomaan Foo Fightersia! :dance:

Sit vielä ensi viikko lomaa ja perjantaiaamuna Tallinnaan viikonlopun viettoon. Nam. :D

Paistoin äsken välipalaksi tommose Lidli 120g härän ulkofilepihvin. Tuli ihan taivaallista ja kastikekin oli ihan huippua. Ihan saatanan hyvää. Täydellisyyteen on vielä matkaa sillä pihvi työnsi nesteet ulos levätessään foliossa ja ois ehkä vähän punaisemmaksi voinut jäädä sisältä. :dance:

Olin sen verran fiksu, vaikka kännissä olinkin, etten lähtenyt erään taisteluvalaan mukaan baarista. Olin aamulla erittäin iloinen.

Huomenna on sali auki voi juku! :dance: :dance::dance:

ja selvinpäin koko jussi, hajotkaa oloihinne kaikki 2 päivää kuosittaneet :hyvä:

Bussimatkalla menossa kohti duunia, kun yksi ukko pysähtyy kohdalleni ja kysyy: "Anteeksi että häiritsen, mutta oletko Auvo Niiniketo?"

Olin WTF ja sanoin etten ole. Mut kai siitä voi olla iloinen, jos joku luulee Aveksi, kai?! ;-)

Sain autokortin! Toisella yrityksellä, ekalla kertaa meni tosi hyvin muuten, paitsi yksi virhe tuli joka sitten hylkäsi sen. Nyt ajoin yleisesti paljon huonommin kun silloin, koska nyt jännitti paljon enemmän kuin ensimmäisellä kerralla koska luulin silloin ajaneeni tosi hyvin, ja pidin sitä virhettä aivan pienenä minkä tein ja silti siitä hylättiin. Nyt sitten toisella kertaa tuli muutama moka, mutta selitin ne heti hyvin että miten olisi pitänyt mennä, niin se sitten kai siitä kattoi että kyllä se poika osaa ;) Lopussa vielä hazardit kun vedin parkkiruutuun eka pitkäksi, sitten poikittain ja sitten vasta ok :D Siinä kohtaa olin jo aivan varma, että ei perkele ei taaskaa, mutta sitten se kätteli ja sanoi että kyllä mä nyt sulle tän kortin annan. Olin aivan että ootko tosissas :wtf: Sitte äkkiä pois ennenku se muuttaa vielä mielensä..:D

Jes, viimeinki pääsin kotia. Oli jotain niin karmeeta olla samoilla silmillä päivä töissä. Olin töissä pahemmin sekasin ku juhannuksena.. Nyt pääsee nukkumaan!

Sain järkättyä työhommat niin että pääsee lauantaina festareille. Tulee tarpeeseen kun juhannuskin meni kokonaan töissä. Tuolla känni/krapula-threadissa tavataan sitten lauantaina.. :)

Lippu sonisphereen ! :)

Back
Ylös Bottom