Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Tänään Cavalera Conspiracyn keikka. Odottelen, että vetäisivät myös vanhaa Sepulturaa :rock:

Tapasin eilen räävittömän ja hauskan viehkeän nuoren neidon TÄYSIN sattumalta. Saatto olla kyllä räävittömän hauskakin... No kuitenkin aika jännä sattumien summa. :)

Toinen iloinen asia on että sahalaidat loppu ja kohta tulee hedari. :haart:

Ny rillataan helvetin hyvässä seurassa eli itse itseni kanssa :D

Flunssaki alkaa väistyä jo, ei oo enää ees kuumetta. Ja alan olla kohta seksikkään ruskea.

E. Eipä rillatakkaa vielä ku grilli ei syttyny, saatana. :(

Tänään moottoripyörällä Hankoon! Lienee joillekin onnekkaille varsin arkinen asia, mutta mä en ole tätä ennen päässyt hartaista toiveista huolimatta kuin lihaskäyttöisten kaksipyöräisten kyytiin.

Tänään moottoripyörällä Hankoon! Lienee joillekin onnekkaille varsin arkinen asia, mutta mä en ole tätä ennen päässyt hartaista toiveista huolimatta kuin lihaskäyttöisten kaksipyöräisten kyytiin.

Paljos te ajoitte? Mulle tuli 166, mutta se lienee sallittavaa (eli alle 200) kun on vasta flunssasta toivuttu...
Olipahan vaan hieno ilma ajella, jos ois ollu kuntoa niin oishan tuolla menny vaikka miten pitkään:hyper:

Paljos te ajoitte? Mulle tuli 166, mutta se lienee sallittavaa (eli alle 200) kun on vasta flunssasta toivuttu...
Olipahan vaan hieno ilma ajella, jos ois ollu kuntoa niin oishan tuolla menny vaikka miten pitkään:hyper:
Suunnilleen saman verran tuli meillekin kilometrejä, kun ei sitten Hankoon asti ehdittykään. Hienoa keliä piteli kyllä, koko päivän ois voinut helposti olla tien päällä. Olis varmaan vielä miljoona kertaa siistimpää touhua tuo prätkähiireily, jos pääsis ite kuskin paikalle. Nyt siitä skenaariosta puuttuu enää kortti ja pyörä...

Unet: 21:30 - 08:00 :)

Jotenkin vain hyvä fiilis. :-)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suunnilleen saman verran tuli meillekin kilometrejä, kun ei sitten Hankoon asti ehdittykään. Hienoa keliä piteli kyllä, koko päivän ois voinut helposti olla tien päällä. Olis varmaan vielä miljoona kertaa siistimpää touhua tuo prätkähiireily, jos pääsis ite kuskin paikalle. Nyt siitä skenaariosta puuttuu enää kortti ja pyörä...

Oli kuulema tulossa 2013 ajokortti uudistus, jonka jälkeen joudut uusimaan moto korttisi viiden vuoden välein. Kannattaa siis käydä aiemmin. :)

Oli kuulema tulossa 2013 ajokortti uudistus, jonka jälkeen joudut uusimaan moto korttisi viiden vuoden välein. Kannattaa siis käydä aiemmin. :)
No voe ryötti, kiirettä siis pitelee. Ensin täytyis sitä paitsi päästä rahakkaampiin töihin, että olis jotain, millä kattaa harrastuksen kulut.

Back
Ylös Bottom