Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Hain kaverin Labbiksen hoitoon kahdeksi viikoksi. Tuossa lattialla tuo Viivi nyt nukkua tuhisee...:haart: Koirukset rules ! Nyt paljon lenkkiä, niin saadaan koiran kanssa hyvää liikuntaa.

Ostin Soijaproteiinia kun se oli kivan hintasta, ja maku onkin ihan jees! Vaikka onkin aivan vitun jauhosen makusta :D

E: Jälkimausta en ole iloinen.

Kesä, aurinko, mökki ja rantasauna, kylmä olut ja yöllä kalalle peilityynelle järvelle. Eipä sitä kai tähän hätään muuta tarvii..

Tulos chilli päivä huomenna, hyvässä seurassa... Tiukkaa vääntämistä koriksen parissa, josta kaupan kautta rannalle ja uimaan! <3

Naiset :D

Aarinko, lämpö ja naiset(nainen) :)

Tänään pitkästä aikaa taas painoindeksi alle 30!
Jostain syystä tuolla oli yllättävän iso merkitys minulle.

Sisko tuli kylään ja siivos mun keittiön. Jotain ihan käsittämätöntä. Ei se ikinä muulloin siivoa.

Meikän kesätyö on aika mukava. Työpaikka biitsin vieressä ja pomo käski olla rehkimättä liikaa. Meinaa aika pitkälti siis sitä, että olen ammattilaisauringonottaja. Harva saa palkkaa siitä, että loikoilee auringossa.

Back
Ylös Bottom