Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään sain alustavan tiedon, että minut on hyväksytty vaihto-opiskelijaksi syksyksi Hollantiin eräälle erittäin mielenkiintoiselle kurssille. Enpä olisi vielä muutama vuosi sitten voinut kuvitellakaan, että lähden jonain päivänä opiskelemaan ulkomaille. Nyt tuntuu ettei millään malttaisi odottaa syksyyn.
Itseani himottaisi muuttaa takaisin Amsterdamiin kesaksi... 
Mihin kaupunkiin?
Voin varoittaa, etta se paikka vie sydamen ja kun (jos) joskus lahdet, tulet aina palaamaan sinneItseani himottaisi muuttaa takaisin Amsterdamiin kesaksi...
![]()

Nijmegen on kaupunki, jossa koulu sijaitsee. Parin Hollannissa opiskelleen suomalaisen vaihtarin kanssa olen keskustellut, ja molemmat olivat aivan samoilla linjoilla kanssasi. Muutenkin Hollanti on jo pitkään kiinnostanut minua, joten olen erityisen tyytyväinen, että pääsin juuri sinne kouluun. Koskaan en siis maassa ole käynyt, mutta muutamia hollantilaisia nettituttuja mulla on, joten pitääkin heitä käydä tapaamassa. Mites sitä tässä jaksaisi odotella seuraavat reilut kolme kuukautta ennen lukukauden alkua.

Ai niin, ja mä olin etukäteen ihan satavarma, että sä Alyssa tulisit vastaamaan viestiini. Kyttääjä tai jotain olen/olet![]()
Hyvä voittoputki, täytyis laittaa lotto vetämään