Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Kymppi meni rikki vihdoin ja viimein :hyvä: Pari viikkoa melkein junnas....nyt loppurutistus ja viimoset 3 dieettiviikkoa pakettiin.
Oon niiiiin tyytyväinen itseeni, vaikka parannettavaa jäi ens kertaan. Mutta tälläkin tyylillä upee saavutus. Happy.

Palautin justiinsa äsken opinnäytetyön verkkoon :) . Alkaa koulutus olla kohtapuolin taputeltuna :)

Huomenna olen riittävän vanha saamaan oikeudet pakkiksen old school osiolle. Ei vittu, aikanaan oli riemu synttäreistä kuten WnbMuscularilla, nykyään ei enää ihan samalla lailla.

Tänään sain alustavan tiedon, että minut on hyväksytty vaihto-opiskelijaksi syksyksi Hollantiin eräälle erittäin mielenkiintoiselle kurssille. Enpä olisi vielä muutama vuosi sitten voinut kuvitellakaan, että lähden jonain päivänä opiskelemaan ulkomaille. Nyt tuntuu ettei millään malttaisi odottaa syksyyn.

Samana päivänä postiluukusta kolahti lehti, jossa oli ensimmäinen julkaistu lehtiartikkelini. Oli vain jotenkin niin hieno tunne nähdä oma nimi printtimediassa kirjoittajana, vaikka eihän tuo mikään erityisen laajalevikkinen lehti ole.

Tehokeskiviikon kruunasi vielä illalla tapaaminen erään erittäin mukavan nuoren naisen kanssa. Ihan kivasti meni, mutta tiedä sitten miten tämä juttu etenee. Liian hyvä fiilis kuitenkaan murehtiakseen tätä.

Odottelen vielä tuloksia eräästä kilpailusta, johon osallistuin hiljattain. Palkinnot kisassa ovat erittäin hyvät, ja uskon, etä mahdollisuus voittoon on hyvä. Varmaan olisin kuollut innostuksesta, jos tämä tieto olisi osunut samalle päivälle.

Teki kyllä hyvää tämä päivä. Viimeisen muutaman vuoden fiilikset olisivat lähinnä kuuluneet vitutusketjuun, joten on mukava kirjoitella tänne. Muutenkin tää lämmin kevät piristää ihan simona. Tänään oli ensimmäinen päivä, jolloin fillaroin töihin shortseissa ja t-paidassa eikä tullut minkäänlaisia kylmänväristyksiä.

Tänään ollut aivan perkuleen hyvä päivä! Ja iho voi hyvin, tänään kädet ollu sellaset 7-8 tuntia auringossa.... :D (siis kädet todella kuivat ja hilseilevät ollut vähän aikaa)

Ja lauantaiaamuna sitten pääsee berliiniin.......

^ tuota ennen tulee vielä veli ja pari sen kaveria kylään.

Tänään sain alustavan tiedon, että minut on hyväksytty vaihto-opiskelijaksi syksyksi Hollantiin eräälle erittäin mielenkiintoiselle kurssille. Enpä olisi vielä muutama vuosi sitten voinut kuvitellakaan, että lähden jonain päivänä opiskelemaan ulkomaille. Nyt tuntuu ettei millään malttaisi odottaa syksyyn.

Mihin kaupunkiin?
Voin varoittaa, etta se paikka vie sydamen ja kun (jos) joskus lahdet, tulet aina palaamaan sinne :) Itseani himottaisi muuttaa takaisin Amsterdamiin kesaksi... :rolleyes:

Mua ilostuttaa se, etta paasin toista pari tuntia etuajassa ja poikaystava on matkalla tanne. Olen vielakin niin alyttoman ihastunut/rakastunut, etta saan perhosia vatsaani joka kerta kun tavataan.

Mihin kaupunkiin?
Voin varoittaa, etta se paikka vie sydamen ja kun (jos) joskus lahdet, tulet aina palaamaan sinne :) Itseani himottaisi muuttaa takaisin Amsterdamiin kesaksi... :rolleyes:

Nijmegen on kaupunki, jossa koulu sijaitsee. Parin Hollannissa opiskelleen suomalaisen vaihtarin kanssa olen keskustellut, ja molemmat olivat aivan samoilla linjoilla kanssasi. Muutenkin Hollanti on jo pitkään kiinnostanut minua, joten olen erityisen tyytyväinen, että pääsin juuri sinne kouluun. Koskaan en siis maassa ole käynyt, mutta muutamia hollantilaisia nettituttuja mulla on, joten pitääkin heitä käydä tapaamassa. Mites sitä tässä jaksaisi odotella seuraavat reilut kolme kuukautta ennen lukukauden alkua.

Ai niin, ja mä olin etukäteen ihan satavarma, että sä Alyssa tulisit vastaamaan viestiini. Kyttääjä tai jotain olen/olet :)

Nijmegen on kaupunki, jossa koulu sijaitsee. Parin Hollannissa opiskelleen suomalaisen vaihtarin kanssa olen keskustellut, ja molemmat olivat aivan samoilla linjoilla kanssasi. Muutenkin Hollanti on jo pitkään kiinnostanut minua, joten olen erityisen tyytyväinen, että pääsin juuri sinne kouluun. Koskaan en siis maassa ole käynyt, mutta muutamia hollantilaisia nettituttuja mulla on, joten pitääkin heitä käydä tapaamassa. Mites sitä tässä jaksaisi odotella seuraavat reilut kolme kuukautta ennen lukukauden alkua.

Voit kayttaa viimeiset 3kk saastamalla ihan pirusti rahaa, jotta voit nahda ja tehda ja paasta hyvaan alkuun sit Hollannissa :)

Ai niin, ja mä olin etukäteen ihan satavarma, että sä Alyssa tulisit vastaamaan viestiini. Kyttääjä tai jotain olen/olet :)

Meedio.

Voitin töissä oman erikoistiimimme päiväkilpailun maanantaina (paras työtehokkuus/tulos). Voitin tiistaina saman kilpailun uusilla säännöillä. Keskiviikkona olin toka ja tänään torstaina taisin voittaa taas (tulokset tulee huomenna). Perjantaina on sitten koko viikon paras tulos, ja näyttäisi ainakin toistaiseksi sille että saatan voittaa senkin, jippii :) Hyvä voittoputki, täytyis laittaa lotto vetämään :)

Edit: Sanamuotoja korjattu väärinkäsitysten välttämiseksi...

Kohta 1½h hieronta piiiiitkästä aikaa, uhlala.

Back
Ylös Bottom