Tänään dietin ensimmäinen tankkaus päivä.Olen innosta ja onnesta soikeana!!Ja hiilareista ehkä vähän päissäni.:dance2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
seitsemän ja puoli miljoonaa![]()
jos 7 oikein napsuu nii ei se sun voitto-osuus ole kuin 3,75 miljoonaa. :thumbs:
Kuinka niin? Meinaatko, että joku muukin sais muka tällä viikolla seitsemän oikein? Ei vois olla niin paska tuuri. Tosin pari viikkoa sitten tais olla viis 7 oikein osumaa.

Iloinen asia tai ei, sen voi jokainen määritellä itse. Mutta muutettiin emännän kanssa yhteen!
No noilla eväillä tässä on menty. Mitä olen sinun posteja nähny niin olet laihtunut varmaan 5xmun määrän. :D
Et kuitenkaan ketoosia veä? Menee kyllä offtopikiksi tässä kysellä. Kait se on vain rämmittävä tämä suo. :D
![]()
Paino ei ole hirveästi laskenut, mutta vyötärö huomattavasti kaventunut. Minimissään vielä ainakin 5cm vyötäröltä pois. Ketoosi ei ole mun juttu.
Tänään alkoi vasta kunnon dietti -> 11vk :D
Ite en noita vyötäröympäryksiä ottanu ollenkaan. Pitäisköhän... :DAah. No tuossa on jo pituutta. Tai no en mie tiiä onko se pitkä, kuullostaa kyllä.Ite en noita vyötäröympäryksiä ottanu ollenkaan. Pitäisköhän... :D
Dietti skulaa ja voimatkin on nousussa :D .. Ja olen ehkä ihQ.
Perkele ole hilijaa. :D Jätkä se vaan laihtuu. Anna tännekkin toimiva dietti.
Jee aamupaino 75,9kg! Hitaasti mutta epävarmasti... :D