Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Päivitin jo tonne matkustus osioonkin mutta laitetaas nyt tännekin ku riemastuttaa niin kovin...elokuussa ois tarkotus lähteä vkoksi Nykiin! Jeij! Onpahan taas jtn mitä odottaa :)

jos 7 oikein napsuu nii ei se sun voitto-osuus ole kuin 3,75 miljoonaa. :thumbs:

Kuinka niin? Meinaatko, että joku muukin sais muka tällä viikolla seitsemän oikein? Ei vois olla niin paska tuuri. Tosin pari viikkoa sitten tais olla viis 7 oikein osumaa.

Silittelin eilen parhaan ystäväni kasvanutta mahaa ja juttelin tulevalle kummipojalleni :haart:

:) No noilla eväillä tässä on menty. Mitä olen sinun posteja nähny niin olet laihtunut varmaan 5xmun määrän. :D

Et kuitenkaan ketoosia veä? Menee kyllä offtopikiksi tässä kysellä. Kait se on vain rämmittävä tämä suo. :D

:offtopic:

Paino ei ole hirveästi laskenut, mutta vyötärö huomattavasti kaventunut. Minimissään vielä ainakin 5cm vyötäröltä pois. Ketoosi ei ole mun juttu.
Tänään alkoi vasta kunnon dietti -> 11vk :D

:offtopic:

Paino ei ole hirveästi laskenut, mutta vyötärö huomattavasti kaventunut. Minimissään vielä ainakin 5cm vyötäröltä pois. Ketoosi ei ole mun juttu.
Tänään alkoi vasta kunnon dietti -> 11vk :D

Aah. No tuossa on jo pituutta. Tai no en mie tiiä onko se pitkä, kuullostaa kyllä. :) Ite en noita vyötäröympäryksiä ottanu ollenkaan. Pitäisköhän... :D

Aah. No tuossa on jo pituutta. Tai no en mie tiiä onko se pitkä, kuullostaa kyllä. :) Ite en noita vyötäröympäryksiä ottanu ollenkaan. Pitäisköhän... :D

10vk takana ns. harjottelua. Nyt sit aletaan diettaa kunnolla :D .. Dokaamatta koko dietin ajan, tietty.

Dietti skulaa ja voimatkin on nousussa :D .. Ja olen ehkä ihQ.

Perkele ole hilijaa. :D Jätkä se vaan laihtuu. Anna tännekkin toimiva dietti.

Jee aamupaino 75,9kg! Hitaasti mutta epävarmasti... :D

Kyllä se crommedin salaisuus on isojen poikien lisäravinteet. Ei muuten paino pysy samassa, läski pala sekä voimat nouse. Kyllä Pyr0n pitäisi semmonen perustieto pakkikselta olla opittu.

(lue:kateellinen. n.10kg painoa pois ukosta, n.30kg painoa pois penkistä ja läskiä silti paljon)

kantapystärissä kolme pitkää kavereitten kanssa, kaverit suunnistavat kohti uusia apajia mutta henkinen selkärankani on rautainen ja kotia katsomaan salkkarit digiboksilta ja nukkumaan. aamulla lenkille. olen ylpeä itsestni.

Pääsin duunihaastatteluun ensi tiistaiksi B2B puhelinmyyntiin (googlen karttapalveluja yrityksille), toivottavasti natsais! Ei tarvitsisi kämppää irtisanoa kesäksi.

Back
Ylös Bottom