Hämmentyneen huvittunut ja otettu fiilis. Eilen baarissa italialainen jamppa totesi kaksi kertaa että olen hyvin kaunis mies, muutenkin kommunikointi oli hänen osaltaan melko läheistä (siihen asti kunnes hän kysyi kenen kanssa olen baarissa, johon vastasin että (kuviteltu) tyttöystäväni on tanssilattialla). Tämä ei ollut edes ensimmäinen kerta kun joku mies lähestyy minua vastaavalla kommentilla.
Johtopäätös: Koska naiset eivät tällaisia kommentteja jakele, ja ylipäätään heidän kanssaan olen keskustellut viimeksi kesällä -93 niin ajatus riettaasta homosteluelämästä tuntuu vain loogiselta jatkumolta. Toisaalta uskon että minulla on paljon annettavaa Suomen naisille, joten pidän vanhan linjan ainakin toistaiseksi.
Johtopäätös: Koska naiset eivät tällaisia kommentteja jakele, ja ylipäätään heidän kanssaan olen keskustellut viimeksi kesällä -93 niin ajatus riettaasta homosteluelämästä tuntuu vain loogiselta jatkumolta. Toisaalta uskon että minulla on paljon annettavaa Suomen naisille, joten pidän vanhan linjan ainakin toistaiseksi.