Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Hämmentyneen huvittunut ja otettu fiilis. Eilen baarissa italialainen jamppa totesi kaksi kertaa että olen hyvin kaunis mies, muutenkin kommunikointi oli hänen osaltaan melko läheistä (siihen asti kunnes hän kysyi kenen kanssa olen baarissa, johon vastasin että (kuviteltu) tyttöystäväni on tanssilattialla). Tämä ei ollut edes ensimmäinen kerta kun joku mies lähestyy minua vastaavalla kommentilla.

Johtopäätös: Koska naiset eivät tällaisia kommentteja jakele, ja ylipäätään heidän kanssaan olen keskustellut viimeksi kesällä -93 niin ajatus riettaasta homosteluelämästä tuntuu vain loogiselta jatkumolta. Toisaalta uskon että minulla on paljon annettavaa Suomen naisille, joten pidän vanhan linjan ainakin toistaiseksi.

Ei kun näin se tulee menemään:
love-smiley-011.gif
=>
th_afraid-male-afraid-frightened-smile.gif
=>
eat-drink-smiley-5176.gif
=>:urjo:=>
heartbroken.gif
=>:itku:+
291or3k.gif

HAH :D .. Kiitos hyvistä nauruista. Kyllä meni ihan suunnitelmien mukaan ;)

Vakuutukset kilpailutettu, pankkiasiat hoidettu, uusia osakkeita ostettu (Nokia myyty) Vakuutuspaperit on postissa ja kohta sieltä tulee useampi euro. Neuvottelut ensiasunnosta aloitettu ja lainatarjouksia odotetaan. Mukavasti alkaa nämä elämän pakolliset asiat olemaan hoidossa.

Alkaa pikkuhiljaa treenimotivaatio löytymään. Kesästä lähtien ollut semmoista sluibailua, että oksat pois. Onneksi on tullut tehtyä sentään ylläpitävää treeniä, ettei pahemmin päässyt takapakkia tulemaan. Pari kiloa pitää rapistella pois kesäkondikseen. Jeeah. Okei, koulukin menee hyvin! :)

Otin jo jonkun aikaa sitten Finnbodylle 10-kerran kortin ja sen määräaika on nyt umpeutumassa ja käyntejä vielä jäljellä. Ajattelin huvikseen kysästä oisko mitään tehtävissä kun erinäisistä syistä on jääny käyntejä väliin ja nehän sit samantien ehdotti, että mitä jos siirretään aikaa huhtikuun loppuun. Piristihän toi kun olin aika varma, että vastaus on vaan "voi voi" :)

TeXLive-2009 sisältää TikZ ja PGF paketit, joten ei tarvi säätää mitään ylimäärästä niiden asentamiseks. Voi vaan ruveta kokeilemaan piirrustamista :)

Olen tosi onnellinen, pitkästä aikaa tuntuu että kaikki menee hyvin ja on hallinnassa :) Myös yleinen elämän arvaamattomuus hymyilyttää. Kuka olisi uskonut että seminaariopettajan pokaaminen johtaisi parhaaseen suhteeseen mitä mulla on ikinä ollut... Aika hassua.

Ihan älyttömän hyvä treeni!! Viime viikolla tein sarjaa 65 kilolla, tänään tuntui mahdottoman kevyeltä ja pikkuhiljaa kokeillen jopa 75 kilolla meni sarja aika helposti!! Arska paistaa, kinkut kasvaa, laalalalalaaa!!! :D

Irtisanoin just itteni, hemmetti et oon iloinen! :)

Lauantaina on "tästä alkaa kevät"-bikinibileet ja sain eilen mun ensimmäisen ihkaoikean sambapäähineen rungon hitsattua, ja siitä tulee täydellinen!!En oikein pysy nahoissani nyt:hyper:

Ihan älyttömän hyvä treeni!! Viime viikolla tein sarjaa 65 kilolla, tänään tuntui mahdottoman kevyeltä ja pikkuhiljaa kokeillen jopa 75 kilolla meni sarja aika helposti!! Arska paistaa, kinkut kasvaa, laalalalalaaa!!! :D

Sano nyt vielä että etukyykkyä, niin käyn virittämässä köyden tuonne ullakolle. :D

Lauantaina on "tästä alkaa kevät"-bikinibileet ja sain eilen mun ensimmäisen ihkaoikean sambapäähineen rungon hitsattua, ja siitä tulee täydellinen!!En oikein pysy nahoissani nyt:hyper:

Puhutko Pacifiquesta?? Siellä nähdään!! :hyper:

Puhutko Pacifiquesta?? Siellä nähdään!! :hyper:

Tietenkin :) Käyn enemmänkin noissa "polkkabileissä", kylläkin Pacifique on vähän eksynyt tieltään...Mutta yhdet vuoden parhaista bileistä, tottakai, kun saa tanssia binkuissa!! Siellä siis nähdään! Tuu moikkaan ;)

Sain kesätyöpaikan, kaveri ei saanu vaikka kävi kysymäs, JES!

Saa vittuilla ja tää oli tunne:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minut otettiin vihdoin tosissaan lääkärissä, lapsi pääsi kunnon tutkimuksiin. Otettiin laajaverenkuva ja paljon muita kokeita ja keuhkokuvat! viikko pitää vielä odottaa mykoplasma vasta-aineiden tuloksia ja radiologin lausuntoa keuhkokuvista!! ehkä tää sairastelu loppuu joskus!!

Sain kuulla esimiheltä, että tulee lähtö Australiaan piakkoin:dance:. Voi olla rauta aika kevyttä illalla.. Nyt on tjodella hjuva fiilis:hyper:

Back
Ylös Bottom