TĂ€nne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: đŸ’„ TĂ€nne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvĂ€n mielen kulma jossa hymy tarttuu vĂ€littömĂ€sti

Meta description: Keskustelua pĂ€ivĂ€n positiivisista hetkistĂ€, onnistumisista ja arjen pienistĂ€ voitoista – mikĂ€ toi tĂ€nÀÀn iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Ihan mahtavaa! MÀ vihdoin tiedÀn mitÀ alaa lÀhden opiskelemaan!

MÀ olen ihan liian kauan stressanut sitÀ, ettÀ mitÀ mÀ lÀhden opiskelemaan ja mikÀ musta tulee isona, mut nyt tÀnÀÀn aamulla pÀÀdyin selailemaan yliopistojen sivustoja ja katselemaan vÀhÀn niitÀ alavaihtoehtoja ja nyt tosissaan varmistui se, ettÀ mitÀ mÀ tahdon lÀhteÀ opiskelemaan:) whipii!

Taisin löytÀÀ sen oman juttuni.

MitÀs alaa sitte pÀÀdyit opiskelemaan?

LauantaipÀivÀn kunniaksi sain soiton, jossa pyydettiin työhaastatteluun erÀÀseen isoon oman opiskelualan firmaan. Melko nopeaa toimintaa, kun torstai-iltana vÀsÀsin nettihakemuksen. Luulen, ettÀ olen paikan suhteen aika vahvoilla, mutta jÀnskÀttÀÀhÀn se haastattelu hieman, eikÀ sinne takki auki kuitenkaan parane mennÀ.
:dance:

Hoikistunut ja muuttunut olomuoto on huomattu, enÀÀ ei olla samassa pullamössökunnossa, missÀ ihmiset on mut tottunu nÀkemÀÀn ja positiivista palautetta satelee vÀlillÀ aika yllÀttÀviltÀkin tahoilta. :hyvÀ:

36 tuntia ja 1min ni minun pitÀis olla komeemman osapuolen kainalossa, jos Valtion rautateihin on luottaminen nÀillÀ pakkasilla!! On tÀtÀ sitte odotettukin melkein kaks viikkoa. Minun mittapuussa ikuisuus.

Ostin auton syksyllÀ 2009 hintaan 2100e. Kolhin ja naarmutin sitÀ, mutta kÀvi tuuri ja jÀin kolhuista +400e voitolle. Nyt sain tietÀÀ, ettÀ mutsi on myynyt auton hintaan 2200e. Muut hÀviÀÀ autoissa rahaa, mÀ voitan :D Vaikka aina vaan perseilenkin niiden kanssa ja ajan kaikkea pÀin.

TÀÀ on kyllÀ taas niin tÀtÀ. Just kelasin vÀhÀn aikaa sitten et mulla on rahat loppumassa ja ehdin jo vÀhÀn panikoida sitÀ, miten saan seuraavan 3kk vuokran maksettua (maksetaan harvemmin kuin kerran kuukaudessa, joten aika iso könttÀsumma). Sit kÀy nÀin ja taas pÀrjÀtÀÀn taloudellisesti jonkun aikaa. Rahasta ei kyllÀ ikinÀ pitÀisi stressata, sillÀ sitÀ tulee aina jostain lisÀÀ.

Sain juuri uuden hyvÀn signaturen.

MÀ oon jo kahden ihmisen sigussa :D Mutta siis ihan oikeasti, toi on totta. Mulle on tullut aina mitÀ ihmeellisimmistÀ paikoista rahaa silloin kun olen eniten sitÀ tarvinnut. EihÀn siihen nyt sokeasti pidÀ luottaa, mutta yleisesti ottaen kaikki asiat elÀmÀssÀ jÀrjestyvÀt kyllÀ itsestÀÀn jos on vaan oikea asenne.

Tuo oli minun mielestÀni ihan hauska :D StressittömÀssÀ asenteessa ei ole mitÀÀn vikaa, vaan pÀinvastoin:thumbs:

Muutaman ylÀastekaverin ja yhden hyvÀn ystÀvÀn joukkue on voittanut lumifutiksen SM:n :) Ei ollu kyl mitÀÀ hajua ettÀ ne ees oli pelaamassa, vasta lehdestÀ Àskön luin tuloksista :D

ERITYISKIITOS Mika1979 uskomattomasta hyvÀsydÀmisyydestÀ ja ystÀvÀllisyydestÀ :)

Vitutusketjun peruja: Mika1979 oli hankkinut hienon Nomination rannekorun kauniilla erikoispaloilla, valittuna tietylle naiselle. Posti vaan ei koskaan löytÀnyt perille joten Mika laittoi hyvÀn kiertÀmÀÀn. Kaiken tÀmÀn lisÀksi itse paketti oli superhieno, nimikin oli kirjailtu kanteen ja oli nÀhty ylimÀÀrÀistÀ aikaa ja vaivaa, paloja oli vaihdeltu minulle sopivaksi!

Superkiitokset siis tÀtÀkin kautta, maine ja kunnia sinne minne kuuluukin. TÀllÀisessÀ jÀrkyttÀvÀssÀ pakkassÀÀssÀ ja kovan dieetin aikana yksi harvinaisia iloja oli tÀmÀ! Nyt rannetta koristaa hieno koru joka on ihan minunlaiseni. HyvÀsydÀmisyys ja ystÀvÀllisyys, sekÀ herrasmieskÀytös loistaa vielÀ joidenkin yksilöiden keskuudessa. Poimikaa sinkkunaiset Mika1979 nythetiÀkkiÀ pois kuleksimasta, on meinaan todella suuri sydÀn! :)

Ihan mahtavaa musta tulee viikonloppuna koirahoitaja siksi aikaa kun ystÀvÀ lÀhtee reissuun!:) Kun itsellÀ ei mahdollisuutta minkÀÀn lemmikin hankkimiseen tÀllÀ hetkellÀ, niin kiva kun aina silloin tÀllöin saa jonkun muun oman hoitoon.

Ei mulla ole kyllÀ koirista mitÀÀn aiempaa hoitokokemusta, mutta enköhÀn mÀ selviÀ, iiks.

Gradu alustavasti valmis, kandin aihe selvillÀ, lÀjÀ artikkeleita RefWorksissa odottamassa ettÀ pÀÀsen kokoamaan niistÀ parikymmentÀ sivua kirjallisuuskatsausta. Kohta oon maisteri.

Edit. Ja kotona pÀÀsen suihkuun ja sitten katsomaan Spartacusta ja MiehiÀ siinÀ. :kuola:

EnsimmÀistÀ kertaa kirjoitellaan tÀhÀnkin threaediin.. PÀÀsen tunnin pÀÀstÀ tallomaan pikkusiskon varpaat wanhojen tansseihin, siisti kun on tanssinut kerran elÀmÀssÀ valssia aikaisemmin :D

Yks kaks varpaille, yks varpaille tallo kolmeeee..... :dance2:

Back
Ylös Bottom