Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Ihan mahtavaa! Mä vihdoin tiedän mitä alaa lähden opiskelemaan!

Mä olen ihan liian kauan stressanut sitä, että mitä mä lähden opiskelemaan ja mikä musta tulee isona, mut nyt tänään aamulla päädyin selailemaan yliopistojen sivustoja ja katselemaan vähän niitä alavaihtoehtoja ja nyt tosissaan varmistui se, että mitä mä tahdon lähteä opiskelemaan:) whipii!

Taisin löytää sen oman juttuni.

Mitäs alaa sitte päädyit opiskelemaan?

Lauantaipäivän kunniaksi sain soiton, jossa pyydettiin työhaastatteluun erääseen isoon oman opiskelualan firmaan. Melko nopeaa toimintaa, kun torstai-iltana väsäsin nettihakemuksen. Luulen, että olen paikan suhteen aika vahvoilla, mutta jänskättäähän se haastattelu hieman, eikä sinne takki auki kuitenkaan parane mennä.
:dance:

Hoikistunut ja muuttunut olomuoto on huomattu, enää ei olla samassa pullamössökunnossa, missä ihmiset on mut tottunu näkemään ja positiivista palautetta satelee välillä aika yllättäviltäkin tahoilta. :hyvä:

36 tuntia ja 1min ni minun pitäis olla komeemman osapuolen kainalossa, jos Valtion rautateihin on luottaminen näillä pakkasilla!! On tätä sitte odotettukin melkein kaks viikkoa. Minun mittapuussa ikuisuus.

Ostin auton syksyllä 2009 hintaan 2100e. Kolhin ja naarmutin sitä, mutta kävi tuuri ja jäin kolhuista +400e voitolle. Nyt sain tietää, että mutsi on myynyt auton hintaan 2200e. Muut häviää autoissa rahaa, mä voitan :D Vaikka aina vaan perseilenkin niiden kanssa ja ajan kaikkea päin.

Tää on kyllä taas niin tätä. Just kelasin vähän aikaa sitten et mulla on rahat loppumassa ja ehdin jo vähän panikoida sitä, miten saan seuraavan 3kk vuokran maksettua (maksetaan harvemmin kuin kerran kuukaudessa, joten aika iso könttäsumma). Sit käy näin ja taas pärjätään taloudellisesti jonkun aikaa. Rahasta ei kyllä ikinä pitäisi stressata, sillä sitä tulee aina jostain lisää.

Sain juuri uuden hyvän signaturen.

Mä oon jo kahden ihmisen sigussa :D Mutta siis ihan oikeasti, toi on totta. Mulle on tullut aina mitä ihmeellisimmistä paikoista rahaa silloin kun olen eniten sitä tarvinnut. Eihän siihen nyt sokeasti pidä luottaa, mutta yleisesti ottaen kaikki asiat elämässä järjestyvät kyllä itsestään jos on vaan oikea asenne.

Tuo oli minun mielestäni ihan hauska :D Stressittömässä asenteessa ei ole mitään vikaa, vaan päinvastoin:thumbs:

Muutaman yläastekaverin ja yhden hyvän ystävän joukkue on voittanut lumifutiksen SM:n :) Ei ollu kyl mitää hajua että ne ees oli pelaamassa, vasta lehdestä äskön luin tuloksista :D

ERITYISKIITOS Mika1979 uskomattomasta hyväsydämisyydestä ja ystävällisyydestä :)

Vitutusketjun peruja: Mika1979 oli hankkinut hienon Nomination rannekorun kauniilla erikoispaloilla, valittuna tietylle naiselle. Posti vaan ei koskaan löytänyt perille joten Mika laittoi hyvän kiertämään. Kaiken tämän lisäksi itse paketti oli superhieno, nimikin oli kirjailtu kanteen ja oli nähty ylimääräistä aikaa ja vaivaa, paloja oli vaihdeltu minulle sopivaksi!

Superkiitokset siis tätäkin kautta, maine ja kunnia sinne minne kuuluukin. Tälläisessä järkyttävässä pakkassäässä ja kovan dieetin aikana yksi harvinaisia iloja oli tämä! Nyt rannetta koristaa hieno koru joka on ihan minunlaiseni. Hyväsydämisyys ja ystävällisyys, sekä herrasmieskäytös loistaa vielä joidenkin yksilöiden keskuudessa. Poimikaa sinkkunaiset Mika1979 nythetiäkkiä pois kuleksimasta, on meinaan todella suuri sydän! :)

Ihan mahtavaa musta tulee viikonloppuna koirahoitaja siksi aikaa kun ystävä lähtee reissuun!:) Kun itsellä ei mahdollisuutta minkään lemmikin hankkimiseen tällä hetkellä, niin kiva kun aina silloin tällöin saa jonkun muun oman hoitoon.

Ei mulla ole kyllä koirista mitään aiempaa hoitokokemusta, mutta enköhän mä selviä, iiks.

Gradu alustavasti valmis, kandin aihe selvillä, läjä artikkeleita RefWorksissa odottamassa että pääsen kokoamaan niistä parikymmentä sivua kirjallisuuskatsausta. Kohta oon maisteri.

Edit. Ja kotona pääsen suihkuun ja sitten katsomaan Spartacusta ja Miehiä siinä. :kuola:

Back
Ylös Bottom